Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
stom he.benangelique schreef:Ik vind ze leuk. Hou wel van roze roze hihi
zeeman koop ik eigenlijk nooit, ik vind de eigenaar een banketstaaf dus boycot hem hihihi
was nu bij de wibra voor 6 shirtjes en een korte spijker jeans 38 euri kwijt. Doet t ook geen zeer als er een zonnebrand vlek inkomt
, het is zo herkenbaar zonnebloem18 schreef:Wat zouden jullie trouwens doen, Lotte loopt nu net, nu twijfel ik of ik voor de zomer wel korte broekjes/rokjes enz. moet kopen, want als ze valt heeft ze meteen haar knieën kapot. Ze heeft nu meestal wel een maillot er onder aan, maar dat wordt van de zomer wel te warm lijkt me.
Hatchi schreef:Mijn zoontje heeft zijn been gebroken.
En wil hem die weken graag ook wat anders aan doen dan een trainingsbroek. Iemand suggesties/tips over wat handig is?
Is idd voor alle kinderen niet de meest charmante fase. Wij gaan nu die fase langzaamaan in... En dat duurt dan nog een poos
ik pas gewoon altijd en heb elk jaar wel dat ik ergens slaag. Maar zoals gioseppo sandaaltjes zijn niet voor mijn dochter. Erg jammer, want die zijn geweldig! vuurneon schreef:Teva sandalen dan (of andere outdoor sandalen)? Misschien niet beeldschoon, maar wel fijn voor de voeten en lekker luchtig.
(Ik lees verder nog even mee, weten pas in juni of wij los mogen gaan voor een meisje of jongen)