Nog meer IKEA fans??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Re: Nog meer IKEA fans??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:27

Haha Carola, wie weet hoe vaak we elkaar al wel niet tegen zijn gekomen :D

Oh ja, ik heb een aantal jaar geleden, toen we hier nog geen Ikea hadden bij Ikea de Snöboll champagneglazen gekocht. 6 stuks. Ik was helemaal verliefd op die dingen. Oud en nieuw zouden we bij mijn ouders (die achter ons wonen) vieren en ik wilde heel graag die mooie (net nieuwe) glazen gebruiken, dus die daar heen gebracht. Ik zei nog tegen mijn vader: Wel voorzichtig mee zijn he!!
Toen mijn vader later op de dag liet weten dat er één gesneuveld was dacht ik dan ook in eerste instantie dat hij een geintje maakte. Maar helaas bleek hij bloedserieus. Ze staan sindsdien in de kast niets te doen, want aan 5 hebben we eigenlijk gewoon niks. Maar ik vind ze nog steeds zo mooi dat ik ze eigenlijk niet weg wil doen.
Uiteraard zijn we nog bij Ikea wezen kijken of de glazen er nog waren, maar natuurlijk waren ze allemaal weg. :( En tja, daarvan hebben ze nou wel ieder jaar een nieuw assortiment, dus terugkomen doen ze ook niet :n

Dus mocht iemand nog de Snöboll champagne glazen in goede staat in de kast hebben staan en er wel vanaf willen, dan hoor ik dat erg graag :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:41

Mijn oude ikea bank zat ook niet naar mijn zin , mijn leentje bakker bank kan er mee door maar als ik het geld had :P . Heb ook een lack salontafel die ik uitleef maar die kan nog wel in een woonkamer opzich

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 23:03

Mijn vriend vindt de oude Ikea bank die we weg hebben gedaan omdat die helemaal doorgezakt was stiekem fijner zitten dan onze huidige bank die in goede staat is. Bij mij is dat juist andersom maar misschien komt dat omdat die oude bank doorgezakt was op zijn plek :')

Meeting bij de Ikea :)) wij ontbijten daar regelmatig, goed begin van de dag :D

Je zou je vraag op Facebook kunnen stellen, wellicht dat iemand net 1 over heeft.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 23:32

Ik vind mijn Ikea bank heerlijk zitten! :D

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 10:27

wij hebben ook een ikea bank :D en hij zit prima moet ik zeggen :j maar ja hier is alles bijna van ikea O:) O:) ik woon in zweden natuurlijk kan echt niet zonder de ikea :P

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 12:30

Die nieuwe collectie banken is geloof ik prima, maar de Ektorp bijv. vind ik echt vreselijk zitten :')

Ze hebben wel weer een leuke kerstcollectie dit jaar!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 12:39

Vind je? Ik heb denk ik minstens 12 jaar geleden een Ektorp gehad, was een hele fijne bank :)

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 16:47

Of een bank lekker zit is zo persoonlijk én afhankelijk van hoe groot je bent. Wij zijn allebei lang en de meeste goedkopere banken zijn dan te klein/te ondiep.

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 19:47

Zie wat berichtjes voorbij komen waarop ik ff moet reageren.

Zwolle heeft vanaf nu ook een Smalland (ballenbak)

Laat ff een foto zien van de glazen. Je ;-) weet maar nooit.

En van veel banken zijn losse kussens bestelbaar. En wellicht, wel je kassabon of bankafschrift van betaling meenenen, wellicht een garantie kwestie.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 19:53

Bonnelover schreef:

En van veel banken zijn losse kussens bestelbaar. En wellicht, wel je kassabon of bankafschrift van betaling meenenen, wellicht een garantie kwestie.

Ik weet niet waar jij je informatie vandaan hebt maar zwolle heeft GEEN Smalland. Zwolle heeft Oland en zeker geen ballenbak, maar werken met tablets en andere modernere soorten van vermaak dan een ballenbak (ook uit hygienisch oogpunt voor gekozen).
Ik heb het A. van een medewerker Ikea Zwolle gehoord en B. Met eigen ogen gezien, dus ben vrij zeker van mijn zaak hoor :D

Dit zijn trouwens de glazen, goed idee om er even een foto bij te doen :j
Afbeelding

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 20:01

Bonnelover schreef:

Het doorzakken van de kussens viel net een paar maanden buiten de garantie en waren niet los te bestellen. We hebben nu een bank die erg fijn is en omdat Ikea meubelen in onze ervaring niet goed tegen intensief gebruik kunnen halen we deze daar niet meer maar andere dingen zeker wel.
We hebben bijvoorbeeld de Ikea keukentje gekocht en de kinderen vinden 'm super en het ziet er na een paar maanden gebruik nog goed uit. Nu zijn onze kinderen voorzichtig dus dat scheelt ook wel.

En natuurlijk daar even ontbijten of de Zweedse gehaktballetjes daar eten :9

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 21:15

Alwiene schreef:
Bonnelover schreef:

Ik weet niet waar jij je informatie vandaan hebt maar zwolle heeft GEEN Smalland. Zwolle heeft Oland en zeker geen ballenbak, maar werken met tablets en andere modernere soorten van vermaak dan een ballenbak (ook uit hygienisch oogpunt voor gekozen).
Ik heb het A. van een medewerker Ikea Zwolle gehoord en B. Met eigen ogen gezien, dus ben vrij zeker van mijn zaak hoor :D

Dit zijn trouwens de glazen, goed idee om er even een foto bij te doen :j
[ Afbeelding ]

Oke of er niet/wel een ballenbak is heb ik dan niet goed begrepen. Maar er is sinds deze week (vorige week) wel de mogelijkheid om kinderen onder toezicht te laten spelen. Medewerkers zijn nl net in Groningen opgeleid.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 21:17

LOL ik dacht dat je probeerde mij te corrigeren omdat ik gezegd had dat ze een speelgedeelte hadden maar geen ballenbak, maar denk nu dat je daar sowieso overheen gelezen hebt :D (Berichtje vorige bladzijde)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 13:45

Bonnelover, de medewerkers van Zwolle zijn door het hele land opgeleid. Wat is nu de status van Zwolle omtrent småland? Van wat ik heb gehoord, zouden zij ook een afdeling småland krijgen.

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:30

Danique_G schreef:
Bonnelover, de medewerkers van Zwolle zijn door het hele land opgeleid. Wat is nu de status van Zwolle omtrent småland? Van wat ik heb gehoord, zouden zij ook een afdeling småland krijgen.

Volgens mij bedoeld Bonnelover dat de collega's die Smalland ( Olland) gaan draaien in Zwolle onlangs in opleiding zijn geweest in Groningen;-).

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:53

Nee, die zijn in meerdere vestigingen in opleiding geweest. Enfin, onbelangrijk detail.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 21:33

Wij gaan waarschijnlijk zaterdag naar de ikea om te kijken voor een bed/boxspring. Iemand nog suggesties en tips?

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 21:37

Dunvik- hesseng-tromsdalen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 22:27

Afbeelding

Speciaal voor jullie gemaakt :D Zwolle.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 14:07

Ik heb een complete hessing boxspring.
Iemand had me ooit verteld dat je beter de duurste van een goedkoop merk kon nemen dan de goedkoopste van een duur merk. Vond ik wel logisch klinken.

De hessing lag ook het lekkerst (blinde test).

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-16 20:47

:oo :oo :oo Ik zie nu pas mijn eigen topic terug!!
wat erg,ik had het toen aangemaakt en helemaal vergeten en hij stond ook niet in mijn lijst van andere topics >;)
Ik wou toch eens kijken of er een topic over Ikea bestond kom ik op mijn eigen topic uit _O- :')
Nu eerst flink bijlezen :list:

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 17:27

Ik pluk dit topic maar weer eens uit de vergetelheid. :+

Hebben jullie onlangs nog leuke dingen gekocht?

Ik ga morgen weer en zoek nog wat inspiratie om mijn balkonnetje wat op te kalefateren voor de zomer. Ik denk in ieder geval aan de houten RUNNEN vloertegels en wat van de ÄPPKLARÖ loungeset onderdelen. :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 19:25

Ik heb laatst een klamboe en kussenhoezen gekocht voor een leeshoek in mijn klas.
Afbeelding

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 19:31

Ik heb deze samengesteld :D

Afbeelding

De houtenvloertegels heb ik gehad maar nä 2 winters waren die niet mooi meer