Lieshorses schreef:Als je je oncomfortabel voelt en het niet eens in je kast hebt hangen, wat zou jij dan doen?secricible schreef:sowieso TS is het wel interessant om je te bedenken wat je zo tegen het hoofd stoot hieraan.
Had je het gevoel dat ze jou als persoon niet respecteert ook gehad als ze je gevraagd had iets zwarts aan te trekken?
Of als ze je die kledingeis had gesteld om een andere reden dan haar geloof?
Als ze je had gevraagd om een kledingeis te volgen waar je jezelf minder ongemakkelijker bij voelde, bijvoorbeeld geen spijkerbroek maar een pantalon?
Of als ze je een gevraagd had voor een kledingeis van iets wat je wel in de kast hebt hangen?
Gewoon om eens te bedenken wat je hier nu zo aan stoort. Is het de combinatie met geloof, omdat het iets is waar je je niet happy bij voelt of nog een andere reden? Ik denk dat het dan voor jezelf ook makkelijker wordt om te bepalen wat je er aan zou willen doen.
Geen idee wat ik zou doen. De situatie draait ook niet om mij maar om TS. De vraag is of dat de reden is dat het TS dwars zit, ik lees hier zoveel argumenten van iedereen, zowel voor als tegen. Ik wil vooral benoemen dat het goed is om eens te bedenken wat haar precies tegen staat, zonder meteen haar weer een mening van een buitenstaander te geven. Uiteindelijk gaat het om TS, niet om ons lijkt me.
) 'Vero Moda-meisje' ben. Ik ga echt niet op visite in een hoerig outfitje waar mijn tieten bijna uitvallen.
), dus we nodigden onszelf uit en we zijn echt super welkom!
Ik zou dan zelfs gewoon terug sturen "Dan gaat het voor mij over."