Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lizzyy schreef:Die zit in een onwijze rotsituatie. Die weet het zelf ook niet. Zwart/wit gezegd is het zo: als hij de hele dag gaat, laat hij mij zitten (want ja, zo voel ik dat wel eerlijk gezegd) maar als hij de avond gaat laat hij zijn beste vriend zitten. Hij wil geen uitspraak doen, maar hij neigt ervoor om de avond te gaan. Maar hij vind dat ook weer niet kunnen tegenover zijn beste vriend. Maar hey, overdag gaan vind hij weer niet kunnen tegenover mij. Snap je het nog![]()
Maar goed, ik laat mijn vriend zelf kiezen. Het is zijn keuze en al moeilijk zat zonder dat ik hem ook nog ga pushen.
Kinke schreef:Lizzyy schreef:Die zit in een onwijze rotsituatie. Die weet het zelf ook niet. Zwart/wit gezegd is het zo: als hij de hele dag gaat, laat hij mij zitten (want ja, zo voel ik dat wel eerlijk gezegd) maar als hij de avond gaat laat hij zijn beste vriend zitten. Hij wil geen uitspraak doen, maar hij neigt ervoor om de avond te gaan. Maar hij vind dat ook weer niet kunnen tegenover zijn beste vriend. Maar hey, overdag gaan vind hij weer niet kunnen tegenover mij. Snap je het nog![]()
Maar goed, ik laat mijn vriend zelf kiezen. Het is zijn keuze en al moeilijk zat zonder dat ik hem ook nog ga pushen.
Wat wordt er toch slecht gelezen…..nogmaals….dit is wat de TS er over zegt. Zij is dus niet degene die vindt dat haar vriend haar in de steek zou laten door wel te gaan, dit is wat haar vriend zelf vindt.
Lezen mensen…..lezen!!!!!!!
Diablo schreef:Dat snap ik. Maar de partner van je beste vriend? Terwijl de andere 'gewone' vrienden wel allemaal met partner zijn uit genodigd? Dat gaat er bij mij niet in.
En als het zulke goede vrienden zijn, had daar toch persoonlijk verteld kunnen worden, ipv wel persoonlijk bij anderen de uitnodigingen af geven en bij hun banketstaaf twee enveloppen in de bus gooien.
Anoniem schreef:petitparis schreef:ongeacht wat er nog gezegd wordt vanavond, jouw partner is er de dupe van. Dit zegt meer over zijn vriendschap dan iets anders, beste vrienden zetten elkaar niet voor zo'n keuze...
partners ook niet....
Ik vind het contact opnemen met de locatie en zo er over doorgaan echt te ver gaan.
Dat je een keer vraagt hoe het zit, prima. Maar je hebt antwoord en nu is het toch klaar?
Je vriend laat jou niet in de steek als hij wel overdag gaat. Jij laat hem in de steek als jij van hem verwacht dat hij zijn beste vriend in de steek laat.
Wat wil je nu bereiken?
Hou je eer en fatsoen, ongeacht wat je denkt of vindt, en zet jezelf niet voor de rest van jullie tijd samen neer als "die vriendin van die perse overal bij moet zijn, anders drama trapt"
Sees schreef:Diablo schreef:Dat snap ik. Maar de partner van je beste vriend? Terwijl de andere 'gewone' vrienden wel allemaal met partner zijn uit genodigd? Dat gaat er bij mij niet in.
En als het zulke goede vrienden zijn, had daar toch persoonlijk verteld kunnen worden, ipv wel persoonlijk bij anderen de uitnodigingen af geven en bij hun banketstaaf twee enveloppen in de bus gooien.
Dat ze het persoonlijk even hadden moeten vertellen ben ik volledig met je eens. Het blijft gewoon lastig, je wéét niet precies wat er zich achter de schermen afspeelt. En ik kan je vertellen dat je het als bruidspaar nooit goed doet, belachelijk eigenlijk.
Kinke schreef:Lizzyy schreef:Die zit in een onwijze rotsituatie. Die weet het zelf ook niet. Zwart/wit gezegd is het zo: als hij de hele dag gaat, laat hij mij zitten (want ja, zo voel ik dat wel eerlijk gezegd) maar als hij de avond gaat laat hij zijn beste vriend zitten. Hij wil geen uitspraak doen, maar hij neigt ervoor om de avond te gaan. Maar hij vind dat ook weer niet kunnen tegenover zijn beste vriend. Maar hey, overdag gaan vind hij weer niet kunnen tegenover mij. Snap je het nog![]()
Wat wordt er toch slecht gelezen…..nogmaals….dit is wat de TS er over zegt. Zij is dus niet degene die vindt dat haar vriend haar in de steek zou laten door wel te gaan, dit is wat haar vriend zelf vindt.
Lezen mensen…..lezen!!!!!!!
Lizzyy schreef:Dat is zeker mijn insteek niet en je instrueert dingen nu ook verkeerd. Ik hoef zeker niet overal bij te zijn en ik vraag me af hoe je daarbij komt? Een bruiloft is een prachtige dag en ja, ik vind het heel jammer dat ik het hele ceremonie gedeelte mis van hun omdat ik hun toch al 2,5 jaar ken.
Anoniem schreef:Ik zeg niet dat jij overal bij moet zijn, ik zeg dat het zo zal overkomen en mensen zo kunnen gaan denken..... het zou zo zonde zijn. Ik denk dat wat ik eerder zei, kop omhoog en op je allerbest de avond verschijnen, de allerbeste zet zou zijn nu.
Diablo schreef:Lizzyy schreef:Dat is zeker mijn insteek niet en je instrueert dingen nu ook verkeerd. Ik hoef zeker niet overal bij te zijn en ik vraag me af hoe je daarbij komt? Een bruiloft is een prachtige dag en ja, ik vind het heel jammer dat ik het hele ceremonie gedeelte mis van hun omdat ik hun toch al 2,5 jaar ken.
Meid, trek het je niet aan. Maak je niet druk om mensen die zich ook niet druk om jou maken.
En dat je gemaild heb, joh, je bent ook maar een mens, ik weet zeker dat iedereen die zich hier nu als heilige voordoet, ook wel eens wat gedaan heeft wat achteraf niet zo slim was.
prugelpiet schreef:Tot nu toe heb ik alleen meegelezen want ik ben wel heel benieuwd naar de afloop van dit verhaal, maaar TS, ik denk dat het misschien wel verstandig is om vanavond aan M uit te leggen wat je hebt gedaan en dat je zelf ook wel inziet dat het niet slim is geweest. Hierbij doel ik op het mailtje dat je gestuurd hebt. Grote kans dat dit bij het bruidspaar terecht komt, en dan is het voor hun niet heel moeilijk te raden wie dat is geweest
Als je het even uitlegt, en daarbij verteld dat je zelf ook wel inziet dat het niet slim was, weten ze er in ieder geval van af. Dat ze het niet leuk vinden zit er dik in, maar beter dat je het zelf verteld dan dat ze er via de trouwlocatie achter komen dat je daarover hebt gemaild.
Anoniem schreef:petitparis schreef:ongeacht wat er nog gezegd wordt vanavond, jouw partner is er de dupe van. Dit zegt meer over zijn vriendschap dan iets anders, beste vrienden zetten elkaar niet voor zo'n keuze...
partners ook niet....
Ik vind het contact opnemen met de locatie en zo er over doorgaan echt te ver gaan.
Dat je een keer vraagt hoe het zit, prima. Maar je hebt antwoord en nu is het toch klaar?
Je vriend laat jou niet in de steek als hij wel overdag gaat. Jij laat hem in de steek als jij van hem verwacht dat hij zijn beste vriend in de steek laat.
Wat wil je nu bereiken?
Hou je eer en fatsoen, ongeacht wat je denkt of vindt, en zet jezelf niet voor de rest van jullie tijd samen neer als "die vriendin van die perse overal bij moet zijn, anders drama trapt"