Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Ik zou blij zijn als mijn schoonmoeder zou meepraten dat het niet leuk is als de mijne weer eens iets te diep is gegaanHij snurkt dan ontzettend en dat slaapt niet zo goed.
Wanneer schoonpa er echter bij is doet die vent bewust en express nog een extra glas vol als ook maar iemand van de dames aangeeft naar huis te willen. De ene keer is dat gewoon wijn, de andere keer een zwaar bier of een degustief. Die laatste zijn dan geen kleine glaasjes maar echt kuipen.
Schoonma foetert dan evenzeer dat hij weer overdrijft en alles op de spits jaagt. Helaas voor ons trekt schoonpa zich daar niets van aan en doet lachend vrolijk verder onder de noemer "ik heb het gezellig met mijn zoons".
Varekaj schreef:Ik zou blij zijn als mijn schoonmoeder zou meepraten dat het niet leuk is als de mijne weer eens iets te diep is gegaanHij snurkt dan ontzettend en dat slaapt niet zo goed.
Wanneer schoonpa er echter bij is doet die vent bewust en express nog een extra glas vol als ook maar iemand van de dames aangeeft naar huis te willen. De ene keer is dat gewoon wijn, de andere keer een zwaar bier of een degustief. Die laatste zijn dan geen kleine glaasjes maar echt kuipen.
Schoonma foetert dan evenzeer dat hij weer overdrijft en alles op de spits jaagt. Helaas voor ons trekt schoonpa zich daar niets van aan en doet lachend vrolijk verder onder de noemer "ik heb het gezellig met mijn zoons".
Varekaj schreef:Ja dat wel natuurlijk, als iets op jou niet van toepassing is moet ze je dat niet gaan aanpraten. Wat bij jullie teveel is, is hier te weining.
Helaas wordt die eigen mond blijkbaar erg weinig gewaardeerd bij de terroriserende schoonouders merk ik. Lijken me allemaal nogal dominante types.
Optiwolk schreef:Maar een hechte familie hoeft toch niet terroriserend te zijn?
Ik ben superhecht met Mn ouders, en zeker Mn vader. En ja, vriendlief zucht ook wel eens als vaders “zomaar” belt en we dan een half uur keuvelen.
Maar het waren de eerste om te zeggen “wij hebben er een zoon bij”, hebben vriendlief hard gesteund tijdens de scheiding van zn ouders en meer nog, papa en vriend gaan gewoon samen naar matchen van hun favo voetbalclub en in de zomer bbqen ze elke week samen om samen biertjes te kunnen drinken enzo.
Ibbel schreef:Wat een horror stories weer. Je mag toch hopen dat de tweede helft van het verhaal bestaat uit: "behave yourself or get out of my eyes/house/life?" En stereo door zowel zoon als schoondochter uitgesproken?