.En je panty is kaput
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
.

). Bovenkant zit daar wel ook heel mooi. Ik vind veel jurkjes die ik voorbij zie komen eigenlijk ook best joet, weet niet of ik me daar zelf prettig in zou voelen. Knielengte vindt ik meestal ideaal, dat kan eigenlijk iedereen ook wel hebben.
Vind de eerste wat te lang in combinatie met het model. Tweede staat je heel goed.
Ik ben 1.60m en met een rok/jurk op knielengte ben ik net een dwerg, of het moet een kokerrok met een fikse hak eronder zijn
Ieder z'n ding gelukkig.
Eulogy schreef:Heel mooi inderdaad MichelleVind de eerste wat te lang in combinatie met het model. Tweede staat je heel goed.
Kieffertje, niet iedereen kan knielengte echt goed hebben, helaasIk ben 1.60m en met een rok/jurk op knielengte ben ik net een dwerg, of het moet een kokerrok met een fikse hak eronder zijn
Ieder z'n ding gelukkig.
Michelle77 schreef:Even de jurkjes op de foto gezet. Had niemand id buurt dus even via de spiegel. Zijn dus wat wazig door de vieze spiegels en flits haha
De wittige stipjes zijn de glitters die oplichten door de flits.
Het glitterjurkje ga ik houden. De andere gaat terug. Vind m erg mooi, vooral qua materiaal maar net wat 'truttiger'.
[ [url=m/HRFBRn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XXrwtH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IFRJtU.jpg]Afbeelding[/url] ]
. De andere lijkt te groot?
! Sky schreef:Misschien ook een leeftijdsdingetje? Ik vind kort vaak mooier en ik vind ook niks mis met sexy gekleed zijn
mijn man zou dan gekscherend vragen hoe duur je bent
(niet dat ie dat aan iedereen vraagt hoor, maar als binnenpretje zeg maar)
en nog beter op de knie. Hoef je ook niet op te letten hoe je gaat zitten of bukken. In tegenstelling tot ziepoesnetniet-jurkjes.
en dan zwarte enkellaarsjes of pumps