Nu dus extra letten op de centjes en niet te veel prulletjes kopen voor mijn kamer straks hahaha Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nu dus extra letten op de centjes en niet te veel prulletjes kopen voor mijn kamer straks hahaha Ghostattack schreef:Het is helemaal rond dat ik in februari verhuis naar AmsterdamNu dus extra letten op de centjes en niet te veel prulletjes kopen voor mijn kamer straks hahaha
Hij heeft nog wel iets voor me gekocht. Ghostattack schreef:Het is helemaal rond dat ik in februari verhuis naar AmsterdamNu dus extra letten op de centjes en niet te veel prulletjes kopen voor mijn kamer straks hahaha
Alleen een opbergbox omdat mijn kamer nodig opgeruimd moest worden (stond op het lijstje).

) en een speeltje bij gedaan, terwijl ze ik weet niet hoeveel speelgoed hebben (lees: een afwasteiltje met kop erop is ong 2/3e van het totaal.
).
Alleen soms even moeilijk, zoals wanneer je een nieuwe "Action" ontdekt (In Duitsland zit "Phillips" is eenzelfde soort winkel maar weer allemaal andere producten)
en het zijn normaal best dure broeken. Maar ik kan eigenlijk het geld niet missen. 
Eleionomae schreef:Mijn besparen gaat zo goed dat ik mijn kast eind november al kan bestellen ipv eind januari
Oke, ik heb mijn 13e maand al wel meegerekend, maar alsnog, had ik niet verwacht dat ik zoveel kan sparen in zo'n korte periode haha
geld besparen is echt makkelijk door alleen contant mee te nemen en gericht aankopen te doen. Alleen het noodzakelijk en dan z.s.m. naar de kassa, als je gaat rondneuzen gaat het mis