De ik-koop-geen-prullaria-challenge!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Re: De ik-koop-geen-prullaria-challenge!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:28

Het is helemaal rond dat ik in februari verhuis naar Amsterdam :D Nu dus extra letten op de centjes en niet te veel prulletjes kopen voor mijn kamer straks hahaha

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-14 12:25

Ghostattack schreef:
Het is helemaal rond dat ik in februari verhuis naar Amsterdam :D Nu dus extra letten op de centjes en niet te veel prulletjes kopen voor mijn kamer straks hahaha

Gefeliciteerd :D

Ik ben dit weekend met vriendje wezen shoppen. Ik was vrij rustig in de winkels en kon mij best wel inhouden :D Hij heeft nog wel iets voor me gekocht.
Ik heb nog wel foundation, haarelastiekjes en kattenvoer nodig, hopen dat ik mij daar aan kan houden

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 12:45

Gefeliciteerd!

Ik heb zaterdag een mascara gekocht maar de mijne was op dus dat was gewoon een verantwoorde aankoop. Ook vrijdag en vandaag weer een rekening weggewerkt dus we gaan lekker! *\o/*

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 12:48

Ghostattack schreef:

Gefeliciteerd!
Gelukkig is niet iedereen hetzelfde; ik heb helemaal niks met Ammiedammie.
Hopelijk ga je er prettig wonen want dat is uiteindelijk het allerbelangrijkste!

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 23:45

Ik ben een zaterdag ook een dagje wezen shoppen met mijn vriend en heb dus helemaal niks gekocht! :D
Wel bijna bezweken voor een sjaal, totdat ik bedacht hoeveel ik er al had en toen toch maar niet gedaan.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 10:32

Wat goed Yaralisa!

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 10:55

Goed zo Yaralisa.

Helaas ben ik wel de fout in gegaan.
Ik was gisteren naar Hedel en heb voor een vriendin en mij een broodje gekocht van 8 euro totaal.
Ook nog sokken, maar die had ik wel echt nodig.
En toen ik thuis was en moe heb ik nog boodschappen gedaan en allemaal onnodige lekkere dingen gehaald en dan ook echt voor 15 euro ofzo aan boodschappen.

Van het weekend nog een weekendje weg dus dat zal ook nog wel wat kosten.
En daarna ga ik weer mijn best doen om niet meer te kopen.

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 11:08

Ik ga volgende week Sinterklaas inkopen doen.. Moet naar de Primark én Action.. Wordt een hele uitdaging!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 18:55

Vandaag naar Action geweest, niks gekocht! :D Alleen een opbergbox omdat mijn kamer nodig opgeruimd moest worden (stond op het lijstje).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 19:55

Vandaag in Utrecht geweest, mijn favoriete kledingwinkels in geweest en.. niks gekocht. :D

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 19:55

Jullie zijn goed bezig! :D
Gefeliciteerd!

Ik heb vrijdag een nieuwe trui gekocht en dat was ook wel nodig :=

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 20:22

Goed bezig jullie!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 23:07

Hier ook goed bezig! Heb nog 53,- en moet daar van mezelf nog tot het eind van de maand mee doen ivm vele dure uitgaven die ik gehad heb en gepland staan.
Ga niet onnodig naar de stad en denk bij alles na of ik het echt nodig heb of niet. (dingen die ik nodig heb schaf ik wel aan maar afwegingen lukken me nog steeds goed). Wel wat leuke dingetjes gepland maar dan zal het meer een kop thee zijn nog die ik wil drinken en wat boodschappen. Maar denk dat ik nog een 20,- daarvan nodig heb voor fruit/zuivel en verse groente. Voorraad leeg eten lukt goed (wist niet dat ik nog zoveel maaltijden compleet in huis had!),

Pak ook vaker de fiets, wil eigenlijk niet tanken en zorgen dat ik het vol hou tot mijn volgende salaris. Scheelt me 60,- ook weer die ik eigenlijk gepland had voor het tanken deze maand nog.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 23:43

Ik moet eerdaags naar oa Action, geloof dat ik maar linea recta naar de afdeling loop waar ik zijn moet en dan linea recta naar de kassa. :=
En mezelf een budget geven werkt vast ook, gewoon zorgen dat ik eerst de boodschappen in huis heb en daarna kijken wat er nog over is, is het op dan is het op en moet ik tot volgende week 'op een houtje bijten'. :+
Merk overigens dat het bij het bestellen van het kattenspul erg moeilijk is om niet toch nog even iets erbij te doen.
Dit keer heb ik er dus een voerbal (oké, die was nodig :D) en een speeltje bij gedaan, terwijl ze ik weet niet hoeveel speelgoed hebben (lees: een afwasteiltje met kop erop is ong 2/3e van het totaal. :o).
Nou ja, ik ga dit jaar niet meer naar m'n familie toe dus dat scheelt weer ong €45,- aan reiskosten en ben verder erg goed bezig met voorraad aanleggen en op de aanbiedingen aan het letten. :j
Maakt het slippertje iets minder erg zegmaar en gelukkig was het een speeltje van nog geen €2,- wat de schade ook verminderd. :P
Volgende keer weer beter opletten en het mandje desnoods 10x nalopen voor ik op bestellen klik. :+

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 10:42

Met nog maar 4 euro op je rekening is het nog best makkelijk geen troep te kopen! Nu nog kijken hoe ik dat ga doen met boodschappen! :+

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-14 21:05

Ik heb ook nog maar weinig zin om de winkels in te gaan, eigenlijk :) Alleen soms even moeilijk, zoals wanneer je een nieuwe "Action" ontdekt (In Duitsland zit "Phillips" is eenzelfde soort winkel maar weer allemaal andere producten)

Kattenspul weerstaan is inderdaad ook moeilijk, vooral als er een aanbieding is ofzo.

Ik heb het nu met sportkleding, er zijn broeken te koop gemaakt van supplex, wat echt heerlijk zit, en ik heb er al 1 maar nu zijn ze te koop met 40% korting *\o/* en het zijn normaal best dure broeken. Maar ik kan eigenlijk het geld niet missen.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 10:24

Mijn besparen gaat zo goed dat ik mijn kast eind november al kan bestellen ipv eind januari :')
Oke, ik heb mijn 13e maand al wel meegerekend, maar alsnog, had ik niet verwacht dat ik zoveel kan sparen in zo'n korte periode haha

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-14 12:11

Eleionomae schreef:
Mijn besparen gaat zo goed dat ik mijn kast eind november al kan bestellen ipv eind januari :')
Oke, ik heb mijn 13e maand al wel meegerekend, maar alsnog, had ik niet verwacht dat ik zoveel kan sparen in zo'n korte periode haha

_O- Goedzo!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 13:15

Eleionomae schreef:

Ook wel weer een eyeopener denk ik!

Ik heb weer een paar rekeningen ingelopen, dat is ook een lekker gevoel. Nog niet gezwicht voor rommel. :D

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-14 17:51

Ik heb het verpest |( Ik heb €25 uitgegeven aan prul

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 17:53

Ik ben niet meer naar de action etc geweest!!
Heb vrijdag nieuwe petrie olympics gekocht maar dat was wel noodzakelijk.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 18:00

antje_vip schreef:
Ik heb het verpest |( Ik heb €25 uitgegeven aan prul

Voor 25 euri bij de Action? Da's dus weer een 35 liter vuilniszak vol? Dat doe je goed :')

Ik ben hier in huis ook zakken aan het vullen. Voor 'eruit'. Stapelgek word ik van die zut. Het schiet al lekker op :j

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 19:07

Een fotoalbum om eindelijk al mijn foto´s van m´n hondje in te plakken
maar dat noem ik eigenlijk geen prullaria

:) geld besparen is echt makkelijk door alleen contant mee te nemen en gericht aankopen te doen. Alleen het noodzakelijk en dan z.s.m. naar de kassa, als je gaat rondneuzen gaat het mis :Y)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 19:42

Ik bespaar echt ENORM door zelf m'n lunch mee te nemen naar het werk. Dat valt voor mij ook onder prul want totaal niet nodig in mijn geval.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 19:46

Klopt, laatst erachter gekomen dat ik maandelijks ongeveer €50,- uitgeef aan lunches die ik koop. Nu dus ook steeds van huis weer eten meenemen. Bevalt mij prima zo :)