Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:48

Berdien schreef:
Dat zou niet helemaal aardig zijn.

_O-

Ik ben er nog niet over uit of ik kinderen wil eigenlijk. Maar wanneer ik de juiste heb.... Wellicht wel. Of moet het dan zo bekijken: Zolang ik bij iemand ben die kinderen wil zelf NEEEE denk. Dan moet ik inpakken en wegwezen :+

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:49

Gianti schreef:
Ik vind wel apart dat heel veel vrouwen beetje instelling hebben van ik heb wel/geen kinder wens en man heeft zich maar ernaar te schikken..

Het idee van huisje boompje beestje spreekt me pas aan sinds ik met mijn vriend ben.. echter eerst maar nog 10 jaar studeren en daarna reizen.. zie wel als ik 40 ben ofzo :Y)

Leukkk die dates van gisteren! Hopelijk komt er een vervolg dames

Met mijn ex heb ik dat tot een compromis kunnen laten komen, ik wilde gerust kinderen maar hij kon zijn carriere dan ook aan de kant zetten ten dele, niet alleen ik ... En dan wilde ik wel dat de opvoeding e.d. verliepen op een manier waar ik me ook in kon vinden, dus niet "dumpen bij oma" wat hij normaal vond ...

Uiteindelijk is die relatie ook afgesprongen, omdat we gewoon te verschillend waren en hij echt dat huisje boompje beestje nastreefde.

Ik wilde gerust voor grijs gaan, maar dan wel alletwee grijs .... Niet ik pikzwart en hij wit :+
Laatst bijgewerkt door Belsje op 20-02-17 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:49

Goof schreef:
Ik zag iemand vragen wat acceptabel is om op tinder te zetten qua kinderwens; ik snap je vraag niet. Je bedenkt toch zelf wat je wel of niet erin wil zetten, dat hangt toch niet af van wat wij acceptabel vinden of niet.

Ik wilde ook niet vragen of dat jullie goedkeuring droeg, maar hoe daarop gereageerd wordt. Omdat vele mensen om je heen dit zo vreemd vinden vroeg ik me af hoe daar op tinder op gereageerd wordt. Hierboven staan de antwoorden; mensen proberen je alsnog te overtuigen dat je het wel moet doen. Lijkt wel het echte leven :D

Gianti

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:51

Tuurlijk als je ermee bezig bent en je zoekt nog vent uit is het logisch om dst als criteria te zetten.. ik bedoelde meer in al bestaande relaties waar het op een gegeven moment ter sprake komt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:57

Nou ja, ik vind dat de vrouw daar wel degelijk iets meer over te zeggen heeft. Natuurlijk moet het een gesprek zijn maar compromissen sluiten wat betreft kinderen lijkt me echt niet slim. Uiteindelijk is een vrouw degene die er 9 maanden mee rond moet lopen en vaak de eerste jaren een veel grotere last draagt dan de man, dus als ik zeg dat ik geen kinderen wil ga ik daar geen compromissen over sluiten.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:58

Ik ken genoeg vrouwen die na drie weken terug aan de slag zijn :+

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 11:02

Ik meld me ook even gezien ik sinds dit topic meelees.

Ik ben heel gelukkig getrouwd en tweede kindje is aardig eind onderweg dus geen Tinder voor mij.

Vind het wel hilarisch om te volgen. Met toestemming van man 2 dagen gehad. Trouwfoto als foto gekozen en stond bij 'gelukkig getrouwd en niet op zoek ben gewoon benieuwd hoe dit werkt'. Alsnog had ik matches :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 11:07

Belsje schreef:
Ik ken genoeg vrouwen die na drie weken terug aan de slag zijn :+

Ja, die ken ik ook. Maar in mijn omgeving is de norm toch echt dat de vrouw op zn minst mindert met werken. Maar goed, ieder zn ding toch?

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 11:13

Wow jullie gaan echt hard. Een weekend niet op bokt gezeten en kon 8 pagina's bijlezen :')

Sure_Lee & Bon_ita: Leuk dat jullie dates zo goed bevielen, hopelijk komt er een vervolg *\o/*

Mijn date van afgelopen vrijdag heeft geappt en komt ergens wel een vervolg.
Datum prikken is alleen wat lastig aangezien ik nu overal en nergens woon dus misschien eerst maar verhuizen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 11:14

Gianti schreef:
Tuurlijk als je ermee bezig bent en je zoekt nog vent uit is het logisch om dst als criteria te zetten.. ik bedoelde meer in al bestaande relaties waar het op een gegeven moment ter sprake komt

Als je hieruit bent, is het ten allen tijde belangrijk om er eerlijk over te zijn zodat de ander de keus heeft :j

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 11:16

Ik ben wel opzoek naar huisje/boompje/beestje. Beestje is er al bijna. De andere twee nog niet hahaha. Ik tref alleen mannen die niks willen en geen relatie en stuff haha. Trekt het tegen overgestelde aan.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 11:17

Mijn contract is niet verlengd toen ik zwanger werd dus hier is de beslissing voor mij gemaakt.. had zelf anders ook minder willen gaan werken.

Vind het anders wel een verantwoordelijkheid van beide ouders om voor kind te zorgen.

Relatie met sterke kinderwens en absoluut geen gaat nooit werken. Mijn man en ik wilde allebei ooit kinderen. Dat is een prima basis. Meestal gaat de vrouw dan als eerste in de 'NU' stand.
Wil een van beiden niet dan kan dat echt funest zijn omdat zoiets echt wel tussen je in kan gaan staan.

Dus ik zou het alleen maar goed vinden als je zoiets maar snel meldt. Kan maar duidelijk zijn.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 11:18

Ik vind het juist wel goed om aan te geven of je kinderwens hebt of niet, maar komt bij mij pas na een tijdje die vraag. Wil ze niet afschrikken :') vent zonder kinderwens wordt hem bij mij gewoon niet :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 11:19

F_Orumster schreef:
Gianti schreef:

Als je hieruit bent, is het ten allen tijde belangrijk om er eerlijk over te zijn zodat de ander de keus heeft :j
Maar eigenlijk heeft de ander dan toch geen keuze meer? Tenzij jullie beide hetzelfde willen. Zo niet, dan zal hij of een groot deel op moeten geven (in geval van kinderen: vrijheid en bij geen kinderen: het missen daarvan).

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 11:29

Al zou ik kinderen willen, met mijn huidige baan is dat best een hele opgave. Iets met gemiddeld 50-60 uur per week werken. Sowieso wil ik nog veel verder komen, daar past een kind ook gewoon niet bij.

Huisje boompje beestje heb ik al. Tof (eigen) huisje, paarden+kat, toffe baan etc. etc. Leuke man erbij zou het leuker maken, maar in principe heb ik al best een heel erg leuk leven :))

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 11:32

Ik heb een foto met mijn neefje erop . Maar expres niks erbij gezet, om het wat meer open te houden

Ik vind ook niet dat ik me hoef te verantwoorden voor zoiets

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 11:34

Berdien schreef:
Al zou ik kinderen willen, met mijn huidige baan is dat best een hele opgave. Iets met gemiddeld 50-60 uur per week werken. Sowieso wil ik nog veel verder komen, daar past een kind ook gewoon niet bij.

Huisje boompje beestje heb ik al. Tof (eigen) huisje, paarden+kat, toffe baan etc. etc. Leuke man erbij zou het leuker maken, maar in principe heb ik al best een heel erg leuk leven :))
Herkenbaar. Tik hier ook vaker wel dan niet de 60 uur per week aan, vreemd genoeg vaak in het weekend :')

Ook alles goed op de rit, op huisdieren na. Heb wel 5 neefjes en nichtjes en nummer 6+7 zijn onderweg, ter vervanging. Het plan met ex was om beide 2 dagen per week thuis te zijn/vanuit daar te werken en over een paar jaar het bedrijf te verkopen.

Waar een wil is ;)

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 11:41

Jeetje wat gaan jullie hard!

Ik heb ook alles prima voor elkaar. Eigen huis, met boompjes in de tuin en 2 beestjes. Een leuke man is de enige aanvulling waar ik nog wel een beetje ruimte voor wil maken. :D

Qua kinderen gaat dat een beetje aan mijn toekomstige partner liggen denk ik. Ik ben bijna 28, geen kinderwens op dit moment. Stel dat ik iemand tref waarbij ik het opeens wel zie zitten dan sluit ik het niet helemaal uit... Maar als ik iemand tref die al kinderen heeft of die het ook niet hoeft, dan heb ik daar ook vrede mee.

Ik had even een Tinderpauze ingelast. Nog wel wat aan het appen met m'n date van vorige week, maar het is meer vriendschappelijk van mijn kant.
Misschien maar weer even gaan swipen. :))

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 11:47

Mijn Tinderpauzes duurden altijd max een dagdeel.. :D

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:22

Ailill schreef:
F_Orumster schreef:
Maar eigenlijk heeft de ander dan toch geen keuze meer? Tenzij jullie beide hetzelfde willen. Zo niet, dan zal hij of een groot deel op moeten geven (in geval van kinderen: vrijheid en bij geen kinderen: het missen daarvan).

Als je op pril dateniveau zit, dan is dat wel een keuze toch?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:33

Klopt, absoluut. Ben je een stuk verder dan zie ik het toch anders.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:37

Mijn vriend heeft nooit kinderen gewild. Echt totaal niet. Pas toen wij wat langer samen waren begon dat te kriebelen totdat hij het nog liever wilde dan ik. Niks is in steen geschreven en soms moeten dingen ook gewoon groeien en ontwikkelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:46

Dat lijkt me ook alleen maar gezond eigenlijk.

Hoor overigens veel om me heen over mannen die veel meer haast hebben daarin dan vrouwen.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:48

Kwestie van goed overleggen..

Nu heb ik ook niet het idee van; JA ik wil kinderen! Maar ook niet echt het idee van NEEEE..
Dus het is bij mij ook denk ik zo, het is maar net wat de man wil, overleggen, en het de tijd te geven om uit te zoeken hoe of wat.

Al had ik wel zoiets van mocht het "per ongeluk" gebeuren en je hebt een gezonde relatie, dan ga ik er ook wel voor.

Maar... als ik nu zwanger zou zijn van mijn ex, zou ik een andere keuze maken