Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cruise-control op 100/110/120 en tuffen maar!
Axel_Valerie schreef:Ik laat ook altijd iedereen ertussen, en ik zorg er ook altijd voor dat mensen die achter een vrachtwagen vastzitten er voor kunnen. Maar er zijn helaas altijd veel paniekrijders die dan ineens ergens vandaan komen. Ik snap niet zo goed wat voor zin het heeft om die mensen geen ruimte te gunnen.
8nnemiek schreef:Ik ben heel blij met mijn cruise control![]()
Dat is zo relaxedCruise-control op 100/110/120 en tuffen maar!
Maar dan is het wel vervelend als je zo iemand zonder cruise control voor je hebt die het ene moment jouw snelheid rijdt en vervolgens het gas los laat, dan wil je inhalen, en vervolgens geeft ie weer gas bij waardoor jij er weer net niet langs kan
Bagheera_206 schreef:8nnemiek schreef:Ik ben heel blij met mijn cruise control![]()
Dat is zo relaxedCruise-control op 100/110/120 en tuffen maar!
Maar dan is het wel vervelend als je zo iemand zonder cruise control voor je hebt die het ene moment jouw snelheid rijdt en vervolgens het gas los laat, dan wil je inhalen, en vervolgens geeft ie weer gas bij waardoor jij er weer net niet langs kan
Ik heb helaas geen automaat en kruiscontrol. Mijn ouders en broer wel. Rijdt wel relaxed.
Bagheera_206 schreef:Axel_Valerie schreef:Ik laat ook altijd iedereen ertussen, en ik zorg er ook altijd voor dat mensen die achter een vrachtwagen vastzitten er voor kunnen. Maar er zijn helaas altijd veel paniekrijders die dan ineens ergens vandaan komen. Ik snap niet zo goed wat voor zin het heeft om die mensen geen ruimte te gunnen.
En jouw auto valt natuurlijk ook lekker goed op.
Bagheera_206 schreef:@Val: Was gewoon een losse opmerking. Niet in relatie tot de snelheid of rijgedrag. Je hebt gewoon een mooie opvallende auto. Die van mij is heel saai zwart.

Axel_Valerie schreef:Bagheera_206 schreef:@Val: Was gewoon een losse opmerking. Niet in relatie tot de snelheid of rijgedrag. Je hebt gewoon een mooie opvallende auto. Die van mij is heel saai zwart.
HAHAHAHAHAHA JEEEEEETJE
Ik zie dus nu pas dat jij het bent en dus inderdaad weet hoe mijn auto eruit ziet WHAHAHA![]()
Edit: Ik dacht wat moet deze nou met z'n sarcastische oliebol opmerking. Even geheel de plank misgeslagen hier..
Anoniem schreef:topsylover schreef:Ik vind het zó vreemd dat er zoveel mensen met een rijbewijs zijn, maar er zo weinig mensen zijn die auto kunnen rijden.. :/
Elke dag houd ik weer mijn hart vast omdat er van die idioten met 90 proberen in te voegen op een A weg, waardoor iedereen bovenop de rem moet, mensen van links naar rechts schieten om die slome te ontwijken, waardoor er een kettingreactie ontstaat en je dus files krijgt. (En dat maar op een stukje A weg van 8 km)
En niet alleen op A-wegen gaat dit zo, op N-wegen kunnen mensen er ook wat van! Rij gewoon de maximum snelheid, dat scheelt je een hoop ongelukken en stress.![]()
![]()
Echt hoor, geef mij maar Duitsland! Lekker 180 op de rechterbaan, mensen die voor je aan de kant gaan als jij er met hoge snelheid aankomen en geen idioten die met 100 een vrachtwagen proberen in te halen (die het voorbeeld van mij hierboven weer schetsen)
Kan het niet laten hierop te reageren.
Ik rij nu in een auto die op de meeste plekken met 90 moet invoegen omdat de motor niet krachtig genoeg is om op te trekken naar 130 op de invoegstrook. Maar ik heb nog niet gehad dat mensen van links naar rechts schieten, ze zien het al ruim van te voeren en gaan zelf al op de linkerbaan zodat ik lekker makkelijk kan invoegen.
Anoniem schreef:1,2 liter is al meer dan mijn autootje, met 1 liter motor. Bij de N34 wil het wel makkelijk, die bocht is ruim zat. Maar bijvoorbeeld vanaf zuidlaren de a28 op heb je een krappe bocht en ook nog zwaar heuvelopwaarts. Dat haal ik echt niet.