Balen dat je zo ziek bent
iniedergeval veel succes nog dan Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
iniedergeval veel succes nog dan snowlove schreef:Haha unihorses, ja jij bent margreet toch?![]()
Balen dat je zo ziek bentiniedergeval veel succes nog dan
Shiry schreef:Hoe is het gegaan unihorse,beetje goed gevoel erover ?
ik vermoede dat dat de 1e buik in een golf was? en ging over kwik en volt en nou ja dat is niet voor mij weggelegd haha doe mij maar weerstanden spanningen systeemborden enzo.
Hoop voor je dat het meevalt, zou super zijn als jij ook gewoon mag beginnen in september!
Marion_ schreef:Gefeliciteerd voor de mensen die ingeloot zijn!
En succes unihorses, hopelijk valt het mee!
Schooljaar start altijd rond de 6e, dus zal dit jaar 7 september zijn denk ik! Eerst 2 dagen intro, op donderdag sportdag en het weekend waarschijnlijk eerstejaarsweekend!
Voor mij alweer bijna 6 jaar geleden maar het voelt alsof het gisteren was
Marion_ schreef:Oh ik dacht een week later, geen idee hoe ik daar bij kom haha
.
future_vet schreef:Het is misschien een beetje laat, maar kan ik ook bij de groepsapp of fb pagina? Het lijkt me ontzettend leuk alvast wat mensen te ontmoeten!gwnikdus schreef:Misschien inderdaad leuk om een fb pagina of een groepsapp oid aan te maken voor de mensen die zijn ingeloot..?
Inmiddels heb ik een groepsapp met al 8 meiden, dus stuur mij je nummer en dan voeg ik je toe.
Een Fb wilde ik idd ook al aanmakenik ga dat zo maar een doen
Ik had nooit gedacht dat dat al voor de eerste dag zou gebeuren. Totaal toeval dat ik ineens op dit topic uitkwam.