Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 10:16

Ik zit op de kunstacademie en daar zijn ze heilig overtuigd dat sokken in sandalen prima kunnen :))

Liselot

Re: Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 10:23

:')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 10:30

Warboel schreef:
Ik zit op de kunstacademie en daar zijn ze heilig overtuigd dat sokken in sandalen prima kunnen :))

Ik moet wel lachen om deze opmerking, dan krijg je de vooroordelen bekrachtigd: op de kunstacedemie zitten alto's. LOL
Ik weet wel dat dat niet altijd zo is, maar ik vind het wel grappig dat je het zo stelt.

Ik zag bij de Decathlon nog een paar mooie wandelsandalen. Wie weet ga ik die eens passen. Moderne Jeruzalem nikes.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 10:41

Zijn het dan wel witte sportsokken?
Je hebt zelfs sokken met een uitsparing zodat je ze in teenslippers kunt dragen :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 10:44

Alto's is toch iets van de middelbare school?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 10:50

Nee geen witte sokken (alhoewel sommige wel hoor haha, en dan in badslippers) maar vooral ook dit

Afbeelding

Met een mooie sok in zo'n soort sandaal kan het wel imo, maar misschien ben in eraan gewend geraakt _O-

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 10:51

Je hebt toch teensokken voor in teenslippers?

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 10:59

Sokken in sandalen? Mhu inmiddels werk ik al meer dan 10 jaar als pedicure. Meestal zijn dat mensen met kalk/schimmel nagels :r . En ook al vinden sommigen het mooi en kunnen. Ik wordt altijd heel nieuwschierig naar die voeten _O-

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 11:11

Mijn andere Red-Rag sandalen van afgelopen zomer. Lopen heerlijk!

Afbeelding

Afbeelding

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 11:34

Ja lopen die Birkenstocks met 1 band ook fijn? Lijkt mij altijd dat hij dan zo van je voet floept. Ik ben niet zo handig met slippers :+

Sokken in sandalen vind ik echt vreselijk, op school liepen alleen de wiskunde en natuurkundeleraren daarin. Wij hadden 1 docent die bij de Bhagwan zat, die droeg een ketting van houten kralen, had een lange baard en leren sandalen met jawel, geitenwollen sokken :') . En je ziet het ook vaak bij oudere mensen die dan uniseks dezelfde kleding dragen (bijv beide zelfde rode polo en zelfde afritsbroek, zelfde fiets en dan dezelfde sandalen met sokken erin ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 11:40

SusanH schreef:
Ja lopen die Birkenstocks met 1 band ook fijn? Lijkt mij altijd dat hij dan zo van je voet floept. Ik ben niet zo handig met slippers :+

Sokken in sandalen vind ik echt vreselijk, op school liepen alleen de wiskunde en natuurkundeleraren daarin. Wij hadden 1 docent die bij de Bhagwan zat, die droeg een ketting van houten kralen, had een lange baard en leren sandalen met jawel, geitenwollen sokken :') . En je ziet het ook vaak bij oudere mensen die dan uniseks dezelfde kleding dragen (bijv beide zelfde rode polo en zelfde afritsbroek, zelfde fiets en dan dezelfde sandalen met sokken erin ).

Ze blijven door het voetbed wel redelijk zitten, maar bij mij klapte de hiel alsnog en dat maakte ze niet geschikt voor lang dragen. Heb nu de echte jezussandaal met twee banden besteld.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 11:42

Nee dat klappen lijkt me niet fijn. Heb met name aan 1 voet een gevoelige hak en dan is dat niet handig.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 11:51

Hier klappen ze niet! Maar ik zou ze voor de zekerheid in de winkel passen dan en niet online bestellen.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 11:55

Je moet er niet met sokken in lopen want dan verlies je ze. :') Maar ik vind ze over het algemeen goed lopen . Maar het blijven slippers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:46

Ik vind ze heerlijk lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 13:31

germie schreef:
En wederom proberen jullie mij voor schut te zetten. Accepteer toch ook gewoon mijn mening die net zo goed is als die van een ander. Het kan gewoon, en ik vind het mooi en chique, superchique zelfs.
Ik vind rijlaarzen en winkelen geen porum. Dus laat mij ook in mijn waarde en ik bied zelfs aan om op de foto te gaan er mee mits iemand een mantelpakje levert. Dus waarom mij beledigen? Dat is nergens voor nodig en je mag discussieren. Ik heb mijn mening en geef deze en zal deze blijven geven. Incl. tips over dat een Switch erg chique is voor een mantelpakje. Dat is een TIP, gratis en voor niets. Doe er wat mee of negeer het, maar beweer niet dat ik troll. Het is een echt gemeende tip.

Maar als ik ga winkelen in mijn rijlaarzen dan heb ik die niet aangedaan OM te gaan winkelen. Dan kwam ik toevallig langs de winkel terwijl ik net bij mijn paard vandaan kwam. Dat vind ik anders dan niet-chique sandalen onder een mantelpak, met de intentie om er zo op uit te gaan.

Bovendien vraag ik me af hoe je weet dat een mantelpak met sandalen je goed staat als je geen mantelpak hebt :')

Er wordt gevraagd naar mooie en comfortabele sandalen. Jij geeft een tip, mensen geven aan dat dat niet is waar ze naar zoeken en je blijft doordrammen dat het WEL kan.
Nou veel plezier met je sandalen dan maar degene die vragen om mooie en comfortabele sandalen zijn het niet met je eens, accepteer dat dan ook en stop met drammen.

edit: sorry had de vorige pagina's niet gezien, top internet hier :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-06-17 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 13:32

Ik heb de Birkenstock met band over de tenen. Heb ze nu al een aantal jaar en ze blijven lang goed. Ik heb ze in de zomer bijna elke dag aan. En in de winter als ik naar de sportvereniging ga (sporthal is 200 meter lopen) heb ik mijn witte sportsokken en birkenstock slippers aan :=

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 13:38

Jennyj01 schreef:
Sokken in sandalen? Mhu inmiddels werk ik al meer dan 10 jaar als pedicure. Meestal zijn dat mensen met kalk/schimmel nagels :r . En ook al vinden sommigen het mooi en kunnen. Ik wordt altijd heel nieuwschierig naar die voeten _O-

:+ :+ :+ :+ What are you hiding??? :') :')

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 13:40

Ja dat zijn de geitenwollensokken-in-sandalen types, maar volgens mij zijn mensen met netsokken/happy socks/transparante/glittersokjes gewoon heel hip en loopt volgend jaar iedereen ermee _O- Tenminste zo ging het ook met de croptops en man buns, het ene jaar zie ik de mode/lifestyle studenten ermee lopen en het jaar erop de rest van Nederland :')

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 14:00

Van mij mag iedereen wat dat betreft aan trekken wat ie leuk vind, maar als je naar bepaalde gelegenheden gaat moet je je aanpassen. Ik loop ook niet vaak op net, maar als het moet grabbel ik ook wel "net" uit de kast. Terasje pakken op het strand is nou eenmaal anders dan chique uit eten gaan met bv een zaken relatie en dan moet er ook naar gekleed worden inclusief schoeisel (terwijl ik graag van de comfortabel ben).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 14:03

Of je zoekt een tussenweg. In sterrenrestaurants eten in een spijkerbroek zou voor mij een harde harde no go zijn, evenals veel restaurants in het hogere segment. Dus trek ik een mooie pantalon met een fijne blouse erop aan. Daarentegen loop ik weer niet op hakken (ben al 1.88 en kan er gewoon niet charmant op lopen) dus draag ik daaronder wel laarsjes.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 14:04

Ik ben ook blij dat ik voor mijn baan als juf praktisch zelf mag kiezen wat ik draag, mits het uiteraard niet aanstootgevend is, maar het scheelt dat, dat mijn kledingsmaak niet is. :')
Maar toen ik mijn vriend voor het eerst op sokken in zijn badslippers zag lopen heb ik hem laten beloven dat hij dit nooit buiten de deur zou dragen. Gelukkig heeft hij zich hier tot nu toe altijd keurig aan gehouden. Ik moet zeggen dat het soms wel praktisch is hoor: als ik op regenachtige dagen op sokken door het huis banjer en even buiten iets in de kliko moet gooien dan is het best handig om even snel de badslippers aan te schieten. Maar eenmaal binnen gaan ze ook weer heel snel uit. :=

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 14:08

Emmaa_ schreef:
Of je zoekt een tussenweg. In sterrenrestaurants eten in een spijkerbroek zou voor mij een harde harde no go zijn, evenals veel restaurants in het hogere segment. Dus trek ik een mooie pantalon met een fijne blouse erop aan. Daarentegen loop ik weer niet op hakken (ben al 1.88 en kan er gewoon niet charmant op lopen) dus draag ik daaronder wel laarsjes.

Droeg vroeger ook nooit hakken (ben 1.87 en van een dusdanige leeftijd dat dat toen helemaal lang was), tegenwoordig loop ik wel op hakken :D , onder het motto, lang ben ik toch al dat nog langer doet er ook niet meer toe (wel bredere hakken anders breek ik af :D ).

Heb gelukkig werk waar het niet echt uitmaakt wat je aan hebt, sandalen met sokken onder jurk zou denk ik ook nog kunnen, kijken ze wel raar, maar dat is het dan ook. :Y) En opmerkingen over wat je aan hebt krijg je daar toch altijd al, of het nou netjes is, gewoon of weet ik het.. mijpart ruitjes of een kleur.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 19:17

Danique schreef:
germie schreef:
En wederom proberen jullie mij voor schut te zetten. Accepteer toch ook gewoon mijn mening die net zo goed is als die van een ander. Het kan gewoon, en ik vind het mooi en chique, superchique zelfs.
Ik vind rijlaarzen en winkelen geen porum. Dus laat mij ook in mijn waarde en ik bied zelfs aan om op de foto te gaan er mee mits iemand een mantelpakje levert. Dus waarom mij beledigen? Dat is nergens voor nodig en je mag discussieren. Ik heb mijn mening en geef deze en zal deze blijven geven. Incl. tips over dat een Switch erg chique is voor een mantelpakje. Dat is een TIP, gratis en voor niets. Doe er wat mee of negeer het, maar beweer niet dat ik troll. Het is een echt gemeende tip.

Maar als ik ga winkelen in mijn rijlaarzen dan heb ik die niet aangedaan OM te gaan winkelen. Dan kwam ik toevallig langs de winkel terwijl ik net bij mijn paard vandaan kwam. Dat vind ik anders dan niet-chique sandalen onder een mantelpak, met de intentie om er zo op uit te gaan.

Bovendien vraag ik me af hoe je weet dat een mantelpak met sandalen je goed staat als je geen mantelpak hebt :')

Er wordt gevraagd naar mooie en comfortabele sandalen. Jij geeft een tip, mensen geven aan dat dat niet is waar ze naar zoeken en je blijft doordrammen dat het WEL kan.
Nou veel plezier met je sandalen dan maar degene die vragen om mooie en comfortabele sandalen zijn het niet met je eens, accepteer dat dan ook en stop met drammen.

edit: sorry had de vorige pagina's niet gezien, top internet hier :')

Ik wilde het wel showen. Van sommige dingen weet je gewoon dat het je staat ook al past het niet bij je. En dat het mij wel chique staat. Maardan geloof je het maarniet. Ik wel. En mijn waarheid is ook een waarheid.

Vandaag dagje netjes en minder chique. Nog altijd een dure en daarom best chique afritsbroek en wandelsandalen voor het echte werk. Heb daarmee de ej bezocht en de ikea.

Morgen wordt het frisser, maar ik gok dat sandalen nog kunnen en dan gaan de kayentes aan.
Met blote voeten want mijn tenen mogen best gezien worden. Ik heb niets te verbergen. Lol. Sokken in sandalen, eh nee. Niet mijn ding. Lol.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 19:17

Ik snap het niet zo goed, als het duur is, is het chique?