Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
snuffie123 schreef:Heb er nog wel meer. Maar dat is volgensmij heel normaal hoor. Heel veel mensen hebben dit nog, als het maar niet je leven gaat beheersen.
musiqolog schreef:@KittyDylan: De gustibus non est disputandum, maar hoe kríjg je het voor elkaar? Zulke prachtige, smetteloze dieren als ze net gepoetst zijn! Ik kijk al tijden uit naar de dag dat ik als de "prins op het witte paard" op onze schimmel mag gaan rijden; helaas is die niet het gemakkelijkste paard dat we hebben.
KittyDylan schreef:musiqolog schreef:@KittyDylan: De gustibus non est disputandum, maar hoe kríjg je het voor elkaar? Zulke prachtige, smetteloze dieren als ze net gepoetst zijn! Ik kijk al tijden uit naar de dag dat ik als de "prins op het witte paard" op onze schimmel mag gaan rijden; helaas is die niet het gemakkelijkste paard dat we hebben.
Ik snap je eerste zinnetje trouwens niet
Carr_friesje schreef:Animal schreef:Oh vertel Carr_Friesje!! Hoe noemt hij hem? En mogen we de uitslag ook weten?
Ik vind het altijd vreemd dat mannen dat ding een naam geven :p Ik geef mijn geslachtsdeel toch ook geen naam? Of ben ik daar een uitzondering in? *hoopt op eerlijk antwoord, gezien het doel van dit topic*Spoiler:
Joris:')
oomens schreef:eenitraM schreef:Haha! Nu moet ik denken aan iemand met t formaat van mijn grote teen die hem excaliber noemde
Laat me raden. Hij was de enige die dat ding kon terugvinden in een schede?