Tigress schreef:Oh, ik heb er ook nog eentje hier op bokt.
Als ik deze smiley zie ->moet ik stoppen met scrollen, en een paar seconden blijven kijken of het niet de knipoog (
) is
Yes ik ben niet de enige
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Renee schreef:Ik luister nog geregeld dit nummer, en ik wordt er nog net zo vrolijk van als dat ik nog een klein meisje was
[ Video ]
maar dat heb ik voornamelijk bij dit nummer, ik zong dit vroeger ook vrolijk mee
:
Zitosh schreef:Als ik onderweg de mogelijkheid heb, rijd ik een stukje om om langs het huis van mijn ex te rijdenHoewel ik daar nu niet meer zoveel behoefte aan heb.
)
BlackShadowZ schreef:Uhm dit gebeurde vorige week maar ik schaam me diep.
Ik was gewoon moe en wilde mijn was in de wasmand gooien. Dus ik loop met mijn was naar de badkamer, doe de wc bril omhoog, mieter mijn was in de wc, en loop weg.. tot dat ik eenmaal terug beneden ineens bedenk.... wat heb ik zojuist gedaan...
Zo heb ik al een paar keer na het handen wassen de handdoek in de afvalbak gegooid en na het douchen de handdoek in de prullenbak

Eerst gecheckt of er niemand thuis was, dus het gooien kon beginnen. Zij hadden al een aantal huizen voorzien van besjes dus het was mijn beurt. Eerste paar trosjes gingen mis, maar uiteindelijk had ik de zwaai te pakken en vloog het ene trosje besjes na het andere erin.
Gelukkig gooiden we alleen door ramen op de eerste (en soms tweede) verdieping, dus waren we al gevlogen voordat meneer beneden was.
Lutha schreef:Ik heb er genoeg, maar de eerste die me zo te binnen schiet is toch wel deze:
Ik was denk ik een jaar of 10 en was met wat vriendjes van school buiten aan het spelen totdat één van hen op het geniale idee kwam om besjes naar binnen te gooien door openstaande ramen.
Naja, ik hield van een uitdaging en spanning maar dit was voor mij toch wel 'next-level' zeg maar.
Eerst gecheckt of er niemand thuis was, dus het gooien kon beginnen. Zij hadden al een aantal huizen voorzien van besjes dus het was mijn beurt.
Eerste paar trosjes gingen mis, maar uiteindelijk had ik de zwaai te pakken en vloog het ene trosje besjes na het andere erin.
Totdat er ineens een hele boze meneer verscheen en stond te vloeken en schelden.Gelukkig gooiden we alleen door ramen op de eerste (en soms tweede) verdieping, dus waren we al gevlogen voordat meneer beneden was.
![]()
Toch haden het schelden en zijn houding aardig indruk op me gemaakt, ik was altijd het engeltje en had nog nooit zo op m'n lazer gehad en al helemaal niet van iemand die ik niet kende.
Ik fiets nog best vaak langs het huis en kan meneer nog steeds niet aankijken als ik hem tegenkom.
Wie is dat?
Hackie schreef:Lutha schreef:Ik heb er genoeg, maar de eerste die me zo te binnen schiet is toch wel deze:
Ik was denk ik een jaar of 10 en was met wat vriendjes van school buiten aan het spelen totdat één van hen op het geniale idee kwam om besjes naar binnen te gooien door openstaande ramen.
Naja, ik hield van een uitdaging en spanning maar dit was voor mij toch wel 'next-level' zeg maar.
Eerst gecheckt of er niemand thuis was, dus het gooien kon beginnen. Zij hadden al een aantal huizen voorzien van besjes dus het was mijn beurt.
Eerste paar trosjes gingen mis, maar uiteindelijk had ik de zwaai te pakken en vloog het ene trosje besjes na het andere erin.
Totdat er ineens een hele boze meneer verscheen en stond te vloeken en schelden.Gelukkig gooiden we alleen door ramen op de eerste (en soms tweede) verdieping, dus waren we al gevlogen voordat meneer beneden was.
![]()
Toch haden het schelden en zijn houding aardig indruk op me gemaakt, ik was altijd het engeltje en had nog nooit zo op m'n lazer gehad en al helemaal niet van iemand die ik niet kende.
Ik fiets nog best vaak langs het huis en kan meneer nog steeds niet aankijken als ik hem tegenkom.
Jouw profiel foto![]()
![]()
![]()
Wie is jouw Celebrity Crush? Simon BakerWie is dat?
Eindelijk iemand die hem kent! (Naast mijn moeder
) Celebrity Crush... ach dat zijn er teveel om op te noemen, maar Simon staat héél hoog op 't lijstje
)
Haha! Wat een grappig topic.
BlackShadowZ schreef:Uhm dit gebeurde vorige week maar ik schaam me diep.
Ik was gewoon moe en wilde mijn was in de wasmand gooien. Dus ik loop met mijn was naar de badkamer, doe de wc bril omhoog, mieter mijn was in de wc, en loop weg.. tot dat ik eenmaal terug beneden ineens bedenk.... wat heb ik zojuist gedaan...
friendly schreef:Ik krijg de hele zomer al regelmatig pakketjes van h&m, boohoo etc. En om te voorkomen dat ik vreemde gezichten krijg thuis heb ik eerst al vaak verkondigt dat ik ècht broeken nodig heb en als er dan een pakketje binnenkomt: " Ja dat zijn een paar broeken, waren in de aanbieding! " In werkelijkheid zaten er dan misschien maar 1 à 2 broeken in en stuk of 3/4 shirt of andere dingen...Ergste vind ik nog, heb nog maar 1 nieuwe broek erbij die goed past..