Zo eentje heeft m'n zus ook Saar!! Alleen dan in groen met een rits. En jaloers zou ik niet zijn hoor. Tenzij je graag 80uur wil werken. Maar goed dan ben je wel top of the bill en zit je bij een top wereld kantoor met bijbehorende werkdruk en concurrentie met collega's.
Pfoeh een voorbeeld is lastig zonder namen te noemen. Maar beslagleggen van huizen en auto's van mensen die importeren en verkopen voor tonnen die je vervolgens bedreigen is wel iets wat vaak voorkomt. en regelmatig geïnterviewd worden door RTL Z als expert. Bijvoorbeeld toen Senseo net nieuw was en de pas werden nagemaakt door DE en AH.
80 uur is wel allejezus veel zeg! Daar moet ik niet aan denken. Vooral ook omdat ik nu zoveel "paard" doe Maar ik vind het wel echt een heel mooi en interessant rechtsgebied! (vanmiddag tentamen merken- en modellenrecht )
Ik vind 24uur ook zat. En liever nog minder tenminste nog tijd voor paarden Mijn lief werkt ook 70uur en 7 dagen per week. Maar die geniet er echt van. Zegt dat hij iedere dag vakantie heeft en gaat sochtends om 07:00 fluitend aan t werk en komt na 19:00 zingend thuis en daarna rustig van 20:00tot 23:00 vergaderen.
Goh dames wat is het hier stil..... Niemand meer een item op de wishlist staan ?
Jennyj01
Geplaatst: 29-06-15 07:55
Oh echt wel. Maar helaas bijna de eerste van de maand. Eerst m'n dingetjes betalen en dan misschien, eindelijk m'n tas. Heb in de sale ook al lekker gescoord hoor.
_lautje_
Geplaatst: 29-06-15 08:02
Ik ben gisteren nog even bij de Mulberry shop geweest. Wil nog zoooo graag een Daria Hobo. Mijn wederhelft vond hem ook mooi, maar was nog niet zo verliefd op de tas dat hij zei is goed hoor schatje