Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar vond haar erg leuk dus dat zie ik dan maar door de vingers
Doubtless schreef:Hoe kan je dat door de vingers zien? Gewoon zo min mogelijk tongen of...?
Yonker schreef:Roeren![]()
![]()
![]()
Maar waarom het dan niet zeggen??? Ik zou echt niet met iemand samen kunnen zijn die slecht zoent
en ik denk dat als je iemand echt leuk vind je er wel mee leert leven
. Gij zult leren lekker te zoenen hahahah
Ik vond het zoenen helemaal niet geweldig zoals iedereen dat altijd beschrijft, ik vond het een beetje vies. Misschien kwam het wel op de manier hoe hij zoende, maar ik vond het niet fijn dat ik helemaal onder het speeksel zat. Er zullen vast jongens zijn die het super goed kunnen. Maar die ervaring heb ik jammer genoeg nog niet. Bambi1995 schreef:Heb 1 keer gezoend met een jongen maar die zoende heel nat, mijn hele kin was nat!Ik vond het zoenen helemaal niet geweldig zoals iedereen dat altijd beschrijft, ik vond het een beetje vies. Misschien kwam het wel op de manier hoe hij zoende, maar ik vond het niet fijn dat ik helemaal onder het speeksel zat. Er zullen vast jongens zijn die het super goed kunnen. Maar die ervaring heb ik jammer genoeg nog niet.
Yonker schreef:Waarom is dat genant? Het is toch veel beter voor die persoon, waarschijnlijk weet diegene niet eens dat hij/zij slecht zoent. Als ik iets niet goed doe wil ik dat ook graag horen hoe ik het beter kan doen. Zoenen moet leuk zijn voor beide