Naath86 schreef:Nou hier ook iets raars met de belastingaangifte.. Vanmiddag mijn broertje en zijn vriendin geholpen. Nog geen fiscaal partner, dus beiden apart ingediend. Het lijkt erop dat het programma het niet snapt als je op verschillende tabbladen bent ingelogd met twee verschillende digid's. Uiteindelijk bij het ondertekenen heeft dus blijkbaar mijn broertje met zijn digid de aangifte van zijn vriendin ingediend. En als hij nu inlogt heeft hij niet meer zijn eigen aangifte daar staan, maar de aangifte van zijn vriendin. Zijn gegevens zijn nergens meer te vinden, ook niet als je de aangifte zou willen wijzigen, want de persoonlijke gegevens zijn standaard ingevuld en daar staat nu dus haar naam in plaats zijn eigen gegevens. Vanalles geprobeerd, maar ik krijg nergens meer zijn eigen aangifte in beeld en ik weet nu dus ook niet hoe ik zijn aangifte moet indienen, morgen maar eens bellen met de belastingtelefoon..
Desnoods op een andere pc zijn aangifte opnieuw openen, checken en opnieuw indienen? Ik ben bang dat de belastingtelefoon je alleen kan vertellen welke aangifte wanneer us ingediend.