En als ik daar zelf geen zin in heb lukt het me alsnog om het in een vestje / colbertje te krijgen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Ik vind een wat blotere rug van achter wel mooi. Zal thuis eens kijken. Om Nelly.com staat veel moois of boohoo.com
HorseTimeXL schreef:nou mijn jurkje wordt het toch niet. Op zich hij is best mooi, lekker glitters. maar je kan toch best veel tussen mijn benen kijken. omdat daar het jurkje doorschijnt en weet niet of dat zo mooi is..
sunshine schreef:[ Afbeelding ]
Deze vandaag binnen gekregen.
Ik koop NOOIT jurkjes, maar deze vind ik wel erg leuk en zit ook lekker.
Maar, is het niet te open en bloot aan de bovenkant? Moet daar niet iets onder![]()
En welke panty's, lichte of donkere panty's ?

. Ik had nog een rokje liggen die heb ik er onder gedaan. En je ziet er niks van. Thnx voor je geweldige tip. Dan heb ik mijn jurkje
heel gaaf jurkje
CarlitaR schreef:@ HorseTimeXL: fijn om te horen!
. Was al helemaal teleurgesteld dat het niet zo werd zoals ik het in mijn hoofd had en wist ook iet wat voor anders ik zou moeten kopen haha. 
sunshine schreef:Even foto's met een panty eronder, welke is de beste ?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hier is trouwens te zien dat het wel meevalt met de lengte. Ik kon hem nog ietsje verder naar beneden " trekken ", hou het er maar op dat ik me gewoon niet kan aankleden
Ik vind zelf huidskleurpanty's echt niet mooi. Helemaal niet als ze glimmen. Kan dat bij jou nu niet zo goed zien. Ik ga voor de zwarte panty.