Het overlijden van bokker LS_fotos

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

elselianta

Re: Het overlijden van bokker LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 16:42

Ook ik kende haar niet persoonlijk maar toch was ze een soort voorbeeld voor mij, 'vroeger' toen ik net op bokt zat volgde ik haar en hoopte ik net zo te worden met mijn shetlander..

Heel veel sterkte voor de nabestaanden.. Wat moet dit verschrikkelijk zijn..

Rust zacht Lieselot, ik hoop dat je bij Buck bent en rust hebt gevonden.. Y;(

ChrisXe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 16:49

Och wat een droevig nieuws. Kende haar niet, maar had bewondering voor haar (veer)kracht. Op gebied van fotografie en paarden/mennen was het een vakvrouw. Het verlies van haar kleine dappere Buck was te groot. Dat ze nu pijnvrij met Buck verder mag gaan. Veel sterkte voor zij die haar lief hadden, het is een groot verlies.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 17:51

Wat vreselijk om te lezen. Wens de familie en haar vrienden veel kracht en sterkte.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 18:00

Jeetje. Ik kende haar wel persoonlijk. Of laat ik het zo zeggen....ik heb haar op een paar momenten ontmoet. Zo gek als een deur en een paar prachtige pony's. Maakte ook prachtige foto's. Helaas altijd wel kwakkelen met haar gezondheid.
Rust zacht

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 18:01

geerke schreef:
Dat viel mij dus ook op....niet vergeten dat het vaak een schijnwereld is op internet.
Ik kreeg een heel raar gevoel toen ik de laatste post van haar las...de nacht daarop heeft ze de stap gezet.En er blijft maar door mijn hoofd spoken...waarom???? |(
Was dit te voorkomen geweest?Natuurlijk moeten we het respecteren...haar keuze.Maar zou ze beseffen hoe waardevol ze was?

Het is in de avond gebeurd, maar een paar uur na haar bericht.

Kende haar sinds 2004/2005. Leren kennen door Bokt. Veel samen meegemaakt. Door haar ben ik gaan mennen toen ik niet meer mocht rijden, zij heeft mijn eerste eigen pony op internet gevonden, veel van zijn spullen zijn van haar geweest. Twee jaar terug stonden we op dezelfde stal, veel samen gemend, veel met haar en haar ouders naar ritten van SMR geweest.

Ze heeft hele moeilijke tijden gehad. En de laatste tijd zeker met het gemis van Buck erbij.

Hoop dat ze nu rust heeft. Rust zacht Lot!

BenI

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 18:16

Lieve Lotte,
Wat de reden ook mag zijn, hopelijk is het daar fijn.
Heb je gevonden wat je zocht, en cross je met Buck weer door de bocht.
Rust zacht meis.

De nabestaanden wens ik enorm veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies en verdriet.

Voor degene die met de vraag waarom zitten. Dit zullen we wellicht nooit weten. Maar de beslissing moeten we wel respecteren. De lichamellijke en geestellijke problemen waren bekend, al weet niemand hoe je dit ervaart en het is ook weer per persoon verschillend. Het leven met een chronische auto immuun ziekte zoals reuma (maar ook ms, crohn, collitus ulserosa, etc) is zwaarder dan men vaak vermoed. Ook omdat het van de buitenkant niet zichtbaar is. Het is niet te genezen en medicijnen zijn vooral symptoom bestrijding. Pijn en extreme vermoeidheid zijn daar onder andere onderdeel van. Om van negatieve bijwerkingen van medicijnen maar niet te spreken (lichamelijk en geestelijk). Je zit opgesloten in een lijf wat niet kan wat je graag zou willen.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 18:24

Pff.. koude rillingen over m'n lijf.
Ik hoop dat ze haar rust gevonden heeft.. ontzettend veel sterkte voor alle betrokkenen

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 20:11

Heel veel sterkte voor de nabestaanden, wat een heftig bericht zeg!

Ygritte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 20:46

Wat heftig om te lezen. Veel sterkte aan nabestaanden en mensen die haar na stonden, vooral aan haar vader die elke keer zo'n grote steun was voor haar in de (paarden)wereld.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 21:16

Ik lees al ruim 10 jaar mee op bokt. In die jaren heb ik het wel en wee van Liselotte ook zijdelings mee gekregen. Hoe ze Buck kreeg en zijn vriendje Jack daniels. Daarna een mooie stippenpony en een aantal schitterende welshjes. Veel plezier om de pony's maar ook veel in de knoop met zichzelf. Meid ik hoop dat je rust hebt nu en weer bij Buck bent.

Veel sterkte aan de nabestaanden.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 21:21

Wat..... Neetoch......

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 21:32

Wat een vreselijk triest nieuws, al komt het niet als iets onverwachts.
Ontzettend verdrietig om te lezen dat ze er niet meer is.

Ik hoop dat je je rust gevonden hebt meid, je hebt het zo verdiend.
Eindelijk weer samen met je grote liefde, stoere kleine Buck. :(:)
Ontzettend dapper dat je voor jezelf hebt gekozen. Als leven onomkeerbaar lijden wordt dan is de hemel een grote bevrijding.
Slaap zacht.
Ik brand 2 kaarsjes voor jullie.

Wens haar nabestaanden veel sterkte toe met de verwerking en het gemis.

melle_odet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 21:42

Wat een verdrietig bericht...

Ik wens de nabestaanden veel sterkte toe.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 21:54

Soms zijn twee zielen zo sterk met elkaar verbonden dat de een niet zonder de andere kan.
Ik ben er oprecht van overtuigd dat ze de rust heeft gevonden die ze zocht en verdiende.

Wel wil ik de nabestaande heel veel sterkte wensen met dit verdriet Y;(

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 21:59

Respect voor jouw keuze want niemand kan/kon weten hoe jij je voelde...

Ik hoop dat je familie en al je dierbaren dit alles ooit een plaatsje kunnen geven en in de weet dat jij nu bij je Buck bent moet vast iets bijdragen aan het verdriet en het verwerken, maar wat is dit een verdrietig nieuws!!

En soms zijn er geen woorden meer en dan is er Liefde!!!

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 22:02

Lieve Lieselot, ik hoop dat je je rust hebt gevonden bij jouw Buck. Soms is liefde sterker dan leven

Voor alle nabestaanden, heel veel sterkte met dit verlies Y;(

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 22:03

Heel heel veel sterkte voor de nabestaanden. Het moet heel bitter zijn om zo jong afscheid te nemen van een geliefde, ookal weet je dat ze haar eigen rust heeft gezocht. De pijn wordt er niet minder om.

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Algemeen & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 22:14

Wat ontzettend verdrietig.
Heel veel sterkte voor iedereen die haar lief had.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 22:42

kerstkransje schreef:
KoudbloedKim schreef:
En gewoon het idee dat er in de paar uur na haar laatste, schijnbaar 'vrolijke' bericht op Bokt het gigantisch mis is gegaan.
Het lijkt ondanks alles zo onverwachts.

dat idee had precies zo |(

geerke schreef:
Dat viel mij dus ook op....niet vergeten dat het vaak een schijnwereld is op internet.
Ik kreeg een heel raar gevoel toen ik de laatste post van haar las...de nacht daarop heeft ze de stap gezet.En er blijft maar door mijn hoofd spoken...waarom???? |(
Was dit te voorkomen geweest?Natuurlijk moeten we het respecteren...haar keuze.Maar zou ze beseffen hoe waardevol ze was?

Zij heeft haar wens (zoals vaker helaas) die bewuste avond ook heel kenbaar aan mij gemaakt. Uit respect voor haar blijft dit uiteraard tussen lot en mij.
Maar ze was er erg duidelijk in dat ze zich, ondanks alle inspanningen en liefde van iedereen, heel verdrietig, boos en vooral onbegrepen voelde.

Zij had, denk ik, niet het besef hoe waardevol zij was en nog steeds is. Dat was praten tegen een muur. Wel liet zij duidelijk merken dat ze wist hoe waardevol haar contacten met deze en gene waren, en dat ze oprecht de liefde voelde die daaruit voort vloeide.
maar waardevol.... vond zij zich geenzins. En juist dat, vind ik in- en intriest. Daar was ook op geen enkele manier verandering in te brengen. |(

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 22:51

Wat een intens verdrietig bericht. Ik hoop dat ze haar rust heeft gevonden en ergens daarboven weer samen is met haar vriendje Buck.

Ik wil haar familie en vrienden erg veel sterkte wensen met dit grote gemis. Ook jou Joycie007wil ik erg veel sterkte wensen. Dit moet een hele grote klap voor je zijn en het verdriet en gemis zal heel groot zijn. Ik hoop dat je wat troost kan halen uit de gedachte dat ze nu rust heeft en bij haar Buckje is.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 23:04

"Ik vertrouw erop dat jij de weg wel weet,
Maar stiekem wil ik hem met je samen volgen…"

Dit schreef ze, over Buck, en wanneer ik dit terug lees, wordt mijn keel dicht gesnoerd ...

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 23:33

Dat zijn allemaal dingetjes, en hints achteraf.. helaas worden deze hints vaker achtergelaten kan ik zeggen uit ervaring.. en deze hints begrijp je pas wanneer de persoon zijn of haar keus gemaakt heeft en een andere weg gekozen heeft.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 23:48

Wat verschrikkelijk....zo jong. Sterkte aan de nabestaanden.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 08:03

Wat heftig..

Heel veel sterkte voor de nabestaanden.

En Joyciej007: wat moet dit ook voor jou ontzettend moeilijk zijn zeg! Veel sterkte.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 08:08

Wat een verdriet.

Heel veel sterkte met dit verlies voor iedereen die haar goed kende.