Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Nathalie__ schreef:Ik denk dat iedereen het alleen kan!
Wanneer je mama word verander je compleet ( of je dat nu wilt of niet) je krijgt er krachten van waarvan je niet wist dat je ze had. Je kunt veeeeeel meer aan als dat je van te voren had gedacht.
En wat mij verbaasd heeft is Hoe in en in gek je bent op je kind.
Ik ben geen huilerig type en werd altijd een harde genoemd.
Nou ik kan je vertellen ik heb het afgelopen jaar meer gehuild van blijdschap als in mijn hele leven. En ben echt een softie geworden!
Ik wist niet dat deze vorm van houden van bestond! Dat gaat verder als wat dan ook.
Natuurlijk zal het alleen soms tegen vallen maar ik weet zeker dat met Hulp een alleen staande moeder dol gelukkig is met haar kind!
__Nathalie__ schreef:Als je bewust zwanger word ga je er toch ook vol overgave voor?
Iedereen is misschien te letterlijk.
Iedereen met gezond verstand met een kinderwens dan.
Dat je je aan moet passen dat is iets wat je van te voren weet en als je het echt graag wil dan denk ik dat ( bijna ) iedereen dat kan ( met Hulp )
Alja schreef:Mijn relatie is kort geleden gestrand omdat ik een kinderwens heb en mijn vriend niet met mij maar ik zou het nooit in mijn eentje durven doen en daarom vind ik het van jou wel dapper dat je want je had ook een andere keuze kunnen maken!