Zijn er mensen op Animecon trouwens? Ff vergeten Ik ga straks die kant op iig, vanavond naar t concert en daarvoor nog ff karaoke en de dealerroom in om bij te kletsen ofzo Morgen de World Karaoke Grandprix, ben benieuwd hoe dat gaat verlopen, we weten namelijk nog niet wie wanneer moet zingen
Was weer gezellig! Achter de schermen een hoop ellende weer, maar dat zal ik jullie besparen Laten we zeggen dat de staff weer iets heeft om aan te werken voor komend jaar
De karaoke was de grootste drama in al mn con jaren (En dat na Performous vorig jaar, wat ellende was en echt niet oke) Laten we zeggen, ik word niet snel boos, kan veel hebben, maar ik ben zaterdag echt boos geworden op het karaoke team Ze hebben dingen gedaan, die je niet kan maken namelijk. Buiten dat t technisch totaal niet in orde was en veel liedjes ook niet goed waren
Oei Yamasaki, das niet leuk wat heeft dat team gedaan?
YamaSaki
Geplaatst: 13-06-16 16:06
Weinig, dat is het hele probleem Verkeerde info doorgeven, geen info doorgeven, niet de juiste nummers in de lijst hebben, als mensen een liedje aanvragen zeggen "sorry, die hebben we alleen in t Zweeds" Vertellen dat de wachttijd 1,5uur is en vervolgens bijna 2,5uur moeten wachten op je nummer, terwijl anderen die later aanvroegen, eerder zijn gegaan Liedjes waarvan ze letterlijk de YT filmpjes hadden gepakt, waarbij sommigen niet eens de tekst van getimed was, of deels onder t beeld verscheen of niet goed liep Karaoke compo, communicatie 0, hoor je met instrumentals te doen, niet iedereen had instrumentals... In general, microfoon en geluid niet op elkaar afstemmen...
Kzag na de compo degene van j-pop staff die t van hun uit regelde, (zn eerste keer dit jaar), en die was blij onze kritieken te horen, jammer dat t negatief was, maar daar kunnen ze ook wat mee iig. Er was echt heel veel mis dit jaar
De winnares van de compo was wel heel lief en schattig btw, Olivia Ze was echt nerveus en was bang dat ze t zou verpesten, maar ze deed t supergoed Echt een aardige meid
Grrr wat jeukt het hier om nog eens Hisako van Angel Beats te cosplayen, of Shiina... Maar ik heb haar al eens gecosplayed, mijn kostuum toen verkocht en zou m dan nu opnieuw kopen... haha. En het ligt misschien aan mij (gezien jullie het met mijn laatste commentaar ook niet eens waren) maar toch vind ik het leuker om te cosplayen als mensen me herkennen en foto's vragen, of ik iemand anders van die serie tegen kom... En Angel Beats is nu toch echt 'geweest'.
Dat is inderdaad slecht geregeld ik hoor dat zo vaak, dat staff van een con niet goed communiceert en zich niet aan de afspraken houdt. Echt heel jammer!
Das niet leuk yamasaki! heb je niet gezien maar goed we zijn ook eigenlijk niet bij de karaoke in de buurt geweest
En dat ben ik met je eens hoor MorganeR hoewel ik ook wel eens wat onbekendere characters cosplay maar vind het altijd zo leuk als mensen om een foto komen vragen
Aerith pruik nog niet gevonden, voor Serah nu maar lichtroze katoen gehaald en daar doe ik t mee De exacte kleur zag k wel, maar had niet genoeg geld bij me en dit is lekker cheap. Mocht t me nou echt niet aan staan, dan haal k wel die andere kleur nog, maar er komt zoveel nog op en overheen dat t niet de grootste ramp zal zijn als t lichtroze is ipv iets meer zalmroze
Mijn aankomende grote project wordt Aloy uit Horizon Zero Dawn.
Ben heel benieuwd hoe dat uit gaat pakken omdat ik mezelf een hoop vaardigheden moet gaan leren en het ook nog is een smak geld gaat kosten(de pruik die ik op het oog heb is al bijna 75 euro.. )