"Ik heb een boodschap van God."

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 07:51

marleen_usar schreef:
Hoe vinden jullie die vis op de auto, dus dat je ook zo laat zien dat je christen bent.

Niet zo veel. Als mensen die behoefte hebben om dat te laten zien ga vooral je gang. Snappen doe ik het niet maar ik heb dan ook niet perse de behoefte om te laten zien dat ik bij een bepaalde groep hoor. Ik stoor me er absoluut niet aan.

De parodie op die vis vind ik wel erg grappig.(een vis op pootjes) :')
Maar geen behoefte om die dan op mijn auto te plakken. Niet om te laten zien dat ik de evolutietheorie aanhang niet om te provoceren.

verootjoo

Re: "Ik heb een boodschap van God."

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 09:45

Ik snap nooit waarom je dat op je auto wilt plakken. Een auto is voor mij een materieel iets. Een handig hulpmiddel om van a naar b te komen. Niet iets met emotionele waarde en niet iets waardoor ik mijn geloof wil uitdragen.
Ik heb dan meer met een sieraad ofzo :)

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 13:00

Die vis op een auto doet me vrij weinig, maar een vis met een haai erachter vind ik dan weer een no go :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 14:07

Maakt mij niets uit of mensen nou een ichtus vis erop plakken om te laten zien dat ze van God houden of een paard om te laten zien dat ze van paarden houden :+
Zolang ze maar niet mijn auto gaan beplakken zoals pretparken dat destijd wel deden grrrrr

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 14:29

Ik heb zelf vroeger wel een ichtus visje van mn auto staan afkrabben. Wat een ander doet prima, maar ik wil dat niet uitdragen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 15:58

wanneer een ander 't op mijn auto plakt zou die een probleem hebben maar ach. Ik zag laatst iemand rijden met onder de nummerplaat "lach maar, de mijne is wél betaald"
Dat stoorde me persoonlijk veel meer dan een visje op de achterruit. _O-

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:33

ik moest even bijlezen
en moest toch even grijnzen over hemel/hel..

of het een vagevuur is in de hel valt ook maar te betwijfelen.. Er schoot mij gelijk een eeuwen oud mopje te binnen (ja echt een originele sam en moos), die ik toch even moest delen voor de lichte noot:

------

Moos is overleden en komt in de hel,
hoe kan het ook anders!
Hij komt bij de duivel en deze zegt tegen hem:
"Ik heb hier drie deuren waar je naar binnen mag, kies maar !"

Achter de eerste deur is allemaal vuur, en heet, heet maar wat heet heet.
Moos doet de deur gauw weer dicht.

Achter de tweede deur is allemaal ijs, en koud, koud wat heet koud.
Moos doet de deur gauw weer dicht.

Achter de derde deur staan allemaal mensen, je zou het er bijna gezellig kunnen noemen.
enige issue'tje...
ze staan tot hun middel in de koeienstront
een bakje koffie te drinken, dat dan weer wel, met een koekje erbij.

Moos hoeft er niet lang over na te denken en kiest voor de gezelligheid. Hij krijgt een bakje koffie aangereikt, echte Douwe Egberts, met een heerlijke gevulde koek. Ach, denkt hij bij zichzelf: "Zo slecht tref ik het toch niet".

De echo van zijn gedachten is nog niet weggestorven, hij heeft het kopje nog niet naar zijn lippen gebracht, of een donderende stem klinkt over de intercom:

"Attentie dames en heren, de pauze is voorbij,
wilt u nu weer op uw handen gaan staan!"

---

sorry, die moest er even uit :')

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:36

Ayasha schreef:
wanneer een ander 't op mijn auto plakt zou die een probleem hebben maar ach. Ik zag laatst iemand rijden met onder de nummerplaat "lach maar, de mijne is wél betaald"
Dat stoorde me persoonlijk veel meer dan een visje op de achterruit. _O-

Hoezo stoort dat? Dat is juist een grappige oneliner, tenminste in mijn ogen :)

Jarenlang barrels gereden, ja die waren betaald :)
Nu al jaren in een nieuwe auto, niet betaald....
Ik zie de storende factor niet zo :)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:01

Ik snap ook niet waarom je je daaraan stoort, maar ach ieder zijn ergernis hé? :P
Ik kan me uberhaupt nergens aan storen.
Hoewel, wel aan mensen die bij elke zin die ze zeggen een vloek of scheldwoord moeten gebruiken, zeker als ze dat gewoon doen in het bijzijn van hun kinderen.
Maar dat is wel zo'n beetje het enige, zeker stickertjes of wat men gelooft of niet gelooft dat zal mij aan mijn kont roesten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:44

Omdat niet elke nieuwe auto niet betaald is. De mijne is bv gewoon betaald. :+ hij is zijn 3e jaar in aant gaan maar hij valt nog onder de 'nieuwe' gok ik. Plakte nl op een daewoo matiz dus vermoed dat 5 jaar en jonger onder 'nieuw' zullen vallen.

Ik 'stoor' (storen is een groot woord) me dan vooral aan dat ide van 'ik verdedig me tegen mijn eigen onzekerheid door anderen maar belachelijk te maken' heel stom maar voor mij vergelijkbaar met die spreuk 'botten zijn voor de honden echte mannen gaan voor rondingen'. ;)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:55

En zo gebruik je wat op dat moment toepasbaar is ;)
Als jouw auto wel betaald is en nieuwer is kun je er toch gewoon om lachen ipv je te ergeren? Jij hebt zo'n sticker niet nodig voor je ego. Hij wel, prima toch.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:00

Die stickers zijn er nou niet altijd voor je ego :+ Je hebt ook van die T-shirts voor motorrijders: “If you can read this, the b*tch fell off.” Of andere stickers “Ga jij eens kijken waarom we stil staan”, “Als je dit kan lezen, ben ik mijn sleurhut verloren”, “Die van jou kan harder, nou en??” enz. enz. . Je vindt ze grappig of niet, daarom plak je ze. Niet om je ego gerust te stellen. Hij zit immers achterop.. niet op een plek waar je ‘m dagelijks ziet :=

Je moet je maar ergens aan storen, blijkbaar.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:04

Man neem het niet zo serieus. Ik zet "storen" toch tussen aanhalingstekens. :+

anneliesdj: mijn eerste gedacht toen ik 'm las was; "de mijne ook, voel nog altijd geen neiging om te lachen..." :+

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:13

In je oorspronkelijke bericht stond het niet tussen aanhalingstekens ;)
If you can read this you are to close, die was je nog vergeten Sammie.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:15

In mijn meest recente wel. Waarin ik uitleg waaraan ik me "stoor". Ik veronderstel dat ze daar op reageert als het gaat over storen. Omdat ik al zo'n vermoeden had dat ze zo zou gaan reageren en dat "storen" inderdaad een groot woord is. :+

De "if you can read this, you are too close" vind ik dan weer nut hebben; sommige mensen hebben werkelijk niet door dat ze aan het kleven zijn nl.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:17

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:22

ahw, de "ik wens ook u een fantastische dag" :+:
Oef offtopic, sorry! :o

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 12:55

Sammie schreef:
Ja die was er idd ook nog :))

Je had (heb) er heel veel: http://www.funline.nl/c-492116/fun-liners/ ook niet allemaal even grappig, hoor :=

degene die ik leuk vind staat er niet tussen :(

'Volg mij maar niet, ik ben ook verdwaald'.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 12:57

elenaMM77 schreef:
Sammie schreef:
Ja die was er idd ook nog :))

Je had (heb) er heel veel: http://www.funline.nl/c-492116/fun-liners/ ook niet allemaal even grappig, hoor :=

degene die ik leuk vind staat er niet tussen :(

'Volg mij maar niet, ik ben ook verdwaald'.

_O- Die zou mooi zijn voor mij. :') Ik ben enes hopeloos verdwaald en besloot maar gewoon de auto voor me te volgen gezien ik hoopte dat ie vast wel een keer uit dat rotdorp waar ik toen in zat zou moeten. :')

Of "Verdwaal je mee? Ik weet de weg!" _O-

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 23:32

Ayasha schreef:
_O- Die zou mooi zijn voor mij. :') Ik ben enes hopeloos verdwaald en besloot maar gewoon de auto voor me te volgen gezien ik hoopte dat ie vast wel een keer uit dat rotdorp waar ik toen in zat zou moeten. :')

been there, done that..

gene voor mij sloeg linksaf (nu moet je weten dat het daar onverlicht was en het was flink mistig, ter mijner verdediging),
voelde onder mijn wielen wel dat dit toch echt fout was, we waren onverhard gegaan ipv snertdijkjes te blijven volgen..

trap die gast in eens op zijn rem. ik vloeken (ok, ben niet heilig) want ik hoopte toch ergens nog wel een bord tegen te komen, trap ook op de rem..

stapt die gast uit, komt naar mijn auto en vraagt wat ik op zijn erf doe -O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 23:49

elenaMM77 schreef:
Ayasha schreef:

been there, done that..

gene voor mij sloeg linksaf (nu moet je weten dat het daar onverlicht was en het was flink mistig, ter mijner verdediging),
voelde onder mijn wielen wel dat dit toch echt fout was, we waren onverhard gegaan ipv snertdijkjes te blijven volgen..

trap die gast in eens op zijn rem. ik vloeken (ok, ben niet heilig) want ik hoopte toch ergens nog wel een bord tegen te komen, trap ook op de rem..

stapt die gast uit, komt naar mijn auto en vraagt wat ik op zijn erf doe -O-

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Moest hij niet ontzettend lachen toen je vertelde wat er aan de hand was? _O-

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 23:51

Heeeeeel erg inderdaad..

Maar hij is ook heel lief weer in zijn auto gestapt en heeft mij naar de oprit van de snelweg voorgereden
(met die mist was het lastig de zijwegen te onderscheiden, dus anders zou ik misschien nu nog rondjes gedoold hebben en hij kende de omgeving bijna blind)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 00:00

_O- prachtig! Die vergeet jou nooit meer :D