, blijf jaloers haha . Zie al wat bekende shapes ,oa lente en tolfi. De queens guard uit Engeland en natuurlijk uit eigen dorp de superbike (zag ook wat eigen crew van de piloot erbij) Foto ?zegt mij echt niks

arme neus Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, blijf jaloers haha . Zie al wat bekende shapes ,oa lente en tolfi. De queens guard uit Engeland en natuurlijk uit eigen dorp de superbike (zag ook wat eigen crew van de piloot erbij) 
arme neus
. Schattig ook
,Ben benieuwd!
,elke dag tot nieuwe seizoen een foto plaatsen 
. 2019 wil ik sowieso naar LMAB ,volgens jaar even zien . Heb dan de Friese ballonfeesten ,word mijn 5de jaar als vrijwillger en even zien hoe het daar gaat . Was dit jaar echt een aanfluiting , nog een dagje Barneveld en Oldenzaal beviel mij super dus als weer mee zit de nightglow van Oldenzaal is toch 1 van de beste
. Dan midweek of weekend of toch weer een week naar Warstein , verder niks gepland en is wel prima .
.
,donderdag de eerste vergadering voor de vrijwilligers van de meeting in mijn dorp . Ben heel benieuwd !,oude ballon dag word er gehoopt door onze club maar zal wel niet haha. (Naar aanleiding van dat is er door mij een nieuw oudje in de collectie
,was al humeurig dat hij zou inkrimpen en toch 4 nieuwe ballons aan collectie gevoegd heeft (En 2 weg gedaan heeft , of 3 is maar net hoe ik het bekijk ) en dan smeer ik hem deze aan ) . Deze komt ook gezellig bij mij te liggen 

,is niet door de grab test gekomen en heeft ook wat scheuren erdoor ,maar verder leuk ding
, is wel erg leuk . (aan beide kanten van het hek
)
. Jammer dat het nou net die ballon zijn moet , maar het is nu eenmaal een aantrekkelijke ballon kwa looks .
Bubblewrap schreef:[naam] schreef:Ricie als je een schimmelig oud ballonnetje wil voor nop kan ik vast wel wat regelen
[naam], met een paar scheuren/brandgaten erin?![]()
![]()
Flauw, sorry Ricie! :p

, heb zo hard gelachen torn ik die foto's doorgestuurd kreeg eind vorig jaar