Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jannepauli schreef:Goh... HC is in de zestiger jaren blijven steken, vrijheid en bloemetjes.Wat gedateerd, een ouwe hippie!
Joolien schreef:Magrathea schreef:Ik vraag me af hoeveel mensen in dit topic wel eens daadwerkelijk een man hebben afgewezen die een vriendin/vrouw had.
Ik andersom, heb een relatie, ontmoette een hele mooie leuke man. Maar ik heb dat snel afgekapt, mijn gras is groen genoeg
quera schreef:En nu de werkelijke casus.
Man gaat vreemd. Vrouw weet nergens van af.
Dan zijn ts en de man toch egoïstisch doordat ze de vrouw geen keus hier in geven ? Terwijl zij zelf wel de keus hebben kunnen maken.
Huertecilla schreef:quera schreef:En nu de werkelijke casus.
Dan zijn ts en de man toch egoïstisch doordat ze de vrouw geen keus hier in geven ? Terwijl zij zelf wel de keus hebben kunnen maken.
Heeft hij de optie om het te bespreken?
Is er een compromis mogelijk?
Weet zij er ECHT niet van?
Heeft ze wellicht al een keuze gemaakt om te doen alsof ze van niets weet?
Ik nie weet nie.
In het hypothetische geval dat zij wel een ruimdenkende vrouw is met een open geest die ter goeder trouw in gelukalige onwetendheid verkeerd, dan is er imo sprake van zeer laakbaar bedrog.
Overigens kan je telkenmale lezen dat ik TEGEN bedrog en VOOR praten ben en dus ook TEGEN onbespreekbaarheid ben. Net zoveel tegen onbespreekbaarheid als tegen bedrog.
Huertecilla schreef:quera schreef:En nu de werkelijke casus.
Heeft hij de optie om het te bespreken?
Is er een compromis mogelijk?
Weet zij er ECHT niet van?
Heeft ze wellicht al een keuze gemaakt om te doen alsof ze van niets weet?
Ik nie weet nie.
In het hypothetische geval dat zij wel een ruimdenkende vrouw is met een open geest die ter goeder trouw in gelukalige onwetendheid verkeerd, dan is er imo sprake van zeer laakbaar bedrog.
Overigens kan je telkenmale lezen dat ik TEGEN bedrog en VOOR praten ben en dus ook TEGEN onbespreekbaarheid ben. Net zoveel tegen onbespreekbaarheid als tegen bedrog.
Muppett schreef:Geloof dat HC in meerdere topics voor open relaties - iig tegen monogamie - pleit.
_black_rose_ schreef:Ze weet toch dat hij vrouw en kinderen heeft, dat maakt haar een soort van medeplichtig.
BaileyMix schreef:Maar het is toch niet haar verantwoordelijkheid? Hij maakt die keuze, niet TS.
liedje89 schreef:BaileyMix schreef:Maar het is toch niet haar verantwoordelijkheid? Hij maakt die keuze, niet TS.
Ts heeft dus sex met een getrouwde man zonder daar zelf voor te kiezen? Dan moet ze naar de politie gaan wegens verkrachting geloof ik?
Imo maak je toch wel een behoorlijk bewuste keuze als je naast zo'n man zit terwijl hij naar huis belt en dan recht voor je neus dus gewoon ongetwijfeld glashard zit te liegen tegen zijn vrouw. Als je er voor kiest om iemand alleen ver weg en stiekem te zien dan ben je toch gewoon actief mee aan het doen aan het voor het lapje houden van een persoon, nee je hebt geen relatie met die echtgenoot maar dat maakt het niet dat je totaal geen verantwoordlijkheid hebt over je daden
anneliesdj schreef:Dat doet er toch niet toe, je hebt dezelfde info als wij allemaal hebben.
Voor zover wij weten weet zijn vrouw er niet van, net als de kinderen. Het is niet voor niets een stiekem gebeuren.
HorseTimeXL schreef:besef je wel TS dat jij straks degene bent die in heel veel ogen alles, maar dan ook alles kapot heef gemaakt. de veilige haven van kinderen, die geloven in eeuwige liefde en die hun ouders wellicht als voorbeeld zien omdat ze zolang bij elkaar blijven. Natuurlijk is die man schuldig, maar jij doet er niet minder om.
Huertecilla schreef:anneliesdj schreef:Dat doet er toch niet toe, je hebt dezelfde info als wij allemaal hebben.
Voor zover wij weten weet zijn vrouw er niet van, net als de kinderen. Het is niet voor niets een stiekem gebeuren.
Voor zover ik het denk te weten, weet zij er van en vindt het prima zo lang ze kan blijven doen alsof het niet zo is.
Dat de kinderen een stabiel thuis hebben.
Dat de ts het huwelijk in stand houdt.
Daarbij heb ik al meermalen geschreven dit de minst slechte van twee kwaden te vinden. Niet GOED
femke27 schreef:HorseTimeXL schreef:besef je wel TS dat jij straks degene bent die in heel veel ogen alles, maar dan ook alles kapot heef gemaakt. de veilige haven van kinderen, die geloven in eeuwige liefde en die hun ouders wellicht als voorbeeld zien omdat ze zolang bij elkaar blijven. Natuurlijk is die man schuldig, maar jij doet er niet minder om.
Ik begreep uik een post van ts dat de kinderen al ouder zijn. Die geloven vast niet meer in sprookjes zoals jij ze hier stelt. Met ts als soort van boze heks.
Huertecilla schreef:Voor zover ik het denk te weten, weet zij er van en vindt het prima zo lang ze kan blijven doen alsof het niet zo is.
Dat de kinderen een stabiel thuis hebben.
Dat de ts het huwelijk in stand houdt.
Daarbij heb ik al meermalen geschreven dit de minst slechte van twee kwaden te vinden. Niet GOED
femke27 schreef:_black_rose_ schreef:Ze weet toch dat hij vrouw en kinderen heeft, dat maakt haar een soort van medeplichtig.
En wederom een totaal verkeerde omschrijving van de buitenechtelijke relatie. Medeplichtig...![]()
Zit ik soms op het verkeerde forum? Het vrouwenfront tegen iedereen die uit de pas loopt?
wel fijn dat de reacties iig
iets minder haatdragend zijn.
en zonder verplichtingen op basis van vrijwilligheid kiezen voor de relatie waarin je wil zijn. Dan kun je elke morgen VOOR je partner kiezen. Of niet. Geldt voor m en v.