Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Britta31 schreef:ZoZenn schreef:GELUKKIG NIET.
Alleen wanneer ik traag fiets en mensen inparkeer.
Leuk voor moeders met kleine kinderen die in autostoeltjes gezet moeten worden.Onmogelijk als je ingeparkeerd bent.
Anoniem schreef:Britta31 schreef:Leuk voor moeders met kleine kinderen die in autostoeltjes gezet moeten worden.Onmogelijk als je ingeparkeerd bent.
Daarom parkeer ik mijn auto altijd op een hoek met de bewuste zijkant vrij... En wanneer zo'n parkeerplaats niet voor handen is parkeer ik over 2 plaatsen tegelijk. Want er is niets irritanter dan met je peutertje terug komen bij je auto en je kind+ kinderwagen niet in de auto kunnen krijgen.
Ik zal daarmee vast veel mensen irriteren maar mijn kind gaat voor.
denisesilver schreef:Arc_En_Ciel, ik erger me er niet aan hoor, iedereen moet het zelf weten, maar ik vind het onnodig![]()
Xxcleeoo, als ze goede instructie heeft dan vind ik het gewoon kunnen, maar als wat jij zegt dat ze niet veel verstand heeft van rijden tja. Iedereen moet het een keer leren. En zweep en sporen kan je makkelijk bij elkaar gebruiken.
Vjestagirl schreef:[naam] schreef:
Daarom parkeer ik mijn auto altijd op een hoek met de bewuste zijkant vrij... En wanneer zo'n parkeerplaats niet voor handen is parkeer ik over 2 plaatsen tegelijk. Want er is niets irritanter dan met je peutertje terug komen bij je auto en je kind+ kinderwagen niet in de auto kunnen krijgen.
Ik zal daarmee vast veel mensen irriteren maar mijn kind gaat voor.
Je bedoeld dat jouw gemak voor gaat.
Dat je er maar n boete voor mag krijgen, ik irriteer me gigantisch aan asociaal parkeergedrag, omdat degene die aso parkeert zichzelf blijkbaar veel belangrijker vindt dan iedereen om zich heen.
Anoniem schreef:Vjestagirl schreef:Je bedoeld dat jouw gemak voor gaat.
Dat je er maar n boete voor mag krijgen, ik irriteer me gigantisch aan asociaal parkeergedrag, omdat degene die aso parkeert zichzelf blijkbaar veel belangrijker vindt dan iedereen om zich heen.
Ik rij een grote SUV die sowieso al niet in de kleine parkeerplaatsen past. Dus ikzelf moet me er altijd al in en uit wurmen. En dan? Verwacht je dan dat ik een peuter van 14 maanden alleen in de kinderwagen op de stoep of parkeerplaats laat staan terwijl ik me in mijn auto wurm en de auto eerst uit de parkeerplaats moet rijden om de deur zover te kunnen openen dat ik mijn kind in zijn autostoeltje kan zetten![]()
Even heel decadent... Ik betaal zoveel wegenbelasting dat ik vergeleken met een normale auto minstens recht heb op 4 parkeerplaatsen!
.denisesilver schreef:Vjestagirl schreef:
Mee eens
Ik las eerst alleen omg ik dacht straks komt echt een heel verhaal![]()
Ik heb hele coole ouders hoor![]()
![]()
Iedereen ergert zich weleens aan z'n ouders

Vjestagirl schreef:[naam] schreef:Ik rij een grote SUV die sowieso al niet in de kleine parkeerplaatsen past. Dus ikzelf moet me er altijd al in en uit wurmen. En dan? Verwacht je dan dat ik een peuter van 14 maanden alleen in de kinderwagen op de stoep of parkeerplaats laat staan terwijl ik me in mijn auto wurm en de auto eerst uit de parkeerplaats moet rijden om de deur zover te kunnen openen dat ik mijn kind in zijn autostoeltje kan zetten![]()
Even heel decadent... Ik betaal zoveel wegenbelasting dat ik vergeleken met een normale auto minstens recht heb op 4 parkeerplaatsen!
Je betaalt zoveel wegenbelasting omdat je een vervuilende benzineslurper rijdt waarmee je iedereen z'n lucht vervuild. Tenzij het een hybride is, dan heb ik niets gezegd.
En ik verwacht dat je net als iedereen gewoon parkeert in 1 vak. Dat jij kiest voor een grote auto wil niet zeggen dat je meer recht hebt op parkeren dan andere mensen.

wat een topic hahaha. Dit had ik moeten lezen toen mijn bloeddruk te laag bleef twee weken geleden...
AmyII schreef:wat een topic hahaha. Dit had ik moeten lezen toen mijn bloeddruk te laag bleef twee weken geleden...
Ik erger me aan mensen die zeggen dat ik me niet onnodig moet ergeren en vervolgens zelf een heel verhaal afsteken over waar ze zich aan ergeren.
Ook erger ik me aan mensen die, als je ze vertelt dat je pijnblokkade niet werkte en dat je te vroeg wakker werd uit narcose en je vervolgens zoveel morfine kreeg dat je stopte met ademen, een heel verhaal afsteken over: 'bij mij kregen ze het infuus niet geprikt, dat is veeel erger!!!!'
Shut up! Dit was toevallig voor mij heel traumatisch ja!!![]()

AmyII schreef:wat een topic hahaha. Dit had ik moeten lezen toen mijn bloeddruk te laag bleef twee weken geleden...
Ik erger me aan mensen die zeggen dat ik me niet onnodig moet ergeren en vervolgens zelf een heel verhaal afsteken over waar ze zich aan ergeren.
Ook erger ik me aan mensen die, als je ze vertelt dat je pijnblokkade niet werkte en dat je te vroeg wakker werd uit narcose en je vervolgens zoveel morfine kreeg dat je stopte met ademen, een heel verhaal afsteken over: 'bij mij kregen ze het infuus niet geprikt, dat is veeel erger!!!!'
Shut up! Dit was toevallig voor mij heel traumatisch ja!!![]()
Lizzle schreef:De "laten we het centraal houden" smart assesIk krijg d'r altijd "dat bepaal jij?" "Je moeje hek bouwe" neigingen van.
Nu peer ik m weer, je mag je alleen aan dingen ergeren die door de beugel kunnen
af en toe dezelfde neiging hier. Dan vind ik het kruisje rechts bovenin weer en ga ik weer lekker wat voor mezelf doen. Anoniem schreef:Toevallig is de CO2 emissie van mijn auto zelfs lager dan die van bijv de ford Mondeo. Dus ik heb nog steeds recht op meerdere parkeerplaatsen
Ga jij je kind later maar alleen in z'n wagen op de parkeerplaats laten staan dan, lekkere moeder zal je zijn als je dat normaal vindt