Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb nou ook niet echt het idee dat dat uberhaupt moet
Serieus, waarom?? Is dat nu echt wat je wilt, waar je je prettig bij voelt? Ja goed iedereen moet het zelf weten maar ik snap het echt niet. Mijn kamer is ook met regelmatig rommelig en ben vaak ook te lui om spullen METEEN weer op te ruimen, maar ondertussen baal ik ook van mezelf hoef niet zo oud te worden, ik moet mezelf gewoon wat vaker een schop onder mn luie kont geven...
),anders voel ik me niet op mijn gemak.saskiakefie schreef:Nee, iedereen is toch anders? Ik vind het inderdaad niet erg om zo te leven en vind het vaak juist ongezellig als alles dwangmatig opgeruimd is. Prima dat jij dat niet kan maar dat is toch persoonlijkHet lijkt wel alsof de mensen die er zo'n ja je noemt het zelf al TS 'zwijnenstal' van maken er ook nog echt trots op zijn.Serieus, waarom?? Is dat nu echt wat je wilt, waar je je prettig bij voelt? Ja goed iedereen moet het zelf weten maar ik snap het echt niet. Mijn kamer is ook met regelmatig rommelig en ben vaak ook te lui om spullen METEEN weer op te ruimen, maar ondertussen baal ik ook van mezelf hoef niet zo oud te worden, ik moet mezelf gewoon wat vaker een schop onder mn luie kont geven...
goldenarrow schreef:Heel eerlijk; ja, ik voel me prettig in een rommelige kamer. Ik voel me in ieder geval niet fijn als alles opgeruimd is (de eerste 5 minuten trouwens wel, maar dat is meer fijn omdat die rotklus gedaan is). Ik ben ook serieus alles kwijt als ik opgeruimd heb, terwijl ik in een rommelige kamer alles kan vinden.

Eulogy schreef:goldenarrow schreef:Heel eerlijk; ja, ik voel me prettig in een rommelige kamer. Ik voel me in ieder geval niet fijn als alles opgeruimd is (de eerste 5 minuten trouwens wel, maar dat is meer fijn omdat die rotklus gedaan is). Ik ben ook serieus alles kwijt als ik opgeruimd heb, terwijl ik in een rommelige kamer alles kan vinden.
Ja, dit dus! Ik las in een ander topic van mensen die NOOIT ergens borden of glazen laten staan of iets laten slingeren. Ja, dan voel ik me juist niet prettig en dat vind ik ongezellig.
Mijn kamer is ook een georganiseerde troep hoor, ben nooit iets kwijt
Begint nu echt schot in de zaak te komen, ben 100 wasjes aan het draaien en al m'n kleding is ondertussen van de grond. Alleen nog even troepjes verzamelen, afwas doen, bureau puinruimen en dan kan ik opnieuw gaan indelen
Gaat het uiteindelijk toch een (bijna) alles in 1 dag actie worden!