Ja, alwéér zo'n jongenstopic....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 21:01

_Linn_ schreef:
Nee ik denk niet dat hij erdoor geirriteerd zal zijn en denk dat hij wel gewoon normaal zou antwoorden maar denk dat dat verder niks voor hem betekend...

In dat geval zou ik gewoon appen, gewoon voor je eigen duidelijkheid zodat je verder kan :)

_Linn_

Re: Ja, alwéér zo'n jongenstopic....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 21:27

Ja jongens, jullie zijn allemaal verdeeld :P Zo weet ik het toch alsnog niet.... :P

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 22:21

Niet appen, gewoon laten gaan! Geloof me, das het beste. En on to the next one!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 23:49

_Linn_ schreef:
Ja jongens, jullie zijn allemaal verdeeld :P Zo weet ik het toch alsnog niet.... :P

_O-

Gewoon on to the next one zou ik niet kunnen, maar als je dat wel kan dan idd niet appen.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 23:53

Mij is ooit door een vriend uitgelegd dat mannen heel simpel zijn qua contact leggen: ze zoeken contact als ze contact willen :)

Deze laten lopen dus en ook niet meer achter aan gaan, mannen zijn jagers. Als hij je ziet zitten, komt hij vanzelf achter je aan.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-15 00:21

Oké ik app hem niet, klaar, basta....
Alleen wordt dit topic dan wel heel saai....

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 00:24

Zoek gewoon even snel een nieuwe waar je ons mee kunt vermaken! :P Kan je hem ook een beetje vergeten. Lekker tinderen :D Ik heb er ook weer twee op de app van tinder, maar ik kan niet met ze afspreken nog steeds vanwege die ene jongen :')

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-15 00:40

Heb er 1 op tinder waar ik iets mee praatte maar denk niet dat hij uit zichzelf zal gaan praten...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 00:47

Jammer! Gelukkig zijn er super veel die tinder gebruiken :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 02:43

Stel je zelfverzekerd en onafhankelijk op, dan komt er vanzelf eentje op jou jagen!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 09:00

Idd niet er achter aan blijven sjouwen, is niet aantrekkelijk laten ze maar moeite voor jou doen :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 09:24

Ik ben nu al een week of 3/4 aan het appen met een jongen, die ik leren kennen heb op Paiq. Heel leuk, komt ook gewoon van beide kanten en we zijn gerust een hele avond over vanalles en niet aan het appen :o Dus denk dat het wel bijna zover komt dat we af gaan spreken. Vorige week hebben we al heel spontaan een uur met elkaar gebeld, en het voelt gewoon heel goed :D

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-15 09:31

Yvankaxx schreef:
Ik ben nu al een week of 3/4 aan het appen met een jongen, die ik leren kennen heb op Paiq. Heel leuk, komt ook gewoon van beide kanten en we zijn gerust een hele avond over vanalles en niet aan het appen :o Dus denk dat het wel bijna zover komt dat we af gaan spreken. Vorige week hebben we al heel spontaan een uur met elkaar gebeld, en het voelt gewoon heel goed :D

Leuk!!

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 09:33

NOU DAT WORDT JE INSCHRIJVEN OP ALLEMAAL DATINGSSITES. Dan plaats je hier gewoon elke keer een update en volgen wij de zoektocht naar de liefde van je leven :))!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-15 10:05

MevrouwtJ schreef:
NOU DAT WORDT JE INSCHRIJVEN OP ALLEMAAL DATINGSSITES. Dan plaats je hier gewoon elke keer een update en volgen wij de zoektocht naar de liefde van je leven :))!

Haha nee dat ga ik nu ff niet meer doen. Hou het bij af en toe rond swypen op tinder. :P

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 10:15

Ah verdorie :Y). Nou hou je ons daarvan op de hoogte :j

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:17

Haha Linn, heb ook effe alle datingsapp verwijderd van mijn gsm :+ heb het eventjes wel weer gehad :roll:
Had hem eergisteren nog een bericht op fb gestuurd dat ik het jammer vond hoe de situatie is afgelopen... hij zat die avond en gisteren hele dag online, actief op chat maar heeft m'n bericht genegeerd, post hij status dat ie ging gaan paardrijden (gggrr, dan besef ik weer hoe leuk die wel niet is :+) .. maar een antw op mijn bericht? Nope...
Heb hem (ja sorry ik weet het, mss redelijk hard) geblokkeerd omdat ik het echt zo gehad heb. Stuurt hij vanmorgen een smsje om 8u: Heb jij mij nu geblokkeerd? Sorry dat ik niet meteen antwoordde, maar op zo'n berichtje antw ik niet in 1 2 3 ..

:roll: ja hey, ik voel me nu echt zo stom datk die geblokkeerd heb, maar ja, heb echt het gevoel dat hij niets van moeite doet. Iedere keer opnieuw, als ik een beslissing neem om me over hem te zetten is hij daar terug.. :(

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 17:42

Ik heb mijn date ook leren kennen op tinder :) helaas allebei druk, hij vooral met werk, ook in het weekend, dus heb m sinds vorig jaar niet gezien

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 17:55

NewGirl_BQ schreef:
Haha Linn, heb ook effe alle datingsapp verwijderd van mijn gsm :+ heb het eventjes wel weer gehad :roll:
Had hem eergisteren nog een bericht op fb gestuurd dat ik het jammer vond hoe de situatie is afgelopen... hij zat die avond en gisteren hele dag online, actief op chat maar heeft m'n bericht genegeerd, post hij status dat ie ging gaan paardrijden (gggrr, dan besef ik weer hoe leuk die wel niet is :+) .. maar een antw op mijn bericht? Nope...
Heb hem (ja sorry ik weet het, mss redelijk hard) geblokkeerd omdat ik het echt zo gehad heb. Stuurt hij vanmorgen een smsje om 8u: Heb jij mij nu geblokkeerd? Sorry dat ik niet meteen antwoordde, maar op zo'n berichtje antw ik niet in 1 2 3 ..

:roll: ja hey, ik voel me nu echt zo stom datk die geblokkeerd heb, maar ja, heb echt het gevoel dat hij niets van moeite doet. Iedere keer opnieuw, als ik een beslissing neem om me over hem te zetten is hij daar terug.. :(

Het is altijd net of ze het ruiken! -O-

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-15 18:10

Nouja die van jou reageert ten minste nog NewGirl! Ik hoor absoluut helemaal niks meer....
Die tinder match staat nu voor de test of hij uit zichzelf gaat praten. Ik heb als laatst wat gezegd tegen hem vanmorgen dus ben nu benieuwd.

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 21:12

En :))?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 21:20

Nopp niks.... :(

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 21:34

Gewoon heeeel veel liken :P En uit jezelf praten als zij niet beginnen!

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 21:42

Ja gewoon alles liken ook al vind je het maar ''oke'' :P. Ik heb mijn huidige vriend ook via Tinder ontmoet. Ik vond hem op de foto's wel oké. Maar in het echt bleek die vele malen leuker te zijn :)).

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 21:59

Ach joh, komt allemaal wel goed hoor...