Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Jolandaa schreef:Trouwjurken
Winged schreef:En ben je 80 keer aan het verven want de kleur blijft erdoor komen
Ik heb er een paar maanden geleden een muur mee geverfd. De witte verf van de action en daar een kleurtje doorheen gemengd. Twee lagen was ruim voldoende
Van donker naar licht heeft vast een laagje meer nodig, dat wel
Rebeccaa schreef:Ik vind scheermesjes echt belachelijk duur. Goedkope wegwerpmesjes scheer ik mijn huid helemaal kapot mee, maar die opzetstukjes van Gilette zijn 15 euro voor 3 van die dingen. Daar doe je dan een maandje mee of zo.
Amira_ schreef:Rebeccaa schreef:Ik vind scheermesjes echt belachelijk duur. Goedkope wegwerpmesjes scheer ik mijn huid helemaal kapot mee, maar die opzetstukjes van Gilette zijn 15 euro voor 3 van die dingen. Daar doe je dan een maandje mee of zo.
Weet niet of je een op=op shop oid in de buurt heb, maar daar zijn ze bij ons 2 voor €14,95 terwijl bij de Kruidvat bv 1 pakje €15,99 kost

Rebeccaa schreef:Ik vind scheermesjes echt belachelijk duur. Goedkope wegwerpmesjes scheer ik mijn huid helemaal kapot mee, maar die opzetstukjes van Gilette zijn 15 euro voor 3 van die dingen. Daar doe je dan een maandje mee of zo.
Ik doe een maand met een, en in de winter nog langer
verootjoo schreef:Rebeccaa schreef:Ik vind scheermesjes echt belachelijk duur. Goedkope wegwerpmesjes scheer ik mijn huid helemaal kapot mee, maar die opzetstukjes van Gilette zijn 15 euro voor 3 van die dingen. Daar doe je dan een maandje mee of zo.
Een maand met drie opzetstukjesIk doe een maand met een, en in de winter nog langer
Unseen schreef:Nog iets trouwens: de trein. Ik heb dan wel een, in verbruik, dure auto, maar met de trein reizen is in veel gevallen voor mij echt niet goedkoper. Leuk dat openbaar vervoer gepromoot wordt om mensen uit de auto te krijgen en files te laten slinken, beter voor het milieu ook, maar dan mogen ze het ook wel wat goedkoper maken. Reizen zonder korting is bijna niet te doen als je regelmatig (4x in de week, in de spits) met de trein moet.
nanoukkie schreef:dadels..