Het 'get out of your comfort zone' topic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

eroslover

Re: Het 'get out of your comfort zone' topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 13:14

Lekker bezig allemaal!

Lienepien95

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 16:51

suikermeisje schreef:
Leuk! Komt je vriend uit Tiel dan Lienepien of zijn jullie hier beide helemaal nieuw?
Wel een echte stap uit je comfortzone! Eens zin om mee te gaan zwemmen, de stad in of een potje te poolen (echt al zo vaak gedaan in Tiel haha!).

Nee we zijn hier allebei helemaal nieuw. Hij komt uit omgeving Gorinchem dus zat wel al op 20 minuutjes rijden.

We zijn hier gaan wonen vanwege onze opleidingen, zijn er eigenlijk ongeveer tussenin gaan wonen.
Het lijkt me leuk om eens iets te gaan doen! Ik ken echt helemaal niemand van mijn eigen leeftijd nog hier :o . Wil na de vakantie wel eens gaan kijken naar zumba ofzo, dat ik toch hier ook iets van contacten krijg.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 18:05

Ik snap het! Heb zelf even in Gorinchem stage gelopen en ga nu richting sliedrecht. Maar wel leuk om dan eens wat te gaan doen, heb zelf ook niet mega veel contacten in Tiel omdat ik altijd ver weg op school zat, vind dat zelf ook wel jammer en werk er wel aan maar is wel verdraaid lastig haha. Zoiets als zumba lijkt me ook nog wel leuk om te gaan doen.
Ga je ook weer op zoek om paard te kunnen gaan rijden?

(Woon in Echteld trouwens, maar voor het gemak overal maar Tiel staan. En als je van de creapy gasten hebt vinden ze je minder snel haha :') )

Toepasselijk voor dit topic:

Afbeelding

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 10:02

Gister ben ik ontzettend uit mijn comfortzone gestapt door een heel mogelijk gesprek aan te gaan met mijn werkgever. Gaf me daarna echt een heel goed gevoel.

Hoe is het met jullie?

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 20:02

Knap van je eroslover!

Mijn comfortzone is al een tijdje uit het zicht :+ (positief dus)

Ik heb namelijk twee weken een ponykamp begeleid en hier was 0,0 comfortzone, maar het was onwijs leuk en gezellig.
Ook heb ik een bijbaantje gevonden als studiecoach/huiswerkbegeleider, met bijbehorende sollicitatie.
Én ik had vandaag mijn eerste stagedag bij een nieuwe instelling + doelgroep.

Heerlijk :D

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 20:32

Goed bezig Chanel!