het is nu aan hem wat hij met het berichtje doet. Geduld haha Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
het is nu aan hem wat hij met het berichtje doet. Geduld haha celine14 schreef:Lieveli, ik denk dat als hij TS echt leuk vind dat niet doet, maar in geval van twijfel wel denk ik.
Ik hoop het voor je TS maar het duurt wel lang, al zijn mannen vaak langzaam met dit soort dingen
Eilish schreef:celine14 schreef:Lieveli, ik denk dat als hij TS echt leuk vind dat niet doet, maar in geval van twijfel wel denk ik.
Ik hoop het voor je TS maar het duurt wel lang, al zijn mannen vaak langzaam met dit soort dingen
Als hij mij niet leuk vindt ook niet toch? Alleen bij twijfel dan denk ik. Hoewel hij ook kan vragen of het toegestaan is als hij mij wel leuk vindt. Dat hij alleen twijfelt over of het toegestaan is.
Ik denk niet dat ik er een berichtje achteraan stuur.. Hoewel het wel zonde zou zijn als hij het bericht gewoonweg vergeten is. Maar dan nog vind ik het te opdringerig.
Na maandag ga ik het loslaten denk ik en er niet meer op wachten.

) en zag erboven staan of ik hem wilde uitnodigen om de messenger app te installeren. Betekent dit dat hij geen facebook app heeft op zijn telefoon? En dat hij mijn berichtjes alleen op de computer ziet?
UIMT*