Dus blijft de vlokkentest met 12 weken over.. of niet testen met de kans dat er een kindje komt met dezelfde ziekte als ik (of een mutatie, met nog meer problemen). Die het vervolgens ook weer op zijn/haar nageslacht kan doorgeven enz enz enz.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
de wens is er nog steeds, maar ik heb het even uitgesteld nog.
) nodig. Ben wel benieuwd of er ook mensen hier zijn die eventueel nadenken over BAM? (Bewust Alleenstaande Moeder)Yonker schreef:Was het leven maar maakbaar...![]()
Ondertussen 27 hier en een sterke kinderwens die alleen maar sterker wordt maarja voor een kind heb je ook een vader (of zaad) nodig. Ben wel benieuwd of er ook mensen hier zijn die eventueel nadenken over BAM? (Bewust Alleenstaande Moeder)
De gedachte is steeds meer bij mij aanwezig...
als ze naar school gaan misschien... 
. Ik ben op mijn 23e bevallen van mijn eerste dochter en op mijn 26e bevallen van de tweede dochter. Voor de eerste geboren werd woonden we al een jaar in de boerderij die wij zouden kopen. Het bedrijf hadden we in de jaren daarvoor al overgenomen. Omdat mijn man erg veel en zeer onregelmatig werkt hebben we samen besloten dat ik ontslag zou nemen en thuis zou blijven. Ik sta nog steeds achter die beslissing want hoe heerlijk is het als er altijd iemand thuis is voor de kinderen, maar ik mis mijn werk wel degelijk. En dan woon ik nog in een groot huis waar ik mijn werk wel heb en op een boerderij waar ik buiten altijd wat te doen heb en de pony's te verzorgen. Op zich werd mijn wereldje niet kleiner, want ik kwam juist weer een hoop andere mensen tegen. Maar het werk dat je thuis doet is vaak zo onzichtbaar en toch wel wat ondankbaar. 
toen ik net bevallen was had ik mn ontslagbrief al klaar, maar na een half jaar verlof wilde ik heel graag weer werken
grapje, dat is ook geen oplossing