Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gloa schreef:Ik ben gek op de mat64hele leuke trein om te rijden en erg betrouwbaar. Ben blij dat ze nog even blijven
liekec schreef:Ik heb een hekel aan mensen met een maat of 4 meer in het OV. Dan houden ze twee stoelen bezet, en moet ik dus gaan staan. Volgens mij betalen zware mensen ook gewoon voor 1 kaartje? Als je dan te dik bent voor 1 stoeltje moet je maar gaan staan is mijn mening. Kunnen weer twee mensen wél zitten.
liekec schreef:Ik heb een hekel aan mensen met een maat of 4 meer in het OV. Dan houden ze twee stoelen bezet, en moet ik dus gaan staan. Volgens mij betalen zware mensen ook gewoon voor 1 kaartje? Als je dan te dik bent voor 1 stoeltje moet je maar gaan staan is mijn mening. Kunnen weer twee mensen wél zitten.
purny schreef:liekec schreef:Ik heb een hekel aan mensen met een maat of 4 meer in het OV. Dan houden ze twee stoelen bezet, en moet ik dus gaan staan. Volgens mij betalen zware mensen ook gewoon voor 1 kaartje? Als je dan te dik bent voor 1 stoeltje moet je maar gaan staan is mijn mening. Kunnen weer twee mensen wél zitten.
En jij denkt dat sommige mensen voor hun lol zo zijn?
Flying_Angel schreef:lor1_1984 schreef:mensen die de hele tijd appen zodat je volcontinue dat deuntje weer hoort.
Zet. Verd*mme, Je. Ringtone. uit!
Of het geluid van het toetsenbord, ook irritant
x_annelies schreef:Mensen die bellen in een stilte coupé.Ik was dus een keer met mijn tante in een stilte coupé, begon een vrouw achter ons luidkeels te bellen, mijn tante dus alle vragen die ze stelde doodleuk beantwoorden. Zoals; Vrouw: Zou ik lopen of met de fiets gaan? Tante: Nee, ga vliegend joh.
lor1_1984 schreef:Ineke2 schreef:Lor1: ik had omdat de trein toch bijna leeg was gewoon zelf opgestaan en weer een andere plek gezocht![]()
mitstenzijik veel bagage mee zou hebben dan.
Ging wat lastig, anders had ik dat natuurlijk ook gedaan.
Inoterry schreef:Gloa schreef:Ik ben gek op de mat64hele leuke trein om te rijden en erg betrouwbaar. Ben blij dat ze nog even blijven
Heb toch 1 keer ernstig moeten lachen met mat 64. Uiteraard, op weg terug naar huis viel het treintje helemaal dood toen de machinist wilde optrekken bij een station. Wat hij ook deed, geen leven meer in te blazen. De machinist had er goed de pest over is, hij had maar krap 12 uur tussen 2 diensten. Hij geeft van frustratie een schop opzij met zijn voet vanuit zijn stoel, niet eens hard dus, en het ding komt spontaan weer tot leven![]()
![]()
![]()
. De 6 stops daarna gewoon probleemloos gemaakt, nergens een meldlampje wat brande, helemaal niks
![]()
![]()
![]()
savannah030x schreef:omg, ik zat laatst in de bus van Utrecht, naar mijn woonplaats terug (woonplaats is eindhalte.) en er waren genoeg plekken vrij, voor mij en naast mij, ik had mijn zware rugzak naast mij gezet, en oortjes in en muziek te luisteren. kwam er een jonge man, dus ik doe mijn oortjes uit, en hij zegt, mag ik naast je zitten? ik zeg er zijn nog genoeg plekken vrij toch? waarop de jonge man een beetje dreigend zegt maar ik wil naast jou zitten! ik zeg maar voor mij en naast mij zijn ook nog plekken vrij. hij begon steeds harder zijn stem te verheffen en zei nogmaals ik wil naast jou zitten! de buschauffeur keek al een aantal keer in zijn spiegel en stopte bij de eerst volgende halte, en vroeg of alles goed ging, ik zei daarop dat de jonge man persee naast mij wilde zitten terwijl er plaats genoeg was. de jonge man pakte met een chagerijnig hoofd zijn tas op en schreeuwde of die deur gvd open kon, zodat hij niet meer in de bus bij deze k*t ho*r (bedoelde hij mij mee.) hoefde te zitten.
ik dacht wat overkomt mij hier nou