_SantOs_ schreef:Ja idd.. jij snapt hem. Ik denk dat ik van mijn broer een knal voor m'n kop had kunnen krijgen
Ik zou van mn broer misschien €50.- krijgen voor een jurk, meer niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
glenda schreef:Wat een geweldig topic!
Weet iemand van welk merk deze jurk is?
Ik heb hem van blz 3 in dit topic.
[ [url=m/JXpcR7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vond die kanten baljurk niet zo, maar hij stond haar wel mooi. Die bovenkant van die catwalk jurk vond ik idd ook niks. Ik snap die punten nooit, dat ziet er dan uit alsof er bandjes aan horen te zitten. 

ZoeyDercks schreef:Mij lijkt een open rug alleen zo vervelend met je voorgevel zegmaar...
Tenminste, je kunt dan geen echte bh dragen. En ik heb echt bandjes nodig hahaha. (of iniedergeval een sluiting achter als ie goed blijft plakken)
Neemt niet weg dat ik het werkelijk prachtig vind
Joolien schreef:ZoeyDercks schreef:Mij lijkt een open rug alleen zo vervelend met je voorgevel zegmaar...
Tenminste, je kunt dan geen echte bh dragen. En ik heb echt bandjes nodig hahaha. (of iniedergeval een sluiting achter als ie goed blijft plakken)
Neemt niet weg dat ik het werkelijk prachtig vind
Idd, ik heb niet zoveel aan de voorkant maar wil t liefst wel een blote rug, hoe dan
Hahaha.
Toevallig waren we 4 juli gipsloos en mobiel (toen we trouwden), maar de rest van het jaar is het kommer en kwel wat dat betreft.
Hoewel het niet vaak gebeurd (vrouwelijke onzekerheid???) kan het bij niet te veel voorgevel in veel jurken makkelijk, die zijn daar toch al behoorlijk gevormd. Mijn jurk zat echt een stuk mooier zonder iets eronder. Joolien schreef:_SantOs_ schreef:Iets in me vond hem geweldig en iets in me vond hem lelijk..
Haha, ik vond alleen die bloemen erop niet mooi. Ik vond die net van de catwalk kwam echt lelijk aan de bovenkant. Volgens mij moet je daar minimaal cup F voor hebben ofzo

Michelle77 schreef:Plak bh idd
Lange rug vind ik fantastisch maar ik wil niet zonder bh
Het corset is superstevig en de bh zit er als het ware ingebouwd. Was bij de mijne wel iig
Ik kan prima zonder bh in mn jurk, maar had geen lage rug en heb er wel een aangedaan
Maar het hoeft niet
ga hem nog niet openbaar zetten, aangezien we volgend jaar pas trouwen

Hoewel die overigens wel heerlijk zat, was het dus verre van charmant.
M'n jurk moet van kant zijn (en geen goedkoop kant want dat vind ik echt vreselijk, op m'n jurk wordt sowieso niet bespaard haha) en het liefst een beetje ouderwets met een mooie hals en misschien mouwen, hoewel ik ook mooie strapless jurken heb gezien. Sowieso een mermaid, ik vind een te grote rok echt vreselijk en heb om eerlijk te zijn ook niks te verbergen dus dat mag allemaal best gezien worden