Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 21:49

Tigress schreef:
Oh, ik heb er ook nog eentje hier op bokt.
Als ik deze smiley zie -> :) moet ik stoppen met scrollen, en een paar seconden blijven kijken of het niet de knipoog ( ;) ) is :')

Yes ik ben niet de enige :')

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 22:57

Ik luister nog geregeld dit nummer, en ik wordt er nog net zo vrolijk van als dat ik nog een klein meisje was :):)

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 22:58

Renee schreef:
Ik luister nog geregeld dit nummer, en ik wordt er nog net zo vrolijk van als dat ik nog een klein meisje was :):)

[ Video ]

Hahaha en hoogst waarschijnlijk denk je heel anders over de tekst :)F

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 23:03

Bhodi

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 23:06

K3 was in eerste instantie ook niet bedoelt voor jonge kinderen heb ik ooit eens gelezen :')

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 23:08

Kwam ik ook laatst achter, nooit door gehad. Ik zong en danste vrolijk mee *\o/*

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 23:11

Als ik onderweg de mogelijkheid heb, rijd ik een stukje om om langs het huis van mijn ex te rijden := Hoewel ik daar nu niet meer zoveel behoefte aan heb.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 23:18

Zitosh schreef:
Als ik onderweg de mogelijkheid heb, rijd ik een stukje om om langs het huis van mijn ex te rijden := Hoewel ik daar nu niet meer zoveel behoefte aan heb.

Guilty, al ben ik daar wel al een tijdje geleden overheen gegroeid (en inmiddels wonen we een flink stuk uit elkaar dus als ik zou moeten omrijden is het wel een heel stuk om :') )

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 23:20

samen met een vriendin een steen over de schutting van de buurman gooien, die dus door een raam van de kas ging. dan wegrennen na school.. en dan je twee jaar jongere broer die nietsvermoedend na school loopt word door boze buurman aangesproken.. krijgt huisarrest.. terwijl die zegt het niet gedaan te hebben.. ik zei uiteraard ook niks :') :o

elke familie gelegenheid hebben we het er nog wel eens over, of mijn broer meer.. is twintig jaar geleden ofzo :')

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 23:21

Ik heb vrij lang gedacht dat Ibiza een Canarisch eiland was.... :+

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 23:52

Uhm dit gebeurde vorige week maar ik schaam me diep.

Ik was gewoon moe en wilde mijn was in de wasmand gooien. Dus ik loop met mijn was naar de badkamer, doe de wc bril omhoog, mieter mijn was in de wc, en loop weg.. tot dat ik eenmaal terug beneden ineens bedenk.... wat heb ik zojuist gedaan... :')

No_Fears

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 00:03

BlackShadowZ schreef:

Ik was gewoon moe en wilde mijn was in de wasmand gooien. Dus ik loop met mijn was naar de badkamer, doe de wc bril omhoog, mieter mijn was in de wc, en loop weg.. tot dat ik eenmaal terug beneden ineens bedenk.... wat heb ik zojuist gedaan... :')

Hahaha :') Zo heb ik al een paar keer na het handen wassen de handdoek in de afvalbak gegooid en na het douchen de handdoek in de prullenbak :') :')

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 00:03

-Dat ik ooit eens enorm véél grote kasseien in de brievenbus hebt gestopt van een leraar, dag nadien kwam de leerkracht ermee naar school.
Ik wist van niets :+

-Dat ik iemand ben die helemaal niet graag praat en als ik praat is het tegen mensen die zeer nauw aan het hart liggen.

- Dat ik soms eens uitvis wie mijn echte vrienden zijn door iets verkeerd te zeggen waar niets van waarheid in zit, steeds iets anders tegen elke persoon..en er zo achter komen wie geen echte vriend(in) is.

Lutha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 00:38

Ik heb er genoeg, maar de eerste die me zo te binnen schiet is toch wel deze:

Ik was denk ik een jaar of 10 en was met wat vriendjes van school buiten aan het spelen totdat één van hen op het geniale idee kwam om besjes naar binnen te gooien door openstaande ramen.
Naja, ik hield van een uitdaging en spanning maar dit was voor mij toch wel 'next-level' zeg maar. :') Eerst gecheckt of er niemand thuis was, dus het gooien kon beginnen. Zij hadden al een aantal huizen voorzien van besjes dus het was mijn beurt. Eerste paar trosjes gingen mis, maar uiteindelijk had ik de zwaai te pakken en vloog het ene trosje besjes na het andere erin.
Totdat er ineens een hele boze meneer verscheen en stond te vloeken en schelden. :+ Gelukkig gooiden we alleen door ramen op de eerste (en soms tweede) verdieping, dus waren we al gevlogen voordat meneer beneden was. :D
Toch haden het schelden en zijn houding aardig indruk op me gemaakt, ik was altijd het engeltje en had nog nooit zo op m'n lazer gehad en al helemaal niet van iemand die ik niet kende.

Ik fiets nog best vaak langs het huis en kan meneer nog steeds niet aankijken als ik hem tegenkom. :o

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 00:40

Lutha schreef:

Ik was denk ik een jaar of 10 en was met wat vriendjes van school buiten aan het spelen totdat één van hen op het geniale idee kwam om besjes naar binnen te gooien door openstaande ramen.
Naja, ik hield van een uitdaging en spanning maar dit was voor mij toch wel 'next-level' zeg maar. :')
Eerst gecheckt of er niemand thuis was, dus het gooien kon beginnen. Zij hadden al een aantal huizen voorzien van besjes dus het was mijn beurt.
Eerste paar trosjes gingen mis, maar uiteindelijk had ik de zwaai te pakken en vloog het ene trosje besjes na het andere erin.
Totdat er ineens een hele boze meneer verscheen en stond te vloeken en schelden. :+ Gelukkig gooiden we alleen door ramen op de eerste (en soms tweede) verdieping, dus waren we al gevlogen voordat meneer beneden was. :D
Toch haden het schelden en zijn houding aardig indruk op me gemaakt, ik was altijd het engeltje en had nog nooit zo op m'n lazer gehad en al helemaal niet van iemand die ik niet kende.

Ik fiets nog best vaak langs het huis en kan meneer nog steeds niet aankijken als ik hem tegenkom. :o

Jouw profiel foto <3 <3 <3

Wie is jouw Celebrity Crush? Simon Baker :)) Wie is dat? :+

Lutha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 00:43

Hackie schreef:
Lutha schreef:

Naja, ik hield van een uitdaging en spanning maar dit was voor mij toch wel 'next-level' zeg maar. :')
Eerst gecheckt of er niemand thuis was, dus het gooien kon beginnen. Zij hadden al een aantal huizen voorzien van besjes dus het was mijn beurt.
Eerste paar trosjes gingen mis, maar uiteindelijk had ik de zwaai te pakken en vloog het ene trosje besjes na het andere erin.

Jouw profiel foto <3 <3 <3

Wie is jouw Celebrity Crush? Simon Baker :)) Wie is dat? :+

YEEAS! *\o/* Eindelijk iemand die hem kent! (Naast mijn moeder :') ) Celebrity Crush... ach dat zijn er teveel om op te noemen, maar Simon staat héél hoog op 't lijstje O:)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 00:45

Dat hoor ik zo vaak: 'wie?' Wij moeten vrienden worden :)) _O-

En Kit Harington <3

Lutha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 00:48

Vandaag weer opnieuw begonnen met The Mentalist, voor de 4e keer :D
Kit ken ik dan weer niet (ik kijk ook geen Game of Thrones :o )

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 00:49

Wat een heerlijk topic om te lezen!!

Jaren terug (ik moet een jaar of 14/15 zijn geweest) kregen wij via de post ooit eens een klein ansichtkaartje binnen. Als je het kaartje invulde, kreeg je een één of ander pikant proef pakketje toegestuurd van de Pabo (nee.. niet de opleiding!). Ik heb, samen met een vriendinnetje van mij, dit kaartje ingevuld op de naam en adres van een jongen die mij op de basisschool flink gepest heeft en die 1 straat verderop woonde.

Tot op de dag van vandaag vraag ik mij af of het proef pakketje is aangekomen en hoe zijn ouders moeten hebben gereageerd. Ik zie hem nog bijna wekelijks langs mijn ouderlijk huis voorbij lopen en wij kunnen er nog smakelijk om lachen.

En nog iets waar ik mij ontzettend voor schaam: ik ben namelijk de ultieme angsthaas. Als ik een eng filmpje heb gezien of alleen al een stukje tekst heb gelezen, dan kan ik nachten lang wakker liggen. Zoals nu.. ik lig rechtop in bed en durf niet eens mijn oplader van mijn telefoon van beneden op te halen.. en dan ben je 23 jaar! :o

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 01:06

Ik ben paranoïde. Erg vervelend. Is meer dan bang zijn in het donker, of na enge filmpjes of spannende verhalen. Alles kan het triggeren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 09:16

Ondanks dat ik tussen de honden ben opgegroeid. Ik ga nog steeds half over mijn nek als ik hun stront opruim :\

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 09:54

Ik heb vroeger een keer belletje geleld bij het bejaardentehuis... :o

ChocooPrins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 10:17

_O- Haha! Wat een grappig topic.

Ikzelf heb redelijk wat confessions... Was niet zo heel braaf.
Mijn allervroegste herinnering aan kattenkwaad zal ik neerschrijven.

In de kleuterklas hadden ze een systeem met kaartjes. Iedereen kreeg een kaartje met een prentje toegewezen voor het ganse jaar. Ik was een zeepaard geloof ik.
Dagelijks mocht er iemand anders vooraan staan in de klasrij. Om het eerlijk te houden deden ze dat aan de hand van die kaartjes, met een doorschuif-systeem. Dagelijks werd het achterste kaartje vooraan geplaatst, die mocht dan vooraan in de rij. Was je stout dan werd je kaartje ervan tussen gehaald en naar achter geschoven...
Stiekem sloop ik tijdens de pauze het klaslokaal binnen om mijn kaartje te wisselen, zodat ik de dag erna van voor kon staan :')
Raar maar waar, niemand had dat door. Ik stond dus echt meer dan de andere kinderen vooraan in de rij...

Ohja, en nog 1 uit die periode. Dat ik in de zandbak aan het spelen was en moest plassen, en dat ik te lui was om een juf te roepen en naar toilet te gaan. Heb ik gewoon in de zandbak geplast. Herinner me nog dat ik daarna kindjes in die zandbak zag spelen :x :o

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 10:20

BlackShadowZ schreef:

Deze _O- _O-

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 10:22

friendly schreef:
Ik krijg de hele zomer al regelmatig pakketjes van h&m, boohoo etc. En om te voorkomen dat ik vreemde gezichten krijg thuis heb ik eerst al vaak verkondigt dat ik ècht broeken nodig heb en als er dan een pakketje binnenkomt: " Ja dat zijn een paar broeken, waren in de aanbieding! " In werkelijkheid zaten er dan misschien maar 1 à 2 broeken in en stuk of 3/4 shirt of andere dingen... :') Ergste vind ik nog, heb nog maar 1 nieuwe broek erbij die goed past.. :(

Herkenbaar! Ik laat altijd al m'n pakketjes op werk aankomen. En toen ik nog thuis woonde smokkelde ik ze eerst de berging in en dan pas naar binnen :')