Fysiotherapeut mee uit vragen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wat moet ik doen?

- Nu mee uit vragen en van fysio wisselen
76 (15%)
- Na de laatste behandeling mee uit vragen
247 (50%)
- Niet mee uit vragen
162 (33%)

Totaal aantal stemmen: 485

jasmijn16

Re: Fysiotherapeut mee uit vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 18:21

Ik zou er geen bericht achteraan sturen, dan kom je zo stalker over :\ het is nu aan hem wat hij met het berichtje doet. Geduld haha

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 18:28

Hmm.. dat van het overleggen zou ook kunnen indd. Ik zou morgen nog even afwachten en dinsdag de moed opgeven

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-16 18:39

celine14 schreef:
Lieveli, ik denk dat als hij TS echt leuk vind dat niet doet, maar in geval van twijfel wel denk ik.

Ik hoop het voor je TS maar het duurt wel lang, al zijn mannen vaak langzaam met dit soort dingen :')

Als hij mij niet leuk vindt ook niet toch? Alleen bij twijfel dan denk ik. Hoewel hij ook kan vragen of het toegestaan is als hij mij wel leuk vindt. Dat hij alleen twijfelt over of het toegestaan is.

Ik denk niet dat ik er een berichtje achteraan stuur.. Hoewel het wel zonde zou zijn als hij het bericht gewoonweg vergeten is. Maar dan nog vind ik het te opdringerig.
Na maandag ga ik het loslaten denk ik en er niet meer op wachten.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 18:41

Je gaat er goed mee om. *D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 18:42

Eilish schreef:
celine14 schreef:
Lieveli, ik denk dat als hij TS echt leuk vind dat niet doet, maar in geval van twijfel wel denk ik.

Ik hoop het voor je TS maar het duurt wel lang, al zijn mannen vaak langzaam met dit soort dingen :')

Als hij mij niet leuk vindt ook niet toch? Alleen bij twijfel dan denk ik. Hoewel hij ook kan vragen of het toegestaan is als hij mij wel leuk vindt. Dat hij alleen twijfelt over of het toegestaan is.

Ik denk niet dat ik er een berichtje achteraan stuur.. Hoewel het wel zonde zou zijn als hij het bericht gewoonweg vergeten is. Maar dan nog vind ik het te opdringerig.
Na maandag ga ik het loslaten denk ik en er niet meer op wachten.

Lastig hoor, je geduld en vertrouwen in de zaak wordt wel flink op de proef gesteld. Het kan best wezen dat hij nu de opties aan het overwegen is, zoals hier ook al eerder is gezegd.
Het is verstandig als je voor jezelf een deadline stelt, het is zonde van je tijd en moeite als je erop gaat zitten wachten. Mocht hij dan alsnog reageren dan kan het alleen maar meevallen. Ervan uitgaande dat hij natuurlijk toehapt, mocht dat niet zo zijn dan is dat natuurlijk een teleurstelling, maar dan weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent.
Deze keuze is voor hem natuurlijk ook niet makkelijk, hij weet waarschijnlijk ook heel goed dat een relatie niet is toegestaan tussen een therapeut en zijn patiënt. Dat je nu officieel niet meer bij hem in behandeling bent, wordt het allemaal alweer heel anders. Geef de moed nog niet op.
Ik hoop op het beste voor je. :(:)

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-16 18:56

Dank je, dat is lief van jullie :)
Ik probeer er niet teveel waarde aan te hechten.

Ik zat net weer op facebook messenger te kijken (mag nog tot dinsdag :Y) ) en zag erboven staan of ik hem wilde uitnodigen om de messenger app te installeren. Betekent dit dat hij geen facebook app heeft op zijn telefoon? En dat hij mijn berichtjes alleen op de computer ziet?

*even gegoogled, kennelijk willen ze de facebook en messenger app van elkaar scheiden. Dus het betekent wss niets. Hij zal wel gewoon de facebook app op zijn mobiel hebben.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 19:05

Dat klopt volgens mij wel hoor. Dan heeft hij heen messenger op zijn telwfoon en ziet hij de pop up misschien wel, maar je bericht niet. Dan moet hij eerst messenger downloaden.

Als hij aangekomen is, staat er een blauw vinkje onder je tekst. Dan heeft hij bet nog niet gelezsn.

Als hij het gelezsn heeft, dan staat zijn profielfoto onder de tekst.

(Als het ingewikkeld klinkt kan ik wel een print screen maken).

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 19:07

Je kunt wel facebook kijken op de telefoon (desnoods via internet) en geen messenger hebben. Helaas.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 19:08

Klopt. Maar je kan dus wel zien of iemand het echt gelezsn heeft of niet.

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 19:18

Niet de moed opgeven TS. Ik kan me voorstellen dat hij zich overvallen voelt en eerst wil overleggen met zijn werkgever wat hij hiermee moet doen als hij je echt leuk vindt. Als hij je totaal niet leuk had gevonden had hij dat alvast laten weten door voor je uitnodiging te bedanken :D

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-16 19:21

Joltsje, zal ik je een pb sturen voor de zekerheid? Dat jij even kijkt hoe het zit met dit gesprek? Ik chat wel vaker via fb, maar meestal gaat dat soepelder :+
Dan zijn het ook bekenden en weet je dat ze messenger hebben.

Dank je Mazida!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 19:22

Ik kan via de facebook app mijn berichten niet bekijken hoor. Kwam dan bij de melding dat ik verplicht messenger moest installeren voor ik ze kon lezen. :) als hij dat ook heeft kan hij jouw berichtje dus enkel op pc lezen.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 19:24

Misschien heeft hij het bericht niet eens gezien? Gebeurt bij mij geregeld.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-16 19:31

Als ik via internet op mijn telefoon naar facebook ga kan ik alleen mijn berichten in messenger zien. Dus hij moet dan of via messenger kijken of via de computer. Er staat als ik op de computer kijk wel bij dat hij het gezien heeft op zaterdagochtend.

Iemand die verstand heeft hiervan en even via pb wilt kijken?

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 20:14

Het lijkt mij dat je wel messenger gaat installeren op je telefoon als je je berichten wilt lezen. Tenzij hij het alleen vanaf een computer doet.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 20:17

Zijn een heleboel mensen die het bewust niet doen. Of gewoon de facebookapp al niet nemen en via internet kijken.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 20:32

Oh wat ontzettend stoer van je TS!! Ik hoop dat je een leuk antwoord terug krijgt!

*DUIMT*

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 20:47

Ik heb meerdere mensen in mijn messenger lijst die via facebook chatten en zelf geen messenger hebben, dat kan nog steeds gewoon.
Of je de berichten dan alleen via een pc kan lezen, dat weet ik niet, maar gesprekken voeren kan dus wel.
Als hij dolenthousiast was geweest, had hij heus wel gelijk gereageerd, hij heeft je tenslotte al doorverwezen, dus officieel zijn jullie niet meer zorgverlener - cliënt en hoeft hij dus ook niet op zijn werk te overleggen.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 20:51

Je mag me gerust pb'en. Kijk ik even

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 20:56

Zonder messenger kun je chatten op de computer en ook op je telefoon als je de browser in plaats van de app gebruikt.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-16 21:15

Met de browser lukte niet net op mijn telefoon, ik moest mijn berichten via messenger openen.

Luxje, ik denk ook dat hij eerder gereageerd zou hebben als hij enthousiast is. Alleen is het niet zo simpel, er is wel een wettelijke afkoelperiode. Wat die periode precies is weet ik niet.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 21:22

De afkoelingsperiode is 12 maanden

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-16 21:25

Oh ja, dat is wel lang..
Dan ga ik in de tussentijd wel verder kijken hoor :Y)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 21:27

Petpa schreef:

Hoe kom je daarbij? Dat staat nergens wettelijk beschreven bij mijn weten :=

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 21:28

verootjoo schreef:
Petpa schreef:

Hoe kom je daarbij? Dat staat nergens wettelijk beschreven bij mijn weten :=

Vakliteratuur bijhouden ;-)