Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SuperAssie schreef:Ik krijg er de kriebels van dat al die kerels tegenwoordig zo enorm veel sporten
Mn ex had dit ook en ik heb er echt een hekel aan gekregen, dus zo gauw als ik nu ergens opgepompte armen of een wasbordje zie hoeft het voor mij al niet meer
Naamloos1 schreef:Haha leuk Zonnetje81!! Wat gaan jullie doen?

Ik ben altijd degene geweest die dingen moest voorstellen/bedenken want anders kwam er niks van....
Ik ga het allemaal combineren, ik heb vrienden bij hem in de buurt wonen. Dus op maandag ga ik naar 1 van mijn goede vriendinnen die daarheen is verhuisd en op zaterdag overdag (dan is hij klussen aan de trekkers bij z'n ouders) ga ik naar kennissen waar ik ooit kittens aan verkocht heb, ik beloof al 3/4 jaar dat ik een x kom kijken! En ik heb via farmdate uitjes nog een vriendin/kennis leren kennen uit drenthe die een relatie heeft met iemand in zeeland, hij heeft pony's dus daar moet ik ook nog een keer op bezoek. Dus tot nu toe zal ik mezelf nog niet vervelen als ik die kant op ben. Ik kom altijd tijd te kort als ik mijn vriendin wil bezoeken omdat ik mijn katten thuis niet langer dan 2 echt max 3 dagen alleen kan laten, want dan moet ik toch ECHT iemand fixen die een x de kattenbakken schoonmaakt en eten/drinken geeft. Normaal doet mijn moeder dat maar die is nu in het buitenland.
Ik heb hier ook eens gereageerd en ben alweer ruim 2 jaar voorzien (en ga trouwen!
) maar moedig jullie nog steeds stilletjes aan hoor!
SuperAssie schreef:Wat leuk zeg! Zit wel nkg te dubben of ik een bepaald persoon niet alsnog n berichtje moet sturen maar t duurt nog wel ff voor ik dat fatsoendelijk verwoord heb..