Anoli schreef:Uh dat is toch algemeen bekendOf zijn er echt zoveel mensen die dat niet zien
36438 resultaten op Bokt alleen al.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Franciee schreef:Niet van mij zelf maar van iemand anders:
Een vrouw belde naar de dierenarts met de mededeling dat haar konijn zich zo anders gedroeg de laatste tijd en ook steeds dikker leek te worden. De assistente vraagt vervolgens hoeveel heb je er dan? Ja ze had er twee. En dit is een...? Vrouwtje. En die andere dan?
Je kon hem gewoon horen vallen![]()
Cayenne schreef:Ik zie nu pas dat er hier een pijl in het logo zit verwerkt![]()
[ Afbeelding ]
en deze pauw zag ik eerst ook niet.
[ Afbeelding ]
colunder schreef:Cayenne schreef:Ik zie nu pas dat er hier een pijl in het logo zit verwerkt![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
ik voel me nu heel dom,maar waar zit die pijl?
colunder schreef:Cayenne schreef:Ik zie nu pas dat er hier een pijl in het logo zit verwerkt![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
ik voel me nu heel dom,maar waar zit die pijl?
ohjajoh6 schreef:Heb alle pagina's gelezen en och och och, wat ben ik toch platinaeigenlijk.
Bassie en Adriaan verhaal, wist ik niet, ter verdediging ook nooit weg van geweest.
Dat van die rolletjes waar je stofjes mee van kleding haalt, dat daar dus een extra velletje onder zit, wist ik ook al niet!! Ben je dan 44 jaar voor geworden, te erg gewoon...
En dat van Kortjakje, ook nooit geweten.
Ik ben toch wereldvreemder dan ik dacht...
ierusju schreef:Niet van mezelf, maar was op het werk van mijn moeder en dit was nota bene een dokter(!)
Het gesprek ging er over dat koeien eerst kalfjes moesten krijge voordat ze melk kunnen geven. Staat die dokter dus met vraagtekens boven haar hoofd, want ze wist niet dat koeien eerst een kind moesten krijgen voor de melkproductie. En dat is dan dokter
laraxXxemma schreef:ierusju schreef:Niet van mezelf, maar was op het werk van mijn moeder en dit was nota bene een dokter(!)
Het gesprek ging er over dat koeien eerst kalfjes moesten krijge voordat ze melk kunnen geven. Staat die dokter dus met vraagtekens boven haar hoofd, want ze wist niet dat koeien eerst een kind moesten krijgen voor de melkproductie. En dat is dan dokter
tsja dokter is geen dierenarts.. sorry maar zo logisch vind ik dit niet
laraxXxemma schreef:ierusju schreef:Niet van mezelf, maar was op het werk van mijn moeder en dit was nota bene een dokter(!)
tsja dokter is geen dierenarts.. sorry maar zo logisch vind ik dit niet