suus_pepper schreef:Als je zo tegen de bonuskaart bent ga je toch bij de jumbo boodschappen doen?
De Jumbo en de AH verschillen op sommige punten van assortiment, en daarbij zijn de Jumbo en de AH niet voor iedereen even ver weg.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shadow0 schreef:angelaatjuh schreef:En tegenwoordig met alle digitale dingen etc. ben je toch altijd wel via een manier traceerbaar lijkt mij.
Ik blijf me verzetten!![]()
En ja, de AH wil graag al die persoonsgegevens, om mensen beter te kunnen manipuleren. (Ja sorry, maar zo simpel ligt het gewoon.)
Maar de wetgever heeft gezegd dat de AH die korting niet alleen maar geven aan mensen die hun persoonsgegevens geven, en vandaar dus een ongeregistreerde bonuskaart en de verplichting om de code ook te gebruiken voor klanten die geen bonus (mee)hebben als ze daarom vragen.
)
Shadow0 schreef:Mick, zou ik inderdaad eens moeten doen. Kijken wie meedoet![]()
Ik had al een tijdje een ongetrackte bonuskaart (ooit in mijn hand gedrukt gekregen van een medewerkster, 'die is van u toch?' 'huh? nee? volgens mij niet.' Maar ik kreeg 'm toch, dus dat kon een tijdje ongemerkt)
Toen heb ik ook gemerkt hoe lastig het is om het echt buiten de tracking te houden, want soms ontkom je niet aan pinnen. Wel leende ik de bonuskaart van harte uit aan voor- en achterburen. Kleine beetjes ruis... maar vast niet genoeg. Nu gebruik ik 'm heel vaak gewoon niet.
manie schreef:purny schreef:Medewerkers moeten vaak dingen in hun pauze kopen en dat gaat allemaal van de tijd af.
Lekker belangrijk...
er gaat dan echt wat mis met je gevoel voor de echte klanten als je zoiets flikt!
Zoals gezegd dan neem je maar eten mee van huis.
topsylover schreef:manie schreef:
Lekker belangrijk...
er gaat dan echt wat mis met je gevoel voor de echte klanten als je zoiets flikt!
Zoals gezegd dan neem je maar eten mee van huis.
Ik wil hier graag nog even op reageren..
Ik werk 10 uur op een dag, staand op de broodafdeling. Die 15 minuutjes zitten om je benen en je rug rust te geven zijn ERG welkom en belangrijk om er weer een paar uur tegen aan te kunnen. Vooral voor mensen zoals ik die allerlei pijntjes hebben in hun lichaam.
Dat zouden klanten ook eens meer moeten waarderen als ze ons weer voor iets doms de winkel doorsturen.. Ik loop al een halve marathon per dag, mens.
ook al heb ik pauze óf vraag mijn collega even. Klanttevredenheid vind ik nu eenmaal erg belangrijk, anders het ik wel iets uitgekozen waarbij ik geen klantcontact zou hebben. topsylover schreef:Ik wil hier graag nog even op reageren..
Ik werk 10 uur op een dag, staand op de broodafdeling. Die 15 minuutjes zitten om je benen en je rug rust te geven zijn ERG welkom en belangrijk om er weer een paar uur tegen aan te kunnen. Vooral voor mensen zoals ik die allerlei pijntjes hebben in hun lichaam.
Dat zouden klanten ook eens meer moeten waarderen als ze ons weer voor iets doms de winkel doorsturen.. Ik loop al een halve marathon per dag, mens.
(jumbo medewerker hier)
of het nou om klant 1 gaat of om 1000 en of ik nou 3 keer de trap voor iemand op en af moet lopen of helemaal naar boven moet ach. Hoort bij het vak
ik word er niet anders van
en zelfs als ik onfatsoenlijk word behandeld, doet het mij vrij weinig (brede schouders). mick75 schreef:Je kan ook je eten gewoon meenemen, zoals veel andere mensen elke dag doen. Scheelt weer in de rij staan om je lunch te kopen met bijbehorende ergernissen en is uiteindelijk meestal nog goedkoper ook! S'avonds brood smeren, in de koelkast/ vriezer stoppen en s'ochtens in je tas stoppen voordat je weggaat. Zo gebeurd.
Er is geen enkel bedrijf dat je kan dwingen je brood ter plekke te kopen, je mag het ook echt gewoon meenemen.

in de langere pauzes wel, dan is er ook meer tijd voor. topsylover schreef:Edit: Bovenstaande post,
Ik denk dat jullie je als klanten ook eens moeten beseffen dat je niet ECHT koning bent als je onze winkel binnenloopt, maar ook gewoon een van de 1000den poppetjes die onze producten meenemen.![]()
Ik ben uiteindelijk nog degene waarvan je je voedsel krijgt.
topsylover schreef:Dat zouden klanten ook eens meer moeten waarderen als ze ons weer voor iets doms de winkel doorsturen.. Ik loop al een halve marathon per dag, mens.
Vandaag kwamen er weer verschillende bussen met Nederlandse schoolkinderen. Ik verschoot ervan hoeveel er zelfs geen €0.50 hadden voor het toilet. Ouders hadden enkel ponden mee gegeven...angelaatjuh schreef:Shadow0 schreef:Mick, zou ik inderdaad eens moeten doen. Kijken wie meedoet![]()
Ik had al een tijdje een ongetrackte bonuskaart (ooit in mijn hand gedrukt gekregen van een medewerkster, 'die is van u toch?' 'huh? nee? volgens mij niet.' Maar ik kreeg 'm toch, dus dat kon een tijdje ongemerkt)
Toen heb ik ook gemerkt hoe lastig het is om het echt buiten de tracking te houden, want soms ontkom je niet aan pinnen. Wel leende ik de bonuskaart van harte uit aan voor- en achterburen. Kleine beetjes ruis... maar vast niet genoeg. Nu gebruik ik 'm heel vaak gewoon niet.
Dan zou ik het gewoon aan de caissière vragen of aan de persoon voor of achter je, is vaak geen probleem
Benfan schreef:Mensen die met 50 euro betalen bij kleine bedragen, man wat kan ik me daar aan ergeren. Ze doen dit bij ons vrij vaak omdat om de hoek een pinautomaat zit. Dan komen ze wat kleins halen om het geld te breken zodat ze verder kunnen winkelen. Ik vraag ze elke keer steenvast of ze willen pinnen, ivm tekort aan kleingeld in de kassa. Heb al meerdere winkeliers horen klagen hierover, zeker s morgens heb je niet genoeg kleingeld voor zulke grappen. En helemaal als mensen daarna het maar gepast uit hun portemonnee halen.. nou!! NNOOUUU!!!