sallandval schreef:elenaMM77 schreef:Vergeet niet dat hun was opgedragen ”vruchtbaar en talrijk te zijn” (Genesis 1:28).
De opdracht was toch juist: "blijf weg van die appel???". De mensheid was dan zeker plan B?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:In een catalogus van Clinton Anderson zag ik een draagtasje voor je mobieltje. Dat tasje had ook opbergruimte voor pepperspray of bearspray (niet zo raar als je de natuur in gaat in Noord Amerika).
Maar nou vroeg ik me af: ik snap wat er uit een busje pepperspray komt. Maar wat komt er dan uit een busje BEARspray?!?!
Nico_lette schreef:Cowboy55 schreef:In een catalogus van Clinton Anderson zag ik een draagtasje voor je mobieltje. Dat tasje had ook opbergruimte voor pepperspray of bearspray (niet zo raar als je de natuur in gaat in Noord Amerika).
Maar nou vroeg ik me af: ik snap wat er uit een busje pepperspray komt. Maar wat komt er dan uit een busje BEARspray?!?!
Een beer
moonsparkle schreef:Het antwoord op de vraag of pinguïns knieën hebben:jazeker, deze zijn volgens mij alleen nutteloos want ze zitten zo hoog dat ze in hun bevederde lichaam zitten en niet worden gebruikt. waarom ze dan niet evalueren tot een normale manier van wandelen snap ik ook niet
LinekeP schreef:Chasey schreef:Als je wat ouder bent moet je de originele maar eens bekijken/lezen.
Ik zal eens gaan rond kijken.
_Cassidy schreef:Ik vraag mij al een tijdje af, worden mensen met kleren aan begraven, of naakt?
Emelie5 schreef:Ik zag ook zo'n vraag waarom vissen altijd rondjes zwemmen.. (ik heb echt geen idee of deze al beantwoord is)
Maar ik heb een keer gehoord dat vissen een geheugen van een paar seconde hebben. Dus denken ze bij elk rondje: "Hey, hier ben ik nog niet geweest!"