Dat zeg ik ook al steeds.

Maar dan spreekt iemand me weer persoonlijk aan en ga ik weer offtopic mee.
Er zijn gewoon teveel horken van bazen die weten dat er nog steeds een banen te kort is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fransje23 schreef:Sizzle schreef:In het geval van TS is er eigenlijk weinig aan de hand behalve een misverstand volgens mij.
Het heet mij persoonlijk wel geraakt vooral ook door manier waarop het gegaan is zo via de mail een dag later. Een half uur voor die bewuste mail was hij nog bij ons op de afdeling maar heeft geen woord tegen mij gesproken zelfs niet gevraagd hoe het ging.
Citaat:Voor iemand zonder paard kan het uiteraard onbegrijpelijk zijn dat je ziek bent omdat er een boerderij dier omgevallen is.
Een goed gesprek lijkt me dan meer op zijn plek.
suuzepuus schreef:niet in staat zijn om te werken is een reden om niet te komen. dan ben je niet altijd ziek toch? ik heb ook gebeld (huilend) toen mijn paardje plots dood was. geen gedoe mee gehad en de dag daarna weer aan het werk gegaan. ik was niet in staat om te werken , daar was geen dicussie over mogelijk. maar 1e ziektedag is toch eigen?? dus dan was dit ook eigen voor mij.... maak ik me echt niet druk om. paardje dood is erger!

Silly1972 schreef:Sizzle, ik denk dat de emotionele band daar toch iets anders is
Sizzle schreef:TS heeft in eerste instantie ook geen enkele moeite hoeven doen om thuis the blijven.
Dat 'onbegrip' kwam pas later toen haar leidinggevende door anderen was aangesproken.
VanHuisUit schreef:ik heb bij een eerdere baan echt alles voor haar en het werk gedaan: overwerken, ziek doorwerken, terugkomen in mijn vakanties etcetc en nu ik 1x voor mezelf koos werd ik als een stuk vuil gedumpt.
Jennyj01 schreef:Tobbes schreef:Ik vindt van wel. Je kunt ook prima iets rustiger aan doen op je werk of andere werkzaamheden wanneer je wat minder goed voelt.
Werkgever gaan echt niet waarderen wanneer je voor elke wit wasje je ziek meld. Voor rest moet je zelf weten. Maar wanneer men slecht indruk over je heb dan werkt jammer genoeg je op den duur toch tegen je.
Maar je paard is niet elk wisse wasje. Tenminste bij mij niet. Voor sommige mensen is het zelfs de eerste echte confrontatie met de dood in hun directe omgeving.