Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ianrowan2009 schreef:Meid, als ik alles teruglees aan stappen die je allemaal al hebt ondernomen kan ik alleen maar zeggen dat ik super trots op je ben!! Kan je niet samen met je begeleiding de woningbouw vereniging contacten en de situatie voorleggen. alleen als je dit zelf natuurlijk wilt. Ben alleen maar voor je aan het brainstormen![]()
Als ik je begrijp heb je een WMO indicatie toch? Volgens mij heb je recht op huurtoeslag ( er vanuit gaande dat je vrijwilligerswerk doet en dus een gedeeltelijk of volledige Wajong uitkering hebt ) mocht het een sociale huurwoning zijn waar je nu woont kan je daar Blijven wonen, en om uitzetting van jou ex vragen.
Als je dit samen met je begeleiding gaat oppakken, het bewijs van aangifte en arrestatie erbij neemt, heeft de woningbouw volgens mij een gegronde rede voor uitzetting.
Dat zal er dan voor zorgen dat jij na genoeg geen veranderingen in je nabije omgeving zal ervaren, en je gewoon je eigen plekje blijft houden.
angrywolf schreef:hij heet helaas wel sleutels van het huis mee.
Heb gelukkig mensen waar ik naartoe kan mocht het weer uit de hand lopen.
Het raam in de voordeur is behoorlijk dik en niet van echt glas dus daar komt hij niet zomaar doorheen.
Over een paar min komt mijn eigen begeleiding langs.
Nathalie is net langs geweest ze is denk 20 min geleden vertrokken.
Kahawa schreef:angrywolf schreef:hij heet helaas wel sleutels van het huis mee.
Heb gelukkig mensen waar ik naartoe kan mocht het weer uit de hand lopen.
Het raam in de voordeur is behoorlijk dik en niet van echt glas dus daar komt hij niet zomaar doorheen.
Over een paar min komt mijn eigen begeleiding langs.
Nathalie is net langs geweest ze is denk 20 min geleden vertrokken.
Laat de slotenmaker langs komen om de sloten te laten vervangen!
edit: Oh wordt al aan gewerkt, top!
NathalietjeB schreef:Ianrowan2009 schreef:Meid, als ik alles teruglees aan stappen die je allemaal al hebt ondernomen kan ik alleen maar zeggen dat ik super trots op je ben!! Kan je niet samen met je begeleiding de woningbouw vereniging contacten en de situatie voorleggen. alleen als je dit zelf natuurlijk wilt. Ben alleen maar voor je aan het brainstormen![]()
Als ik je begrijp heb je een WMO indicatie toch? Volgens mij heb je recht op huurtoeslag ( er vanuit gaande dat je vrijwilligerswerk doet en dus een gedeeltelijk of volledige Wajong uitkering hebt ) mocht het een sociale huurwoning zijn waar je nu woont kan je daar Blijven wonen, en om uitzetting van jou ex vragen.
Als je dit samen met je begeleiding gaat oppakken, het bewijs van aangifte en arrestatie erbij neemt, heeft de woningbouw volgens mij een gegronde rede voor uitzetting.
Dat zal er dan voor zorgen dat jij na genoeg geen veranderingen in je nabije omgeving zal ervaren, en je gewoon je eigen plekje blijft houden.
Ik heb lotte met lotte samen aantal zaken op papier gezet, om morgen eerst langs de HA te gaan, omdat ze echt bont en blauw is aan alle kanten.
En mede omdat de huisarts eventueel ook verder mee kan kijken, naar desnoods een opvang huis zoals blijf van mijn lijf.
Ook gaat ze contact morgen opnemen met de woning coorporatie, en gaan we er voor zorgen dat zei eventueel daar kan blijven wonen en dat hij een andere woning kan zoeken.
Aangezien mijn hubbie in de sloten zit, heb ik ook al voorgesteld om de sloten te veranderen zodat hij zoiezo helemaal niet meer binnen kan komen