KoudbloedKim schreef:Emmaa_ schreef:Als er in mijn relatie drempels zijn, praat ik daar juist over met mijn vriend.Daar ben ik het dus niet mee eens. Mijn telefoon heeft ook heel erg lang geen code gehad, maar dat betekent niet dat iedereen te pas en te onpas mijn telefoon in mag en alles bekijken wat erop staat. Het maakt het alleen een stuk makkelijker om te zeggen 'bel maar even met mijn telefoon'. Ondertussen kan je mijn telefoon alleen unlocken met een vingerafdruk dus dat is al helemaal feest
Maar goed... dat moet iedereen verder voor zichzelf weten.
Vind het alleen raar dat TS door sommige mensen zo wordt 'belaagd'.
En dat is waar 'het verschilt per persoon' weer heel erg naar boven komt. Bij mij ontstaan drempels nogal snel omdat ik een persoon ben dat snel op haar tenen getrapt is en ik bepaald gedrag al snel ontzettend storend vind. Als ik dit elke keer als het naar boven komt met mijn relatie bespreek dan is het binnen no time inderdaad over, omdat hij gek word van hoe vaak ik ruzie zoek (en ja, dat heb ik meegemaakt). Dus heb ik voor mezelf een systeem ontwikkeld waarin ik alles er even uit gooi tegen een vriendin, die geeft dan feedback; ben ik me aan het aanstellen of is het nodig om hier even over te praten? Als ik het zelf ook met dat oordeel eens ben ga ik communiceren. En nee, dat is geen fout in de communicatie.. Dat is een fout in mijn denkwerk. Ik kan al geirriteerd raken als iemand me op een bepaalde manier aankijkt, en om daar nou elke keer een serieus gesprek over aan te knopen..

's nachts veel hoofdpijn
en na de vakantie: BHAM.....