Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Jolien87 schreef:Ik ben halverwege afgehaakt. Het gaat alleen maar over zijn eigen ellende en tussen de regels door 10 keer 'sorry' en beloftes dat hij het allemaal voor je gaat regelen. Om in Engelse termen te blijven: I'm not buying it.
enamorada schreef:Jolien87 schreef:Ik ben halverwege afgehaakt. Het gaat alleen maar over zijn eigen ellende en tussen de regels door 10 keer 'sorry' en beloftes dat hij het allemaal voor je gaat regelen. Om in Engelse termen te blijven: I'm not buying it.
Same. Heb heel eerlijk het idee dat hij vooral zichzelf heel zielig vind...

enamorada schreef:Jolien87 schreef:Ik ben halverwege afgehaakt. Het gaat alleen maar over zijn eigen ellende en tussen de regels door 10 keer 'sorry' en beloftes dat hij het allemaal voor je gaat regelen. Om in Engelse termen te blijven: I'm not buying it.
Same. Heb heel eerlijk het idee dat hij vooral zichzelf heel zielig vind... Heeft het alleen over hoe poedersuiker híj het heeft en vind.
)Maar helaas ga je dit waarschijnlijk zélf moeten doen. Hoewel er volgens mij mensen zullen staan om je op te vangen, every single step of the way. You've got to make it happen. And you've got this.
Nagini schreef:@Lieveli, ja ik schrijf bij vrienden en familie en hier.
Ik heb verder nog niets tegen 'm gezegd.
Ja misschien moet ik Melbourne wel doen. Maar ik weet nog niet hoe.. Ik weet niet of ik doodongelukkig zou zijn in m'n eentje daar. Ik ben (helaas???) zo iemand die graag bijna alles met dr vriend samen doet. Ik heb maar 1 vriendin in Melbourne, ken er verder nog niemand.
En afstand is hier niet zoals NL. Je kan wel in Melbourne beide wonen maar dan kan het 2.5 uur duren voordat je er bent.
@Jolien87/enomorada; ik snap jullie reactie ook wel. JE hebt ook gelijk. Hij trekt het naar zichzelf en het zou om mij moeten draaien. Maar toch, hij erkent wat hij gedaan heeft met die meiden (later in de alineas) en geeft aan hulp te willen zoeken. Dus dat is nog iets.
Hij praat letterlijk nooit. Het is een 100% binnenvetter. Dus dat hij nu iig praat, is al een heel ding.. dus ik leg dat niet zomaar naast me neer
@Jaime, ze waren ver weg maar niet onbekend. Sommige zijn meiden die hij op vakantie heeft leren kennen. Andere zijn meiden uit z'n tienerjaren. Desbetreffende was iemand van z'n tienerjaren waar hij daadwerkelijk een keer sex mee heeft gehad toen die 23 was ofzo.
Dus ik kan het niet zo zwart it als jij zien helaas.
Roos_M schreef:Bedenk je wat je in de toekomst wil. Als stel of echtpaar zul je meer zware periodes meemaken in het leven. Moet en wil je dat dan altijd met overspel bekopen? Blijkbaar is dat zijn toevlucht en een hele zwakke plek. Wil en kun je dat
lovefi schreef:Ik ben het niet helemaal eens met wat Jolien zegt. Ik vind in zijn verhaal wel degelijk naar voren komt dat hij het echt heel erg vindt wat hij heeft gedaan en wat hij jou Nagini heeft aangedaan. En ja hij spreekt ook over zijn eigen moeilijkheden, maar voor iemand (die naar jou zeggen) een echte binnenvetter is vind ik dit echt een behoorlijk diepgaande analyse en niet perse een zielugh-verhaal. Dat betekent natuurlijk niet dat alles nu perfect is of wordt maar ik snap dat het je in de war brengt.
Denk rustig na wat jij voor jezelf wilt. Sterkte ermee.