Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
oomens schreef:lieveli schreef:Ben ik de enige die denkt dat Germie en Oomens een goed setje zouden zijn?
Hopelijk ben jij wel de enige.
chevax schreef:"Hun ogen ontmoetten elkaar toen ze beiden op hetzelfde moment naar het laatste oranje windjack met groen biesje grepen. Een schok ging door haar heen toen zijn hand onverwacht de hare raakte."
MarliesV schreef:Ohw naast stelletjes met de zelfde wandelschoenen en ANWB jas vind ik ook:
Kinderen en ouders in hetzelfde setje een gruwel.
Dus mama in een jurk en het 5 jarige prinsesje in dezelfde outfit, brrrrr
oomens schreef:lieveli schreef:Ze keek hem verwilderd aan.... Haar ogen gleden naar zijn sandalen... De lucht zinderde van spanning.
...toen hij plots werd afgeleid omdat er een Alpengierzwaluw langs kwam scheren. Hij pakte vlug zijn verrekijker en was haar compleet vergeten.
Kinke schreef:Ik ben wel benieuwd wat men hier vindt van jurkjes van bijvoorbeeld King Louie of Tante Betsy
Frummels schreef:Kinke schreef:Ik ben wel benieuwd wat men hier vindt van jurkjes van bijvoorbeeld King Louie of Tante Betsy
Ik vind ze heel gaaf, maar alleen als je ze zo draagt als _San87_ hier op bokt![]()
In het Post je outfit topic kun je foto's vinden van hoe zij het draagt
Pieter25 schreef:Damned schreef:Wat moet ik me daar bij voorstellen Pieter25
[ Afbeelding ]
Alleen had/heeft de mijne een andere (foutere) vorm bodywarmer![]()
Dat dergelijke nog verkocht worden
ClaudiaHS schreef:Volgens mij nog niet genoemd hier maar waar ik echt van gruwel zijn die 'gewone' onderbroeken voor mannen. De ballenknijpers dus![]()
Zelfde geldt voor dito zwembroekjes
en vaak nog gepaard met happy socks eronder