Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eight schreef:Ik vraag me altijd af waar die angst voor spinnen vandaan komt? Ze doen helemaal niks en meestal zitten ze gewoon stil..iets met opgegroeid in een dorp, veel buiten spelen, oud huis met veel spinnen en het hele gedoe eromheen nogal overdreven vinden
sorry
PureSG schreef:Voor mij is spinnenangst een "aangeleerde" angst, net als mijn angst voor onweer.
Mijn moeder is als de dood voor spinnen en onweer en hier werd ik als kind mee geconfronteerd, en als mama bang is, dan is het vast absoluut iets om enorm bang voor te zijn.
Henk begint zich inmiddels oooooveral te vertonen, z'n oom kwam langs op de verjaardag van mijn zwager en zijn oom zit op anabolen geloof ik, want jemig wat was die groot zeg.
Mijn zus, stoer als dat ze is, vangt ze netjes met een glas en zet ze buiten, de rest van de familie in paniek.
Eight schreef:Ik vraag me altijd af waar die angst voor spinnen vandaan komt? Ze doen helemaal niks en meestal zitten ze gewoon stil..iets met opgegroeid in een dorp, veel buiten spelen, oud huis met veel spinnen en het hele gedoe eromheen nogal overdreven vinden
sorry
daffodil schreef:Ik stond vanmorgen erg vroeg op vanwege kijkers die om tien uur zouden komen en liep half aangekleed door het huis om nog wat dingen op te ruimen/schoon te maken. Loop ik een kamer in, voel ik gewoon iets landen op mijn rug......dus ik ga gillen en schudden en slaan, nee zeg klapt er toch een joekel van een spin tegen de grond. Ik heb zooooooooo ontieglijk hard gegild dat ze het aan het eind van de dijk ook gehoord hebben. Echt lachen om half zeven smorgens![]()
Oh en hij loopt nog ergens want mijn man was niet echt bijster snel met komen dus ik heb m verplicht onder de kast laten zuigen en ik hoop zo ontzettend dat ie m opgezogen heeft.....