Liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lieszje

Re: Liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:47

Wat fijn Lieveli!
Ik denk dat ik hetzelfde in de kroeg had gedaan :')

Ik weet niet echt meer wat ik met die jongen aan moet die ik leuk vind..
Hij zegt dat hij niet lekker in zijn vel zit en dat hij daarom zoveel afstand neemt.
Hij wilt rustig aandoen en dat vind ik prima, maar in mijn ogen helpt het dan niet om bijna niet meer te appen of af te spreken.
Ik laat het maar even gaan, begin morgen bij mijn nieuwe werk dus richt me lekker daarop.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:52

Lieszje schreef:
Wat fijn Lieveli!
Ik denk dat ik hetzelfde in de kroeg had gedaan :')

Ik weet niet echt meer wat ik met die jongen aan moet die ik leuk vind..
Hij zegt dat hij niet lekker in zijn vel zit en dat hij daarom zoveel afstand neemt.
Hij wilt rustig aandoen en dat vind ik prima, maar in mijn ogen helpt het dan niet om bijna niet meer te appen of af te spreken.
Ik laat het maar even gaan, begin morgen bij mijn nieuwe werk dus richt me lekker daarop.

http://www.ze.nl/p/157472/5_zinnen_waar ... _belazeren

Here you go :7

En hoe lang het kan duren? Geen idee! Ik ben inmiddels alweer heul lang vrijgezel... Maar heb gisteravond toch lekker een traantje weggepinkt bij Love Actually. Want: 'oh wat zou het toch zo leuk zijn als die ene knappe vreemdeling die ik nog steeds niet ben tegengekomen wel opeens met kerst bij mij op de bank zit.' (overigens heb ik het nu echt simpelweg veel te druk voor iets serieus, maar hey.. Die laatste maand van het jaar.... :+ )

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 08:32

Zolang ik niet het gevoel krijg dat hij er voor wilt gaan komt er vanaf mijn kant ook weinig.
Ga niet als een puppy achter hem aanlopen..
Na het afgelopen weekend heb ik er denk ook wel vrede mee..
Vond hem echt leuk, maar als iemand nu al niet eerlijk is..

In de kerst heb ik ook echt geen zin :')
Zal wel weer lekker bij mammie en pappie gaan zitten.
Ook gezellig maar is toch anders.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 10:30

Ik ga eerste kerstdag bij mijn ouders zitten en tweede kerstdag met wat vrijgezelle vrienden sushi eten :P

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 10:37

lieveli schreef:
Kana schreef:
Het is nu 5 weken uit en ik heb nog steeds het gevoel dat het net over is. Voel me nog steeds zo naar en hoop nog steeds stiekem dat het goed komt ookal weet ik dat dat niet meer gaat gebeuren.

Iemand tips? Ik ben na 5 weken zo moe ervan.

Leuke dingen doen. Jezelf bezig houden en ik las ergens dat je hersenen geen onderscheid maken tussen fantasie en wat je werkelijk beleeft. Het helpt dus om je in te beelden dat je een onwijs leuke jongen of chick tegenkomt met wie het wél werkt. Dan verander je je negatieve gedachten.

En geef het tijd. Bij de 1 duurt het wat langer dan bij de ander.

Overigens, ik kwam mijn ex tegen in de kroeg vanavond. Ik was met een hele mooie lange jongen (mijn ex is kleiner dan ik) en ik droeg hakken. Hij kent die vriend niet en ging meteen heel kortaf doen omdat hij dacht dat ik een date had. Ik was zo pissig dat ik hem gewoon in de waan heb gelaten. Kinderachtig.

Ja, ik doe mijn best om afleiding te zoeken. Meestal gaat het ook wel redelijk. Afgelopen zaterdagnacht zag ik hem met uitgaan. Een zwaai van 3 meter, dat is wat ik kreeg en blijkbaar nog maar ben voor hem. Dat steekt enorm en dan is het net alsof ik 5 weken terug de tijd in ga.

Nooit verwacht dat ik zoveel verdriet zou kunnen hebben om een jongen dat het mijn mening over alles en mezelf verandert! :o

Fijn dat jij je beter voelt! Ik vind je blog ook echt enorm tof. :D

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 13:15

ik reageer niet veel in het topic, maar haal kracht uit jullie berichtjes :)
ik heb er vorige week dan een punt achter gezet, we zijn bezig met alles te regelen en hopelijk gaat hij volgend weekend verhuizen. Denk dat de klap nog wel komt als ik echt alleen woon.
maar moet zeggen dat ik nu zo moe ben, nergens puf voor en behoorlijke last van stemmingwisselingen..

En kerst, daar wil ik ook nog niet aan denken.. wordt denk een avond bij me ouders en de andere avond moet ik nog bedenken, dacht eerst gezellig met vriendinnen, maar aangezien iedereen een schoonfamilie heeft wordt het denk lastig.. een vriendin van me had wel gezegd dat ik gewoon bij haar mocht komen, maar weet nog niet of ik dat doe..

Iedereen veel sterkte, lees hier veel sterkte meiden zeg..

danienappy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 16:01

Meiden, ik praat vanaf vandaag met jullie mee.
Ik mag dan wel degene zijn die het heeft uitgemaakt, voel wel een grote leegte om me heen.
M'n hoofd weet dat het beter is, maar m'n hart twijfelt nog.
Tips om niet terug te vallen?

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 10:50

@danienappy
Sterkte!
Ik was vorig jaar ook degene die het uitmaakte maar heb het er ook heel moeilijk mee gehad.
Heb hem de eerste maanden ook teruggewild, maar ben blij dat het niet zover is gekomen..

Ik heb hier wel weer een soort van liefdesverdriet..
Heb die jongen voor het blok gezet, veel is er niet uitgekomen.
Laatste wat hij vroeg is of er ook geen vriendschap in zat als hij niet verder wilde.
Ik heb nee gezegd, verder niets meer gehoord.
Ik heb die meid van vorige week een net berichtje via fb gestuurd..
Hij is de afgelopen week met 3 familieleden van haar lid geworden..
Dus denk wel dat er meer speelt en dat heb ik haar nu zelf gevraagd.
Wil er gewoon klaar mee zijn, ook al ging ik nog maar net met hem om heb het er best moeilijk mee..

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:33

Ik heb mijn antwoord :)
Mijn gevoel klopte dus, speelt inderdaad meer tussen hun.
Ben blij dat ik het nu weet, al vraag ik me echt af of ze achterlijk is..
Ik heb haar screenshots gestuurd van wat berichten. Van gisteren zelfs en ze denkt nog dat hij te vertrouwen is.
Ze zoekt het maar uit en hij ook, ze mag hem hebben verdien beter dan dat.
Had het liever van hem gelijk gehoord dan op deze manier.
Dan was ik waarschijnlijk niet eens boos geweest..

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 23:11

Ben gelukkig enkel boos op de manier waarop het is gegaan.
Het had niet zo hoeven gaan.

Hoop dat je, je snel beter voelt Peca.
Je moet maar zo denken dat je beter verdient.
Probeer leuke dingen te doen zodat je wat afleiding hebt.
Weet dat het moeilijk is maar gaat vanzelf langzaam aan beter.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 08:31

Aah heb jij er ook zo een die je overal de schuld van geeft? Lekker laten gaan, ik weet hoe moeilijk het is, maar je hebt er alleen jezelf mee. Hij is je aandacht niet waard als hij nu meteen al met anderen het bed in duikt!

HuppeltjeZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 01:28

Hoi, zou ik hier mijn verhaal mogen plaatsen? Ik heb jullie raad nodig want ik maak mezelf gek :(

ik heb sinds mei 2013 'iets' met een jongen -laten we hem X noemen- waarmee ik 12 jaar in de klas heb gezeten (lagere en middelbare school). In het 4de middelbaar (groep 10?) is hij voor een jaar naar Frankrijk gegaan (hij is franstalig) en daar is hij een stel geweest met het meisje uit zijn opvanggezin. In het 5de middelbaar (groep 11?) was hij terug en een hele andere persoon! In dat jaar zijn we verliefd geworden en hij gaf me mijn eerste kus. Hij is mijn eerste liefde maar onze relatie is niet zonder moeilijkheden verlopen. Er speelt een groot 'duw en trek' spelletje tussen ons...

2013:
Nadat hij mij in mei mijn eerste kus gaf zijn we nog twee maanden close geweest maar omdat alles zo nieuw was voor mij zei ik hem dat ik niks serieus wou. Ik ging twee weken naar Spanje in de zomer en hij ging een week naar Frankrijk. Toen ik terug kwam van Spanje kwam hij me persoonlijk vertellen dat hij in Frankrijk een meisje had gezoend en ook had beseft dat hij niks serieus wou (wat hard aan kwam aangezien ik in Spanje besefte hoe hard ik hem miste en dat ik tòch iets met hem wou beginnen :P ). Uiteindelijk zagen we elkaar nog veel tijdens de zomervakantie (zelfde vriendengroep) en was het altijd het duw-trek gedoe. In september zoende ik hem en besloten we het toch een kans te geven. Er gebeurde in die periode meer dan enkel zoenen, hij is dus mijn eerste 'alles'. Maar toen ging hij op weekend naar Frankrijk en zag hij zijn ex weer waar hij terug gevoelens voor kreeg. We gingen weer uit elkaar. Heel veel gedoe dus maar het is gek hoe we altijd wel vrienden bleven, vooral omdat ik begreep dat hij helemaal in de knoei zat met zijn gevoelens. Uiteindelijk vertelde hij me eind oktober dat er niks meer was tussen hem en zijn ex, maar dat hij opgelucht was dat hij dat had ondervonden en er niet meer over moest twijfelen. We gingen weer verder als vrienden maar op mijn verjaardagsfeestje eind december zoenden we weer... Ik dacht dat het iets eenmaligs was maar hij vroeg of ik het niet weer wou proberen en ik ging akkoord.

2014:
6 maanden ongeveer zijn we serieus samen geweest en er waren goede en minder goed momenten. We zaten in ons laatste schooljaar en hadden een groot werk en grote presentatie te doen waar we maandenlang aan hebben gewerkt. Er lag op ons beide veel druk en het ging al een tijd slecht. Wéér gingen we uit elkaar. Met de klas gingen we op eindreis na de grote presentatie en ookal was het een prachtige reis waar ik veel mooie herinneringen aan heb, ik heb mij vaak heel slecht gevoeld (en hij was daar meestal de oorzaak van). Uiteindelijk was de grote vakantie er weer en we zijn deze ingegaan met een ruzie, wat nog nooit eerder was gebeurd. Normaal als we weer eens uit elkaar gingen was het nooit écht gedaan en dat voelde ik ook. Maar deze keer was het definitief, ik was ervan overtuigd dat ik hem kwijt was en voor zover ik weet was hij mij ook echt kwijt. Ik heb hem toen 2 maanden amper gezien en als ik hem zag was het al een hele prestatie als we elkaar in de ogen durfden kijken. De laatste week van augustus gingen we met onze vriendengroep op vakantie naar Spanje en daar zijn X en ik weer 'close' geworden. Ik dacht dat het bij die week zou blijven en dat hij mij al snel weer vergeten zou zijn. Wanneer we weer in België waren heb ik hem op een avond gezoend en we gingen akkoord dat dit onze laatste kus zou zijn. Ik verwachtte er geen vervolg bij en ging weer voor twee weken naar Spanje met mijn familie. Toen hij mij dus wel berichten stuurde toen ik in Spanje was, was ik erg verrast! Eind september kwam ik weer thuis en begon ik met mijn studies. Ik zag hem regelmatig en ik kon erop rekenen dat hij mij dagelijks een bericht stuurde. We gingen samen naar de bios, iets eten, iets drinken, gewoon niks doen,… Gewoon zonder meer en het was alsof hij weer de jongen was waarop ik verliefd ben geworden. Het is dan ook geen verrassing dat we sinds midden oktober weer samen zijn. Maar alles is anders deze keer, het voelt ook heel anders. We maakten vroeger àltijd ruzie en nu is het alsof dat onmogelijk is! Het klikt opeens zo goed en ik ben veel minder onzeker over mezelf en onze relatie. We waren beide ervan overtuigd dat het eindelijk officieel gedaan was en daarom is het zo speciaal dat we nu opeens weer samen zijn. Het enige probleem is dat hij in januari voor zes maanden naar Brazilë gaat met een vriend van ons (ze gaan rondreizen) en hij wilt niet dat ik op hem 'wacht'. Hij is een speciale jongen, iemand die in het moment leeft en niet echt naar de toekomst kijkt (wilt kijken). Dus als ik hem vraag hoe hij de situatie ziet wanneer hij terug is van Brazilië, vindt hij het moeilijk om daarop te antwoorden. Hij wacht al heel lang op die reis en ik gun het hem ook met heel mijn hart en ik wil niet dat hij tijdens die reis met mij in zijn hoofd moet zitten. Daarom heb ik hem beloofd om niet op hem te wachten maar omdat alles nu zo goed gaat ben ik bang dat ik dat gewoon niet ga kunnen of ik het nu wil of niet… Er is een jongen (Y) waarmee ik eens een leuke avond heb gehad en die smst mij regelmatig om af te spreken, maar als ik dat zou doen zou ik het gevoel hebben dat ik X bedrieg… zelfs al zit die helemaal in Brazilië.

Het liefste van alles zou ik willen wachten tot hij terug is (ergens in juni) maar ik ben zo bang dat hij me dan weer niet meer wilt (het was altijd in de zomervakantie dat we uit elkaar gingen) en dan heb ik gewacht voor niks! En aan de andere kant als ik in die zes maanden niet aan hem denk en bijvoorbeeld iets met Y begin, dan ben ik bang dat wanneer X terug komt we weer gevoelens voor elkaar zullen krijgen en dan kwets ik Y… In beide gevallen wordt er wel iemand gekwetst. Heeft er iemand raad? :(

(Als ik het verhaal zo lees besef ik hoe gek en vaag het is.. Maar we zijn allebei niet direct de meest normale personen, dus gek en vaag kan je wel van ons verwachten :') Er zijn ook echt heel wat details, gevoelens, momenten,... dat ik uit het verhaal heb gelaten omdat ik er wel een boek over zou kunnen schrijven!)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 01:02

Ander soort verdriet..

Vandaag is het 4 jaar geleden dat de mooie merrie waaraan ik mijn gebruikersnaam te danken heb is ingeslapen :(

danienappy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 17:22

xPabloBokt schreef:
Ander soort verdriet..

Vandaag is het 4 jaar geleden dat de mooie merrie waaraan ik mijn gebruikersnaam te danken heb is ingeslapen :(

Ook niet leuk, sterkte vandaag! :(:)

Frosti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 01:48

Vandaag 15 November zijn mijn vriend en ik 4 jaar samen. Ik ben nog nooit zo gelukkig in mijn leven geweest als nu en hij met mij.

Mijn vorige relatie heeft 5 jaar geduurd. 14 Februari 2010, op valentijnsdag heeft mijn ex het toen uitgemaakt. Reden: hij had geen gevoelens meer voor mij.
Ik was zelf ook niet gelukkig in de relatie en erg depressief. Mijn vader plots overleden, familiebedrijf moeten verkopen, ik werd chronisch ziek ect ect.
Wij woonde samen en ik had mijn spullen nog niet opgehaald en zijn ''nieuwe'' vriendin kwam al bij hem in wonen. Heel bizar. Jaar later ging hij trouwen. Nu hebben ze inmiddels ook 1 dochter samen.
Ik heb er ontzettend veel verdriet van gehad. Woonde tijdelijk in een vakantiehuisje want ik had geen andere keuze. Weken gehuild van verdriet en savonds hield ik de radio aan als ik ging slapen. Zo alleen voelde ik mij.
Maar..... na 4 maanden ging ik mij beseffen dat dit de beste keuze is geweest. Ik koos voor mezelf. Ging werk zoeken en uiteindelijk weer een opleiding doen. Ik kroop uit mijn depressie wereldje en zag weer het mooie van het leven. Ik ging weer stappen met vriendinnen. Kreeg aandacht genoeg en dat gaf mij weer heel veel zekerheid. Begin November 2010 leerde ik mijn huidige vriend kennen.
Wij zijn tot op de dag van vandaag dolgelukkig met elkaar.
Beide zijn wij nu 30 jaar en zijn al plannen aan het maken om te gaan trouwen en hebben een kinderwens waar wij nu de focus op hebben.

Mijn ex spreek ik nooit meer. Wel spreek ik zijn broertje en schoonzus nog regelmatig. Ook met hun heeft mijn ex geen contact meer. Mijn ex heeft zich van de hele wereld afgesloten.

Ik heb er meer dan vrede mee. Ik mis mijn ex niet meer. Het is ook voor een deel een mooie tijd geweest met mijn ex maar niet krachtig genoeg geweest om samen oud te worden. Beide hebben wij hard moeten werken aan ons zelf.
Ik denk dat de relatie breuk nodig is geweest om mij nu meer dan gelukkig te voelen.

Sterkte voor de bokkers die er nu midden in zitten. Geef je verdriet en gemis de tijd maar niet te lang.
Het meest erge voor een ex is toe zien dat jij weer gelukkig je leven op pakt ;-)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 04:28

Ik heb er weer ontzettend last van. Loop sinds wat weken bij een psych om stress op te lossen en heb het laatst over het een en ander gehad wat dus ook met hem te maken heeft. Heb ondertussen al 4 keer over hem gedroomd en net een flinke jankbui gehad.

Ongelooflijk. Iets meer dan anderhalf jaar nadat het uit ging en nog steeds lig ik hier te janken om iemand die me zo in de rug gestoken heeft. Want ik mis de persoon die hij was. En ik schijn me er maar niet bij neer te kunnen leggen.

gerban

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 06:10

:(:)
Zoiets heeft tijd nodig en bij de ene al wat langer dan bij de andere.
Ik probeerde niet aan de goeie dingen te denken maar wel aan de slechte, dat moet je misschien ook maar eens proberen.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:52

Hier is het sinds vrijdag uit... We hebben 3 maanden gehad, maar het is heel snel gegaan, dat we het al hadden over samenwonen e.d. We waren ZO gek op elkaar...
En ineens is hij niet verliefd meer..
HOE, hoe, vraag ik me af...Ik deed alles voor hem, en blijkbaar ben ik niet goed genoeg, denk ik nu..Maar het is niet mijn fout, hij voelt het gewoon niet meer..
Maar waarom, waarom is hij niet meer verliefd...

Hier ook, paar uurtjes slaap per nacht, steeds wakker, niet kunnen eten of drinken... Tril ervan, voel me heel slap.

Hij heeft me wel gerustgesteld, niet bij de pakken neer gaan zitten, we blijven vrienden, je mag altijd langskomen... Maar ik voel nog zo veel, dat het beter is het de tijd te geven..Aan de ander kant, kan ik echt niet zonder hem, zonder contact..

Ik was ook vaak bij hem in zijn huis, ik had een sleutel gekregen, mocht doen wat ik wou, zorgde ook altijd dat zijn huis een beetje netjes was als hij vrijdags thuiskwam.
Nu ruikt ook alles naar hem, ik had een boel spulletjes daar... Ook pijnlijk, en dat ik niet meer binnen kan stappen zomaar..

Ook heeft hij mij een dure ring gegeven, hij zei nog, dat doe ik niet zomaar...
En nu is het uit....?!

Ik moet het accepteren, maar ik wil niet...Ik wil hem terug.. En daar ga ik mijn best ook voor doen.. Of het het waard is weet ik niet, maar als ik aan iets anders denk, dat het niet meer goedkomt, lig ik alweer overstuur en jankend in bed..

Hij is er alleen in het weekend, dat maakt het voor mij wel makkelijker om hem niet elke dag te appen, hij kan toch niet :+

Ik wil hem namelijk niet op de huid zitten, dan komt het sowiezo niet goed.

Iemand nog tips om je ex weer verliefd te laten worden...?
Ik weet hoe moeilijk dit gaat worden, maar ik ga het proberen.

Waar ik al rekening mee hou is dat ik niet negatief en zielig moet doen in zijn bijzijn, hij wil geen hoopje ellende als partner..
Hij wil dat ik gelukkig ben, dus ik zal toch mezelf bij elkaar moeten vegen en leuke dingen doen...Zo wordt ik zelf ook aantrekkelijker, misschien voor hem ook weer.

Ook denk ik dat ik binnenkort hulp inschakel, ik heb al zo lang een te negatieve kijk op ALLES, en dat is voor mezelf niet fijn, maar ook niet om mee om te gaan...
Laatst bijgewerkt door SweetVanille op 30-11-14 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:57

Ik ken je gedachtengang zo goed, SweetVanille. Maar doe de dingen die je leuk vind niet indirect voor je ex. Dat is heel lastig, maar als hij er dan niet op reageert word je weer depri.
Om eerlijk te zijn vind ik het geen fijn teken dat hij zo als een blad aan de boom omslaat. Drie maanden is niks. Als het weer aan raakt, wie zegt dan dat hij je een volgende keer niet weer kwetst?

Mijn advies is om het contact wel open te houden, maar het willen van een relatie met hem zo goed en zo kwaad als het gaat op te geven. Hij voelt dat toch wel, en wanhopige meisjes zijn niet aantrekkelijk. Praat gewoon met hem, maar laat het initiatief vooral van hem uitgaan. Wees leuk als hij je ziet, maar laat hem de eerste stap nemen.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:05

Sheran schreef:
Ik ken je gedachtengang zo goed, SweetVanille. Maar doe de dingen die je leuk vind niet indirect voor je ex. Dat is heel lastig, maar als hij er dan niet op reageert word je weer depri.
Om eerlijk te zijn vind ik het geen fijn teken dat hij zo als een blad aan de boom omslaat. Drie maanden is niks. Als het weer aan raakt, wie zegt dan dat hij je een volgende keer niet weer kwetst?

Mijn advies is om het contact wel open te houden, maar het willen van een relatie met hem zo goed en zo kwaad als het gaat op te geven. Hij voelt dat toch wel, en wanhopige meisjes zijn niet aantrekkelijk. Praat gewoon met hem, maar laat het initiatief vooral van hem uitgaan. Wees leuk als hij je ziet, maar laat hem de eerste stap nemen.

Bedankt :)

Hij twijfelde vorige week zondag al, maar wou het nog niet uitmaken. Afgelopen week was hij aan de telefoon en op de app heel kortaf, ik zag het toen al wat aankomen...En jahoor..
Waarom hij niet verliefd is weet hij niet, "Dat is gewoon zijn gevoel".
Het is wel zo dat we elkaar goed hebben leren kennen, en we elkaars min en pluspunten goed kennen...Blijkbaar wegen mijn minpunten toch het zwaarst..? Ook heeft hij veel stress met zijn werk en zit hij niet goed in zijn vel, maar dan zou ik juist een lichtpuntje moeten zijn waar hij voor thuis komt...Dat is dus ook niet zo..

Ik denk de hele tijd terug aan de leuke dingen die we gedaan hebben...Heb het advies gekregen om het te zien als een leuke herinnering, maar ik moet er alleen maar weer om janken..
Ik had ook nog zoveel leuks in de planning...
Ook heb ik wel de negatieve dingen van hem op een rij gezet...Maar het weegt er niet tegenop..:(

Ik heb veel punten van mezelf waar ik aan wil werken...Voor hem...MAAR ik moet het voor mezelf doen, zodat IK er beter uit kom...Maar het wil er nog niet helemaal in...Alles voor hem..:(

Mis het samen eten, samen slapen, samen wakker worden, gewoon alle intimiteit... Maar ik maak me er zo druk om terwijl ik weet dat hij dat niet mist, omdat hij tegen mij zei niet meer verliefd te zijn..

Ik heb er zo alleen mezelf mee, maar ik kan het niet, niet alleen, niet zonder hem...:(

(Enorme emo ego post...sorry..geloof dat ik echt even mijn ei kwijt moet..)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:14

Meid, ik snap je echt zo goed :(:) Het is of ik mezelf hoor praten. En o, wat kan het pijnlijk zijn. Maar op een gegeven moment wordt het minder erg, met een beetje geluk krijg je momenten dat je even kwaad op hem bent (want is het niet flauw dat hij het niet gewoon weer even wilde proberen?). Er zullen enkele seconden zijn waarin je je ineens beseft dat je misschien wel beter af bent zonder hem en dat het leven wel degelijk mooi is. Maar in het begin zijn die momenten zo schaars en zo lastig te vinden.

Het ligt niet aan jouw minpunten. Verliefdheid doet niet aan plus- en minpunten. Het is een liefdesklik of niet. En er is niets, helaas, helemaal niets waardoor je die klik kan beinvloeden. O, was dat er maar.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:27

Sheran schreef:
Meid, ik snap je echt zo goed :(:) Het is of ik mezelf hoor praten. En o, wat kan het pijnlijk zijn. Maar op een gegeven moment wordt het minder erg, met een beetje geluk krijg je momenten dat je even kwaad op hem bent (want is het niet flauw dat hij het niet gewoon weer even wilde proberen?). Er zullen enkele seconden zijn waarin je je ineens beseft dat je misschien wel beter af bent zonder hem en dat het leven wel degelijk mooi is. Maar in het begin zijn die momenten zo schaars en zo lastig te vinden.

Het ligt niet aan jouw minpunten. Verliefdheid doet niet aan plus- en minpunten. Het is een liefdesklik of niet. En er is niets, helaas, helemaal niets waardoor je die klik kan beinvloeden. O, was dat er maar.

Maar die liefdesklik WAS er dus wel...En nu is het weg... Dus dan kan het toch weer terugkomen...?

Hij wil het niet meer proberen omdat hij dat niet eerlijk tegenover mij vind, omdat hij het niet mer voelt..

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 21:42

Zo'n jongen heb ik ook 2x gehad en ik heb moeten accepteren dat het bij sommigen inderdaad 'los' kan klikken. Ik heb dat zelf niet. Als het klikt, dan klikt het en dan gaat het niet meer over. Maar niet iedereen is hetzelfde helaas.
Als je iets kwijt wil of wil praten, mijn PB-box staat open hoor!

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 00:25

Oke meiden, mag ik mijn hart hier ook luchten...

Na 3 jaar een relatie te hebben wil mijn vriend er opeens ook niks meer van weten. We hebben geen makkelijke relatie gehad want ik heb een depressie gehad in onze relatie. We hebben hierin veel ruzie gehad, maar zijn er wel samen uitgekomen. (dit was anderhalf jaar geleden) Wel hebben wel altijd irrietaties aan elkaar gehad, maar je kan toch ook geen relatie hebben zonder irritatie? Dat is toch ook menselijk? Waar hij zich aan ergerde was vooral dat ik hem teveel op z'n lip zat. (wilde hem te graag zien) En ik werd soms boos op hem, omdat hij z'n afspraken niet na kwam.. Hij beloofde regelmatig langs te komen of om te bellen, en deed dit dan niet. En als ik hem dan probeerde te bereiken kreeg ik geen gehoor... maar elke keer vergaf ik hem dit weer, ondanks de pijn die ik ervan had..
En we zijn op vakantie geweest meermaals, en heb net voor mijn verjaardag mooie cadeaus gehad.. en plots maakt hij het uit.. Ik ben kapot...

Deels weet ik ook wel dat ik wel beter kan krijgen, maar je houd toch van iemand...
Hij maakte het via de telefoon uit, met als reden dat hij niet meer verliefd was...
Ik probeer alles nu op een rijtje te krijgen, maar het doet wel zeer, maar ik probeer positief te blijven.. hopelijk kan ik hier door er over te praten ook steun krijgen.. vooral de fotos en de leegte en dat ik nooit meer iemand zal krijgen,... daar ben ik bang voor...

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 12:05

je hebt 3 jaar een relatie en hij maakt het per telefoon uit??? Kan ik niet echt normaal vinden.