Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paulina schreef:Ik zoek iemand die me advies kan geven wat te doen met mijn ouders. Graag iemand die zelf bewust geen contact heeft met zijn of haar ouders en graag 27+
Paulina schreef:Paulina schreef:Ik zoek iemand die me advies kan geven wat te doen met mijn ouders. Graag iemand die zelf bewust geen contact heeft met zijn of haar ouders en graag 27+
Wel een paar reacties gehad maar nog niet van een ouder iemand. Als er nog iemand is boven deze leeftijd hoor ik het graag en anders ben ik voorzien.
Dionnetjuuh schreef:Ik zoek iemand die me advies kan geven mbt nieuwe vriendschappen (en contacten) zoeken/vinden/leggen/enz en na t uitleggen van de situatie kan adviseren om wel of geen topic te openen .
Graag iemand van 18+ tot jong adolescent*lekker vaag, iemand die in het begin van zijn/haar leven staat, na de middelbare, voor einde van de studie ong. *nog steeds lekker vaag**
Pluizebolpum schreef:Ik zit wat in mijn maag met mijn verzorgpaard en zoek een volwassen (aangezien ik zelf ook al lang over de houdbaarheidsdatum ben) en nuchter iemand die naar mijn gezemel wil luisteren en wil meedenken over of ik nu wel of niet verstandige beslissingen ga nemen.
Citaat:We hebben gemerkt dat er behoefte bestaat om via Bokt even een 'luisterend oor' te zoeken; iemand waar je even, via de PB, mee kan praten over iets waar je mee zit. Soms is een probleem niet 'groot' genoeg om een SA voor te willen aanmaken, maar zou het wel fijn zijn om er even met iemand virtueel over te kunnen praten. Bij wijze van proef openen wij daarvoor dit Centrale topic waar gebruikers die ergens mee zitten, een post kunnen plaatsen.