Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 19:06

O ja, hadden jullie vroeger wel eens van die dwanggedachten op straat, van dit type? Zo van: "mijn schaduw moet in contact met die van de bomen blijven", of "ik mag niet op de strepen van die grote tegels staan"? (Bij die kleintjes van 30 bij 30 centimeter is dat geen doen meer na je kindertijd.)

Nou, dat heb ik dus nog steeds. En nee, ik ben er niet trots op - het is zó kinderlijk, zó niet voor mijn leeftijd! Akkoord, ik kan me inhouden om al te gek te lopen (anders kwam ik nergens meer), maar ik heb nog altijd de neiging om het trottoir in vakken te verdelen (denkbeeldige lijnen die je krijgt door de putjes of de randen van het boomperkje door te trekken...) en dan zoveel mogelijk op de "witte" of juist de "zwarte" vakken te staan (loper-logica, zoals het schaakstuk). En op de trap moet ik altijd een paar treden overslaan. Als kind zette ik namelijk wel eens twee stappen op dezelfde trede - rond mijn tiende bedacht ik dat ik dat eens moest gaan compenseren, zodat ik bij mijn dood gemiddeld minstens één traptrede per stap zou hebben gezet. Het kan niet anders of ik heb dat doel allang bereikt, maar terug naar één trede per stap - ho maar.

Nu ik het opschrijf - ik begin te geloven dat ik dit al eens eerder met jullie heb gedeeld. Misschien was hier al eens een topic over. Maar goed, dat is dan toch al een hele tijd geleden.
Laatst bijgewerkt door musiqolog op 24-10-16 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 19:07

Ik ken songteksten juist goed :')
Ohja, nog eentje. Ik bijt enorm op m'n nagels(waar ik me dood voor schaam) maar ik kan er ook niet mee ophouden :n

snuffie123

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 19:13

Musiqolog: Dat heb ik ook nog steeds wel een beetje hoor. Op de fiets moet ik bepaalde plantjes aanraken met m'n hand of ik moet om de witte strepen heen fietsen. Dat laatste zag ik pas bij een ander en het zag er echt heel raar uit dus daar let ik nu wel op dat ik het alleen nog doe als er niemand is die het ziet _O-

Als ik thuis de trap afga moet ik altijd het plafond, daarna de ene kant van de muur en daarna de andere kant van de muur aanraken en de laatste tree moet ik overslaan :')

Heb er nog wel meer. Maar dat is volgensmij heel normaal hoor. Heel veel mensen hebben dit nog, als het maar niet je leven gaat beheersen.

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 19:15

Ik ben trouwens ook goed in overdrijven en als ik dan toch zo lekker bezig ben in dingen verzinnen.

Pas wilde ik m'n vriendinnen vertellen dat ik iemand wel leuk vind en wilde proberen om af te spreken (als in date).
Ik was aan het vertellen dat we het over Pokemon hadden en hij me wilde uitleggen hoe het werkt. (Verder was het niet gekomen, ik was zo stom om te zeggen dat ik het allemaal wel snap |o ) M'n vriendinnen waren zo enthousiast dat ik er maar meteen achteraan heb geplakt dat we al een date hadden afgesproken (maar dat was niet zo) :')

Ik heb maar gezegd dat het niks is geworden _O-

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 19:16

snuffie123 schreef:
Heb er nog wel meer. Maar dat is volgensmij heel normaal hoor. Heel veel mensen hebben dit nog, als het maar niet je leven gaat beheersen.

Dat geldt voor wel meer dingen hier. Ze zijn eigenlijk heel normaal en massa's mensen herkennen zich erin. Maar mensen schamen zich er wel voor, daarom blijven het "kleine geheimpjes". :)

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 19:17

Haha ja daar heb je gelijk in

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 19:22

Nog een geheimpje, al weten en heleboel het wel :+

Ik heb een hékel aan schimmels, die paardenkleur dus :')
Vraag niet waarom, maar ik kan ze alleen goedkeuren als ze op z'n minst een zwarte manen en staart, en het liefste ook nog zwarte benen hebben. Maar spierwit, jakkes :')

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 19:25

@KittyDylan: De gustibus non est disputandum, maar hoe kríjg je het voor elkaar? Zulke prachtige, smetteloze dieren als ze net gepoetst zijn! Ik kijk al tijden uit naar de dag dat ik als de "prins op het witte paard" op onze schimmel mag gaan rijden; helaas is die niet het gemakkelijkste paard dat we hebben.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 19:46

Ik deel altijd mijn (bekende) reizen op in etappes, als ik bijvoorbeeld eerst langs het station moet fietsen, daarna langs het dorp en dan bij school aan kom dan zijn dat 3 etappes. Net alsof dat checkpoints zijn ben ik blij wanneer ik weer een punt verder ben. B-)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 19:50

musiqolog schreef:
@KittyDylan: De gustibus non est disputandum, maar hoe kríjg je het voor elkaar? Zulke prachtige, smetteloze dieren als ze net gepoetst zijn! Ik kijk al tijden uit naar de dag dat ik als de "prins op het witte paard" op onze schimmel mag gaan rijden; helaas is die niet het gemakkelijkste paard dat we hebben.

Nee sorry hoor, ik vindt ze echt niet mooi -O-
Oké, er zíjn uitzonderingen. Maar ook echt maar een paar.
Ik ben tevreden met mijn nepschimmel (roan), die zich gelukkig echt heel schoon houd.
Mijn gezegde is ook: Een goed paard heeft geen kleur, zolang het maar geen schimmel is :+
Maar ik heb het al gehoord toen ik tegen iemand zei dat ik hun schimmel niet mooi vond, kreeg toch wat naar mijn kop geslingerd... dat deze wel beter is dan elk paard dat ik ooit zal krijgen :') (was een Z springpony meen ik)
Ik snap je eerste zinnetje trouwens niet :+

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 19:59

KittyDylan schreef:
musiqolog schreef:

Ik snap je eerste zinnetje trouwens niet :+

"Over smaak valt niet te twisten." :) (Had erop gerekend dat je het wel zou googelen als je het niet snapte.)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 20:05

Zat op mobiel, had dat anders wel gedaan hoor :+

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 23:36

Ik heb er nog wel een:

Ik ben altijd in een groep degene die door iedereen 'gepest' wordt. Pesten als in een beetje kloten. Ik krijg het altijd weer voor elkaar en hoe het komt weet ik niet.. Ik reageer denk ik gewoon fout op grapjes, of ik maak gewoon domme opmerkingen. :') en ik doe het ook echt niet expres of zo, maar ben wel altijd weer diegene. Soms echt irritant!

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 23:50

Mirashiba schreef:
Niemand die ook stiekem verslaafd is aan korstjes krabben? :x

Ik, als m'n kat ook een korstje heeft moet ik me echt inhouden hahaha

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 08:15

Wat een leuk topic :+ ik heb er ook een paar:

- Ik pluk de hele dag door de vellen naast me nagels weg. Soms zover dat het echt stuk gaat.
- ik heb nogal snel last van me pruttelende darmen :x
- Ik stalk mijn vriendin soms heel erg als ze niet hier is :+ ze vind het leuk maar toch probeer ik het heel vaak niet te doen. Vind dat alleen een beetje lastig :+
- ik zeg altijd tegen me hond dat ik wegga. Alsof hij het verstaat want als ik het eens vergeet zijn meestal de kranten gesloopt bij thuiskomst :+
- Mijn bed ligt zo vol met knuffels die ik voornamelijk van mijn vriendin heb, dat ze er eigenlijk zelf bijna niet meer bij past :D

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 15:51

Lach me kapot om dit topic
Ook maar eens opbiechten dan maar O:)

- ik slaap nog steeds met mijn geboorteknuffrl (of wat ervan over is)
- aangezien deze me zo belangrijk is neem ik een simba mee in de camion als ik in fr moet overnachten :j gelukkig lachen mijn collega's me niet uit als ik als ik heimwee heb deze mee naar buiten neem. Dit weten mijn ouders totzelfs niet.
- na jaren een crush te hebben gehad op mijn beste kameraad (totzelfs terwijl ik in een relatie was met iemand waar ik zielsveel van hield) merk ik dat mijn crush zich verplaatst heeft naar een 13jaar oudere collega die ik niet eens super ken. Mijn beste kameraad weet dit alleen nog steeds niet _O-
- Ik mijn werk eigenlijk haat maar blijf voor de ritten en collega's
- ik ben gsm verslaafd ookal wil ik dit niet toegeven
- ik ooit een ONS heb gehad met mijn beste kameraad terwijl we beide nuchter waren, ik heb alleen de dag daarop gedaan alsof ik het vergeten was aangezien ik per ongeluk schat gezegd heb tijdens

En dat is het wel wat mijn ouders en kameraden niet weten :')

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 15:56

Mijn oma woont in een appartement en heeft uitzicht op een park. Ze heeft daar een keer rozen gepland en was daar erg trots op. Ik als 14-jarig meisje ging spelen in dat park en plukte een roos voor oma omdat ze zo lief was. :j In plaats daarvan werd ze loeikwaad op "die rotjongeren" die de natuur hun gang niet laten gaan en alles maar plukken en dood laten gaan. Tot op de dag van vandaag weet ze niet dat ik dat was.. houden zo...

Mariekexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 16:15

Ik ga lig helemaal dubbel van dit topic. Nu moet ik ook maar:
- Ik heb hele verhalen met de pony's en de hond
- Ik zeg altijd tegen mezelf oke je mag nog een half uur lezen, 1 uur later oke nog even, 2 uur later oke nu moet je stoppen hoor. Oke ik ga gewoon niet meer op de wekker kijken.... Kan ik lekker door lezen :+
- Toen de pony's nog 24/7 buiten stonden was het elke ochtend als ik langs fietste Goeiemorgen! Ik zie jullie straks! En als ik dat dan niet zei en ik kwam terug van school keken ze heel zielig :+
- Als ik een onvoldoende haal dan zeg ik dat niet tegen me ouders...
- Ik praat heel veel tegen mezelf.. Dat zelfs me vriendinnen op school vragen zo van zei je wat?

Ik heb er nog wel meer. Maar ik weet dat er mensen zijn die ik goed ken die mij stalken.. Dus dit was het maar eerst.

goriginal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 16:19

Haha, op het openbaar toilet wachten tot een ander doortrekt en tijdens dat je ding doen omdat je je plas en poep geluiden awkward vindt :+

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 16:24

Carr_friesje schreef:
Animal schreef:
Oh vertel Carr_Friesje!! Hoe noemt hij hem? En mogen we de uitslag ook weten?

Ik vind het altijd vreemd dat mannen dat ding een naam geven :p Ik geef mijn geslachtsdeel toch ook geen naam? Of ben ik daar een uitzondering in? *hoopt op eerlijk antwoord, gezien het doel van dit topic* :+

Spoiler:
Joris:')

Haha! Nu moet ik denken aan iemand met t formaat van mijn grote teen die hem excaliber noemde :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 16:26

eenitraM schreef:
Haha! Nu moet ik denken aan iemand met t formaat van mijn grote teen die hem excaliber noemde :')

Laat me raden. Hij was de enige die dat ding kon terugvinden in een schede?

Silver_Fox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 16:28

LOL _/-\o_

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 16:29

oomens schreef:
eenitraM schreef:

Laat me raden. Hij was de enige die dat ding kon terugvinden in een schede?

HAHA. Ik wist van je reactie dat je een man was _O-

Nee t gaat idd niet om de lengte en ook niet om het gewicht dat het aandrukt maar ik associeer een piemel met de naam excaliber met een behoorlijk zwaard :')

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 16:31

goriginal schreef:
Haha, op het openbaar toilet wachten tot een ander doortrekt en tijdens dat je ding doen omdat je je plas en poep geluiden awkward vindt :+

Dat dus _/-\o_ :')

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 16:48

MusicIsLife schreef:
goriginal schreef:

Dat dus _/-\o_ :')

Ja! _/-\o_