Sheran schreef:Ik ken je gedachtengang zo goed, SweetVanille. Maar doe de dingen die je leuk vind niet indirect voor je ex. Dat is heel lastig, maar als hij er dan niet op reageert word je weer depri.
Om eerlijk te zijn vind ik het geen fijn teken dat hij zo als een blad aan de boom omslaat. Drie maanden is niks. Als het weer aan raakt, wie zegt dan dat hij je een volgende keer niet weer kwetst?
Mijn advies is om het contact wel open te houden, maar het willen van een relatie met hem zo goed en zo kwaad als het gaat op te geven. Hij voelt dat toch wel, en wanhopige meisjes zijn niet aantrekkelijk. Praat gewoon met hem, maar laat het initiatief vooral van hem uitgaan. Wees leuk als hij je ziet, maar laat hem de eerste stap nemen.
Bedankt 
Hij twijfelde vorige week zondag al, maar wou het nog niet uitmaken. Afgelopen week was hij aan de telefoon en op de app heel kortaf, ik zag het toen al wat aankomen...En jahoor..
Waarom hij niet verliefd is weet hij niet, "Dat is gewoon zijn gevoel".
Het is wel zo dat we elkaar goed hebben leren kennen, en we elkaars min en pluspunten goed kennen...Blijkbaar wegen mijn minpunten toch het zwaarst..? Ook heeft hij veel stress met zijn werk en zit hij niet goed in zijn vel, maar dan zou ik juist een lichtpuntje moeten zijn waar hij voor thuis komt...Dat is dus ook niet zo..
Ik denk de hele tijd terug aan de leuke dingen die we gedaan hebben...Heb het advies gekregen om het te zien als een leuke herinnering, maar ik moet er alleen maar weer om janken..
Ik had ook nog zoveel leuks in de planning...
Ook heb ik wel de negatieve dingen van hem op een rij gezet...Maar het weegt er niet tegenop..
Ik heb veel punten van mezelf waar ik aan wil werken...Voor hem...MAAR ik moet het voor mezelf doen, zodat IK er beter uit kom...Maar het wil er nog niet helemaal in...Alles voor hem..
Mis het samen eten, samen slapen, samen wakker worden, gewoon alle intimiteit... Maar ik maak me er zo druk om terwijl ik weet dat hij dat niet mist, omdat hij tegen mij zei niet meer verliefd te zijn..
Ik heb er zo alleen mezelf mee, maar ik kan het niet, niet alleen, niet zonder hem...
(Enorme emo ego post...sorry..geloof dat ik echt even mijn ei kwijt moet..)