Ach ik ben er nu eemaal aan gewend, ik slaap meestal rond 2 uur, met soms uitschieters naar n uur of 4, maar ik slaap ook tot n uur of 10/11.
Ik baal wel vaak dat mijn ritme niet terug te draaien is, als ik om de een of andere reden echt vroeg mn bed uit moet ben ik gewoon totaaaal gesloopt. En daarnaast is t gewoon niet echt handig, vriendlief slaapt op 22.00, tot 06.00 meestal, en in t weekeind tot 08.00, dan zit hij gewoon op de bank te wachte tot ik wakker word, dat lijkt me zo saai.
Ja je maakt wel je nodige uren Murthul, maar niet op de meest fijne tijden haha, ook niet voor je vriend idd
het wordt nog druk deze nacht
Cheese
Geplaatst: 17-02-15 01:48
Ik kan niet wachten tot wij volgende maand glasvezel krijgen Kan ik eindelijk ook alles zien. Nu is het internet zó traag dat ik alleen uitzendinggemist van NL 1,2,3 kan zien en dan ook nog op de laagste resolutie. En via de schotel hebben we zo'n 25 tv zenders. Dat voelt soms wel als de pre-historie
Avond! Ik ben echt geen ochtend mens en mijn sinds augustus regelmatige diensten hebben daar helaas geen verandering in gebracht. Overigens lig ik dan vaak op mijn telefoon spelletjes te doen...