Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Envoler schreef:Aangezien er zoveel twijfels zijn aan mijn verhaal en eerlijkheid stop ik met posten en reageren in dit topic.
Dit was voor mij een plek om mijn hart te luchten als anoniem persoon zonder invloeden van mensen die ons kennen. Heel erg jammer dat ik mijn steun nu ergens anders moet gaan zoeken. Ik voel me niet op mijn gemak bij mensen die aan mij twijfelen, ik twijfel immers al genoeg aan mezelf en het leven dat ik leid.
Bedankt voor de reacties en de mensen die mij met de beste bedoelingen een hart onder de riem hebben gestoken en daarbij ook hun verhalen hebben gedeeld.
verootjoo schreef:Babeth schreef:Jeetje mina mensen, sommige reacties slaan wel erg door zeg, alleen maar omdat het met de islam te maken heeft. Laat je in godsnaam niet zo bang maken!
Islam is niks mis mee... Iraakse/Arabische cultuur wel. Daar past een westerse meid niet in.
x__laura schreef:Evelijn, dat is net wat ik bedoel. Ik geef mee hoe de Irakezen zijn die ík ken, om aan te tonen dat zulke veralgemenende uitspraken nergens op slaan.
Heel jammer wat dat meisje heeft meegemaakt, ik heb er geen woorden voor. De bevolking van een land dat meer dan 33 miljoen inwoners telt daarom echter over één kam scheren vind ik niet gepast. In NL en BE wonen ook mensen die verschrikkelijke dingen hebben gedaan, toch hoor je niemand zeggen dat alle Belgen of Nederlanders pedofielen of kindermoordenaars zijn.
Envoler schreef:Aangezien er zoveel twijfels zijn aan mijn verhaal en eerlijkheid stop ik met posten en reageren in dit topic.
Dit was voor mij een plek om mijn hart te luchten als anoniem persoon zonder invloeden van mensen die ons kennen. Heel erg jammer dat ik mijn steun nu ergens anders moet gaan zoeken. Ik voel me niet op mijn gemak bij mensen die aan mij twijfelen, ik twijfel immers al genoeg aan mezelf en het leven dat ik leid.
Bedankt voor de reacties en de mensen die mij met de beste bedoelingen een hart onder de riem hebben gestoken en daarbij ook hun verhalen hebben gedeeld.