Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BarryPlopper

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:31

als man is het mij opgevallen dat sommige vrouwen er wat van kunnen :x

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:33

BarryPlopper schreef:
als man is het mij opgevallen dat sommige vrouwen er wat van kunnen :x

Deel je ervaring(en) zou ik zeggen. :D

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:37

nu ben ik ook benieuwd :D

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:38

oh ik heb een vriendin gehad die ook aardig van het roeren was :') maar vond haar erg leuk dus dat zie ik dan maar door de vingers

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:39

Roeren _O- _O- _O-

Maar waarom het dan niet zeggen??? Ik zou echt niet met iemand samen kunnen zijn die slecht zoent :+

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:40

Ik heb er nog zo een gehad. Ook jaren terug. Beste vrienden toen der tijd, al maakte hij me wel vanaf het begin af en toe duidelijk dat hij wel meer zou willen, daar gingen we maar wat lacherig mee om. Super tijd gehad met hem, altijd lachen en nooit zonder gespreksstof. Uiteindelijk toch maar een keer gezoend, ook zo'n zelfde geval als die andere. Zoenen is er dus ook niet meer van gekomen haha. Vrienden blijven was beter :)
Tijdje later kreeg hij een vaste vriendin, zoals je je kan voorstellen verwaterde onze vriendschap daarme. Jammer, maar is niet anders.
Die vriendin is een jaar of anderhalf gebleven en toen gingen ze uit elkaar. Hoe weet ik niet meer, maar we zijn weer met elkaar in contact gekomen en pakten onze vriendschap weer op waar hij gebleven was. Echter kreeg ik dit keer wel gevoelens voor hem dus duurde het niet lang voordat onze 2e zoen te pakken hadden. Ik had mij voorbereid op het ergste en nam mij voor hem dan maar te leren hoe je dan wel moest zoenen. Wat bleek, zijn ex had dat blijkbaar al gedaan en echt, dat heeft ze zeer goed gedaan *\%/*

Niet echt een fail dus, maar toch leuk

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:40

Hoe kan je dat door de vingers zien? Gewoon zo min mogelijk tongen of...?

hidsiiiggg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:44

hahahaha:P je moet ze gewoon veel laten oefenen

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:46

Doubtless schreef:
Hoe kan je dat door de vingers zien? Gewoon zo min mogelijk tongen of...?

Yonker schreef:
Roeren _O- _O- _O-

Maar waarom het dan niet zeggen??? Ik zou echt niet met iemand samen kunnen zijn die slecht zoent :+

Ik zag haar vaak alleen in het weekend vanwege studie enzo :Y) en ik denk dat als je iemand echt leuk vind je er wel mee leert leven

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:47

Dan nog..... dan wil je op gegeven moment toch niet meer zoenen.......................
Voor mij is het wle eens een reden geweest om niet meer door te daten :Y)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:49

Fantastisch topic _O-
Hier geen echte datefails, die ik heb gehad waren leuk maar waren toch niet mijn type. Heb nu vrij kort contact met een leuke jongen hier, maar wat hij stuurt klinkt allemaal to good to be true. :')
Dus dat is zeer waarschijnlijk een grote datefail. :')

hidsiiiggg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:49

niet iedereen houd van zoenen:P

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:52

Voor mij ook.....zou daar ook niet mee kunnen leven. Net als met die jongen die het leuk vond om me een kusje op mn neus te geven en daarbij zijn halve mond eromheen vouwde.... :r Dat was ook meteen afgelopen :+

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:52

gewoon een beetje afremmen door zelf normaal te zoenen helpt al een boel :') en het heeft uiteindelijk maar een jaartje geduurd omdat mevrouw vond dat ik elk weekend maar naar haar moest komen wat mij dus 30€ per weekend ging kosten terwijl ik zelf een groter huis had en zei gratis kon reizen.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:57

Oef, een jaar met slechte zoenpartner. Zou het ook niet kunnen.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 14:01

Over slecht zoenen gaan praten lijkt me ook wat gênant, misschien als je elkaar heeeeel goed kent maar daar zou ik op het begin echt niet mee aankomen.

Gewoon het heft in eigen hand nemen en de leiding overnemen :P. Gij zult leren lekker te zoenen hahahah

Ik geloof niet dat ik er bewust iemand op zou laten lopen als ik die leuk vind. Maar meestal zegt dit ook iets over hoe iemand is in andere dingen en sorry, dan is de aantrekkingskracht zo weg als dat allemaal niet matcht :7

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 14:09

Waarom is dat genant? Het is toch veel beter voor die persoon, waarschijnlijk weet diegene niet eens dat hij/zij slecht zoent. Als ik iets niet goed doe wil ik dat ook graag horen hoe ik het beter kan doen. Zoenen moet leuk zijn voor beide :+

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 14:12

Tis wel een beetje een gevoelig onderwerp ja. Je hebt zo maar kans als je erover begint dat diegene erg boos wordt oid.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 14:13

Mijn date werd niet boos hoor. Hij vond t heel gek & was heel verbaasd, maar niet boos :Y)

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 14:36

Heb 1 keer gezoend met een jongen maar die zoende heel nat, mijn hele kin was nat! :\ Ik vond het zoenen helemaal niet geweldig zoals iedereen dat altijd beschrijft, ik vond het een beetje vies. Misschien kwam het wel op de manier hoe hij zoende, maar ik vond het niet fijn dat ik helemaal onder het speeksel zat. Er zullen vast jongens zijn die het super goed kunnen. Maar die ervaring heb ik jammer genoeg nog niet.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:04

Bambi1995 schreef:
Heb 1 keer gezoend met een jongen maar die zoende heel nat, mijn hele kin was nat! :\ Ik vond het zoenen helemaal niet geweldig zoals iedereen dat altijd beschrijft, ik vond het een beetje vies. Misschien kwam het wel op de manier hoe hij zoende, maar ik vond het niet fijn dat ik helemaal onder het speeksel zat. Er zullen vast jongens zijn die het super goed kunnen. Maar die ervaring heb ik jammer genoeg nog niet.

Haha ik maak hieruit dus op dat je alleen met die jongen hebt gezoend?

Er zijn er genoeg die het goed kunnen hoor, maar ook genoeg die het niet kunnen :)

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:10

als iemand voor de eerste keer zoent kun je toch niet verwachten dat die meteen weet hoe dat moet? :p

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:14

Ja ik heb alleen met die jongen gezoend ja!, ik zou ook wel niet de beste zoener zijn omdat ik het nog niet vaak gedaan heb, maar ik gebruik dan gewoon niet mijn tong. En vond tongzoenen met hem ook echt niet lekker.

Nee, je kan ook niet verwachten dat iemand het meteen goed kan. Maar die jongen was geen beginner want hij had een relatie van 3 jaar.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:17

Yonker schreef:
Waarom is dat genant? Het is toch veel beter voor die persoon, waarschijnlijk weet diegene niet eens dat hij/zij slecht zoent. Als ik iets niet goed doe wil ik dat ook graag horen hoe ik het beter kan doen. Zoenen moet leuk zijn voor beide :+

Als een vent bij mij aankomt, sorry maar je zoent slecht..
Misschien kun je dit en dit verbeteren...
Tja, ik zou niet weten hoe ik er op moet reageren, denk er nog wel eens over na of ik hem nog wel wil zoenen.

En grote kans, dat het wederzijds is, dat de ander het kussen ook niet helemaal naar de zin is, lijkt me een mooi onderwerp voor een ruzie haha

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:18

De meeste slechte zoeners kan je echt wel trainen zonder op hun waardigheid te trappen en zonder ze het door hebben :D
althans dat is mijn ervaring! Gewoon de touwtjes in handen nemen :-)