Oh ja, ik heb een aantal jaar geleden, toen we hier nog geen Ikea hadden bij Ikea de Snöboll champagneglazen gekocht. 6 stuks. Ik was helemaal verliefd op die dingen. Oud en nieuw zouden we bij mijn ouders (die achter ons wonen) vieren en ik wilde heel graag die mooie (net nieuwe) glazen gebruiken, dus die daar heen gebracht. Ik zei nog tegen mijn vader: Wel voorzichtig mee zijn he!!
Toen mijn vader later op de dag liet weten dat er één gesneuveld was dacht ik dan ook in eerste instantie dat hij een geintje maakte. Maar helaas bleek hij bloedserieus. Ze staan sindsdien in de kast niets te doen, want aan 5 hebben we eigenlijk gewoon niks. Maar ik vind ze nog steeds zo mooi dat ik ze eigenlijk niet weg wil doen.
Uiteraard zijn we nog bij Ikea wezen kijken of de glazen er nog waren, maar natuurlijk waren ze allemaal weg.
En tja, daarvan hebben ze nou wel ieder jaar een nieuw assortiment, dus terugkomen doen ze ook niet 
Dus mocht iemand nog de Snöboll champagne glazen in goede staat in de kast hebben staan en er wel vanaf willen, dan hoor ik dat erg graag
. Heb ook een lack salontafel die ik uitleef maar die kan nog wel in een woonkamer opzich 
wij ontbijten daar regelmatig, goed begin van de dag
maar ja hier is alles bijna van ikea
weet maar nooit.