Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 16:10

Jolien87 schreef:
Ik loop op hakken als een boerin met obstipatie. Geloof me, daar is niets sexy's aan.

Dan kan je het beter laten ja :') _O-

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 16:22

Jolien87 schreef:
Ik loop op hakken als een boerin met obstipatie. Geloof me, daar is niets sexy's aan.

Misschien oefenen met een rollator? (Zoals de stoel bij het leren schaatsen) Of zou dat het sexy effect van de hakken teniet doen? O:)

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 16:42

Mannen schoenen mooier? Nou daar ben ik het totaal niet mee eens.
Een hak maakt een vrouw (vind ik) vrouwelijker en aantrekkelijker. Je houding gaat er op vooruit tenzij je Jolien heet := en je gaat er zelf bewuster door lopen.

Wat orthopedisch etc betreft is ook heel persoonlijk. Mijn enkels en voeten doen het beter op een hak dan flatje, gymp oid. Wandelschoenen naar mijn werk is geen optie ;)

_Anke

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-17 16:46

Waarom wast/likt mijn kat mijn hond als ze elkaar tegenkomen?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 16:46

Dit geeft wel een aardig beeld, volgens mij. Dit was laatst in de Primark toen we een gekke schoenenbui hadden. :o
Afbeelding

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 16:49

Selka schreef:
Mannen schoenen mooier? Nou daar ben ik het totaal niet mee eens.
Een hak maakt een vrouw (vind ik) vrouwelijker en aantrekkelijker. Je houding gaat er op vooruit tenzij je Jolien heet := en je gaat er zelf bewuster door lopen.

Wat orthopedisch etc betreft is ook heel persoonlijk. Mijn enkels en voeten doen het beter op een hak dan flatje, gymp oid. Wandelschoenen naar mijn werk is geen optie ;)

Geloof me, niemand's houding gaat erop vooruit met hoge hakken....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 17:15

Kan je kaas en kipfilet (voor een nacht) buiten de koelkast bewaren en daarna weer opeten? Ik heb in mijn gedeelde kamer helaas geen koelkast en vind het zo zonde om dat wat ik niet op eet, weg te gooien. Zeker omdat ik ook nog brood over heb waar het op kan...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 17:16

Kuggur schreef:
Geloof me, niemand's houding gaat erop vooruit met hoge hakken....

Ik ben benieuwd naar de wetenschap achter je overtuiging... :o
Zit vast meer achter deze opmerking.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 17:22

Ik voel me echt wel zelfverzekerder hoor met hakken.
Ik loop er niet te vaak op ivm scheve rug en omdat mijn steunzolen er vaak niet in passen. Maar met hakken aan let ik beter op mijn houding omdat je anders amper vooruit komt.

Trouwens een hak van 2cm is juist beter voor je dan een platte gymp, vertelde mijn podotherapeut. Maarja dat zijn geen stiletto's. :p

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 17:25

Macs schreef:
Ik voel me echt wel zelfverzekerder hoor met hakken.
Ik loop er niet te vaak op ivm scheve rug en omdat mijn steunzolen er vaak niet in passen. Maar met hakken aan let ik beter op mijn houding omdat je anders amper vooruit komt.

Trouwens een hak van 2cm is juist beter voor je dan een platte gymp, vertelde mijn podotherapeut. Maarja dat zijn geen stiletto's. :p

Dit heb ik ook vaak gelezen inderdaad :j
Heeft dat niet iets te maken met platvoeten?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 17:45

Wat, als je een puistje niet uiknijpt? Blijft t dan of gaat het vanzelf weg/stuk?

piffgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 17:50

Kaas kun je best een nacht buiten de koelkast laten, maar afhankelijk van de temperatuur is hij dan de volgende dag zweterig of nog goed.... Mijne was laatst vloeibaar :+

Ik heb ook een vraag: Waarom zit er vlakbij mijn huis een eend in een boomstronk? (twee meter boven de grond in een afgezaagde boomstam met een holletje erin) Ik vraag me vooral af hoe hij (zij) er in vredesnaam in is gekomen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 17:51

piffgek schreef:
Kaas kun je best een nacht buiten de koelkast laten, maar afhankelijk van de temperatuur is hij dan de volgende dag zweterig of nog goed.... Mijne was laatst vloeibaar :+

Ik heb ook een vraag: Waarom zit er vlakbij mijn huis een eend in een boomstronk? (twee meter boven de grond in een afgezaagde boomstam met een holletje erin) Ik vraag me vooral af hoe hij (zij) er in vredesnaam in is gekomen

:= 22 tot 23 graden... Ik denk dat ik het maar weggooi.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 17:52

Waarschijnlijk zit ie daar prima. Kan ook dat hij daar een nest heeft zitten. Eenden kunnen natuurlijo gewoon vliegen. Als de kuikens er straks uit gaan zullen ze hun moeder achterna springen maar dat kunnen ze prima hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 17:54

Kaas en kip zou ik niet ongekoeld bewaren nee. Eventueel wel in een koelbox die aan het stroom zit :)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:02

Kipfilet niet buiten de koeling bewaren.
Anders heb je kan op een voedselinfectie.

Mijn revalidatiearts wil dat ik (orthopedische) schoenen draag met een klein hakje.
Je achillespees hoeft dan minder te strekken wanneer je loopt.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:58

Hoe kan het dat je ineens ergens allergisch voor bent terwijl je dit altijd hebt gebruikt? (Zalf in dit geval)

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:21

SavannahNx schreef:
Wat, als je een puistje niet uiknijpt? Blijft t dan of gaat het vanzelf weg/stuk?

In mijn ervaring gaat dat vanzelf weg :j

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:50

Macs schreef:
Waarschijnlijk zit ie daar prima. Kan ook dat hij daar een nest heeft zitten. Eenden kunnen natuurlijo gewoon vliegen. Als de kuikens er straks uit gaan zullen ze hun moeder achterna springen maar dat kunnen ze prima hebben.

Ik heb een tijdje terug een docu gezien waarin eenden inderdaad in een boom nestelen. De kuikens sprongen de meters gewoon naar beneden in het gras (met wat aanmoediging). Blijkbaar doen sommige soorten dat :)

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 20:03

Ik word soms, heel plots, super chagrijnig (de reden kan ik vaan zelf achterhalen). Alleen ik blijf er dan zo vaak in hangen, terwijl het helemaal niet nodig is (en dan word ik nog meer chago van mezelf etc.). Dus, wat doen jullie om jezelf op te vrolijken / te ontchagrijnigen??

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-17 20:09

Paardrijden :D

Niemand die mijn vraag weet?

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 20:09

deksel schreef:
Ik word soms, heel plots, super chagrijnig (de reden kan ik vaan zelf achterhalen). Alleen ik blijf er dan zo vaak in hangen, terwijl het helemaal niet nodig is (en dan word ik nog meer chago van mezelf etc.). Dus, wat doen jullie om jezelf op te vrolijken / te ontchagrijnigen??

Ik heb daar 2 manieren voor.

1: Een vriend(in) appen dat ik strontchagrijnig ben en hij/zij de nederige taak krijgt mij op te vrolijken.

2: Jankmuziek luisteren en daarna tot de conclusie komen dat dit nergens goed voor is en dan gaat het weer goed :+

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 20:17

GarBel schreef:
Paardrijden :D
-

Jaa goed idee, helaas nu geen optie :\

@Friesfanaat
1. Hmm, dan voel ik me zo'n zeur als ik dat doe :+
2. Luister nu jankmuziek, wel goede jankmuziek en 't werkt ergens een beetje (en ik ga zo eten pakken dus het gaat goed komen :D)

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 20:27

deksel schreef:

1. Gun jezelf iets lekkers
2. Kijk filmpjes (kattenfilmpjes bijvoorbeeld)
3. Paardrijden inderdaad als dat kan
4. Afleiden (leuke dingen gaan doen, jezelf verdiepen in totaal iets nieuws)
5. De goede muziek luisteren (als ik een bepaald album luister, weet ik zeker dat het na een uur over is met mijn chagrijnige bui)
6. Vriendinnen appen
7. Schattige dingen bekijken (leef je uit met alle veulentopics hier op Bokt!)
8. Beweeg. Sleep jezelf van de bank/uit bed en ga een rondje lopen.

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-17 20:37

mag je kn het oude wandelpark van Valkenswaard met een paard komen?