Jouw bruidsjurk

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 20:42

_SantOs_ schreef:
Ja idd.. jij snapt hem. Ik denk dat ik van mijn broer een knal voor m'n kop had kunnen krijgen :=


Ik zou van mn broer misschien €50.- krijgen voor een jurk, meer niet :')

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 20:44

glenda schreef:
Wat een geweldig topic!
Weet iemand van welk merk deze jurk is? :o
Ik heb hem van blz 3 in dit topic.

[ [url=m/JXpcR7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waauuuww, die is ook gaaf! <3

Vind het altijd jammer dat SYTTD maar een half uurtje duurt. :') Vond die kanten baljurk niet zo, maar hij stond haar wel mooi. Die bovenkant van die catwalk jurk vond ik idd ook niks. Ik snap die punten nooit, dat ziet er dan uit alsof er bandjes aan horen te zitten.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78612
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 20:44

Nog 2 foto's van mijn jurk, waarop de voorkant duidelijker uit komt.
Ik was dus ook weg van kant, en wilde absoluut geen strapless.

Afbeelding

Afbeelding

Het moge ook duidelijk zijn waarom wij zo blij met onze fotograaf waren, de eigen wedstrijdhackney's stonden voor de koets en ook daar hebben we gewoon prachtige foto's van. <3

Dungen
Berichten: 1283
Geregistreerd: 15-02-11

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 20:56

Wat een mooie jurk neonlight! Echt gaaf!

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:02

Something borrowed, something new. Kijken hoe lelijk de vermaakte jurken dit keer zijn. Zit maar zelf iets tussen wat ik mooi vind :P

_SantOs_

Berichten: 1369
Geregistreerd: 21-10-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:06

Joolien schreef:
Something borrowed, something new. Kijken hoe lelijk de vermaakte jurken dit keer zijn. Zit maar zelf iets tussen wat ik mooi vind :P

Vind ik dus ook := ik zou het sowieso nooit in m'n hoofd halen de jurk van een ander te laten slopen

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78612
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:07

Nu vind ik dat het minste programma. Vind de kleuren van de oudere jurken vaak niet mooi, het nieuwe stof wat er gebruikt is combineert niet altijd bij het oude stof. Hoewel ze toch wel ooit mooie creaties maken.

Miesjex

Berichten: 2957
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:09

Wat leuk, ik had dit topic nooit eerder gezien??!!

Ik heb mijn droomjurk gevonden!!!! een aantal maanden terug, en kan echt niet wachten tot ik hem 5 juni op onze dag mag aan trekken!! :D

imd

Berichten: 15410
Geregistreerd: 02-05-06

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:11

Oh Neonlight, wat een sprookje!

Alnieno

Berichten: 1200
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Delft omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:16

Oehh wat een leuk topic! Bijna alle paginas doorgelezen, wat een prachtige jurken komen er voorbij! :o
Ben ook stiekem verslaaft aan alle TLC programmas, lig nu 2 dagen met koorts op bed en TLC staat constand aan!:')

Trouwen, tja. Ben er nog niet aan toe, maar vriendlief en ik willen wel trouwen ooit:) we zijn bijna een jaar samen en wonen nu een paar maandjes samen, dat is wel even genoeg zo haha!

Wat ik mooie jurken vind is (gek genoeg, draag nooit jurken en haaat girly) met kant, romantisch, ivoor of poederkleurig denkik en met een open rug. Zo'n zeemeermin is niet mijn ding denkik, en ook een poefie prinsessenjurk niet..

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:18

Mij lijkt een open rug alleen zo vervelend met je voorgevel zegmaar...
Tenminste, je kunt dan geen echte bh dragen. En ik heb echt bandjes nodig hahaha. (of iniedergeval een sluiting achter als ie goed blijft plakken)

Neemt niet weg dat ik het werkelijk prachtig vind <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:19

ZoeyDercks schreef:
Mij lijkt een open rug alleen zo vervelend met je voorgevel zegmaar...
Tenminste, je kunt dan geen echte bh dragen. En ik heb echt bandjes nodig hahaha. (of iniedergeval een sluiting achter als ie goed blijft plakken)

Neemt niet weg dat ik het werkelijk prachtig vind <3


Idd, ik heb niet zoveel aan de voorkant maar wil t liefst wel een blote rug, hoe dan :')

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:21

Joolien schreef:
ZoeyDercks schreef:
Mij lijkt een open rug alleen zo vervelend met je voorgevel zegmaar...
Tenminste, je kunt dan geen echte bh dragen. En ik heb echt bandjes nodig hahaha. (of iniedergeval een sluiting achter als ie goed blijft plakken)

Neemt niet weg dat ik het werkelijk prachtig vind <3


Idd, ik heb niet zoveel aan de voorkant maar wil t liefst wel een blote rug, hoe dan :')


Ducttape! :j Hahaha.

Nee ik zou echt niet weten hoe ze dat doen. Denk met een flink goede plakbh ofzo?

_SantOs_

Berichten: 1369
Geregistreerd: 21-10-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:22

Ik heb geen mooie rug :')
Wil sowieso geen hoge nek, daar kan ik niet tegen

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78612
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:22

Ik hoop het sprookje dit voorjaar nog helemaal compleet te maken, en mijn jurk nog een keer aan te trekken voor een shoot met mijn appaloosa-merrie en mijn oude wedstrijdpony (nu 26 jaar), dat zijn echt mijn grote lievelingen, en die waren er nu niet bij. Eigenlijk wilden we dat dit jaar nog doen, maar wij hebben in 2014 een beetje een abonnement genomen op gipsen poten. :+ Toevallig waren we 4 juli gipsloos en mobiel (toen we trouwden), maar de rest van het jaar is het kommer en kwel wat dat betreft.
Ik heb nog iets leuks in het vooruitzicht, mag nog een keer mijn jurk aan. <3

En wat betreft bh's, ik had geen bh aan onder mijn trouwjurk. :D Hoewel het niet vaak gebeurd (vrouwelijke onzekerheid???) kan het bij niet te veel voorgevel in veel jurken makkelijk, die zijn daar toch al behoorlijk gevormd. Mijn jurk zat echt een stuk mooier zonder iets eronder.

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:23

Plak bh idd

Lange rug vind ik fantastisch maar ik wil niet zonder bh

Alnieno

Berichten: 1200
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Delft omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:24

Lijkt mij juist rottiger met een grote bumper? :+) want met een bescheidener voorkandje kan je nog zonder bh lijkt mij..

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:25

Joolien schreef:
_SantOs_ schreef:
Iets in me vond hem geweldig en iets in me vond hem lelijk.. :')


Haha, ik vond alleen die bloemen erop niet mooi. Ik vond die net van de catwalk kwam echt lelijk aan de bovenkant. Volgens mij moet je daar minimaal cup F voor hebben ofzo :P


Heb je een foto? Ik ben altijd bang dat ik geen jurk kan vinden met mijn grote cupmaat.
Of dat ik de hele dag op moet letten hoe ik zit e.d. en daar heb ik geen zin in :)
Ik vind de tweede foto van de OP echt een plaatje van een jurk, maar volgens mij staat een strapless jurk bij een grote cupmaat voor geen meter.

verootjoo
Berichten: 35681
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:30

Michelle77 schreef:
Plak bh idd

Lange rug vind ik fantastisch maar ik wil niet zonder bh


in een goede jurk mis je de bh niet hoor :) Het corset is superstevig en de bh zit er als het ware ingebouwd. Was bij de mijne wel iig ;) Ik kan prima zonder bh in mn jurk, maar had geen lage rug en heb er wel een aangedaan :P Maar het hoeft niet :)

Miesjex

Berichten: 2957
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:31

Lage rug vind ik ook heel erg mooi, alleen het moet je wel staan.
Ik kan het helaas niet hebben..
Maar heb alsnog een ontzettend mooie gevonden!!

Voor degene die hem wilt zien, graag een pb ! :) ga hem nog niet openbaar zetten, aangezien we volgend jaar pas trouwen :)

Blacky94

Berichten: 3508
Geregistreerd: 07-07-08

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:50

Een bh lijkt mij ook helemaal niet lekker zitten in zo'n strak corset.. :')
Alhoewel ik nog nooit een trouwjurk aan heb gehad dus er eigenlijk ook niks over mag zeggen :')

Lynn_Nikita

Berichten: 25564
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:53

Ik ben getrouwd met dikke buik in een paars tuniekje, met het idee om het ooit over te doen, maar nog steeds niet van gekomen
Ik ben gek op kant en tule, een a lijn jurk en vind sweethart erg mooi maar dat staat mij helaas niet

De rok is mij te poofy maar op zich komt deze stijl wel in de buurt
foto 1 van ts is ook heel erg mooi

http://www.aislestyle.nl/charmant-alijn ... In2PDGG8yQ

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78612
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 22:02

Ik voelde me ook veel lekkerder zonder bh, niet zo ingesnoerd inderdaad.
Enige jammere was dat mijn jurk wat doorscheen, en dan niet het lijfje maar de rok. Ook naden waren goed zichtbaar. Enige wat ik aan kon was een hele hoge huidskleurige ouw-wijven onderbroek. :') Hoewel die overigens wel heerlijk zat, was het dus verre van charmant. _O-

Jis_

Berichten: 11700
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 22:10

Zooo verliefd op de Vera Wang trouwjurken, zit er eigenlijk geen een bij die ik niet mooi vind.

Deze vind ik helemaal geweldig...

Afbeelding

Afbeelding

Eulogy
Berichten: 5754
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 22:26

Ik heb mijn bruiloft ook al zo'n beetje helemaal gepland :') M'n jurk moet van kant zijn (en geen goedkoop kant want dat vind ik echt vreselijk, op m'n jurk wordt sowieso niet bespaard haha) en het liefst een beetje ouderwets met een mooie hals en misschien mouwen, hoewel ik ook mooie strapless jurken heb gezien. Sowieso een mermaid, ik vind een te grote rok echt vreselijk en heb om eerlijk te zijn ook niks te verbergen dus dat mag allemaal best gezien worden :=

Ik vind dit soort jurken heel mooi:

Afbeelding

Afbeelding

http://www.kleinfeldbridal.com/index.cf ... m_id=14153

http://www.kleinfeldbridal.com/index.cf ... m_id=15198

http://www.kleinfeldbridal.com/index.cf ... m_id=14719

Wat ik ook echt niet mooi vind is satijn :=