My_Lady schreef:Haha geweldig. Wat ook zo'n verschrikkelijke opmerking is. Ik heb nog een lekkere worst voor je bah bah
of hem een naam geven....dan haak ik echt af hoor...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:My_Lady schreef:Haha geweldig. Wat ook zo'n verschrikkelijke opmerking is. Ik heb nog een lekkere worst voor je bah bah
of hem een naam geven....dan haak ik echt af hoor...
SAKKIA schreef:Wat is mijn vriend dan eigenlijk normaal en braafjes. Weet dat hij de meest gore praat met collega's heeft trouwens. Chauffeurs onder elkaar, wat daar soms op de groepsapp voorbij komt
pretty schreef:gore praat heb ik eigenlijk geen last mee. Doe dan net zo hard mee.
Dat is zo ongeveer het humor-gehalte in onze relatie.
Kwanyin schreef:pretty schreef:gore praat heb ik eigenlijk geen last mee. Doe dan net zo hard mee.
Dat is zo ongeveer het humor-gehalte in onze relatie.
Haha hier net zo.
Waar ik het wel van op mijn heupen krijg is dat hij ook momenten heeft dat hij denkt dat ik net als hem op tien seconden volledig klaar voor de strijd ben. Of midden in de nacht als je doodmoe bent en duidelijk een NEE! geblaft hebt "Maar...jij moet toch niets doen, je moet gewoon liggen."
![]()
Ehm, als ik gewoon kan blijven doorslapen terwijl jij je ding doet dan zou ik me toch zorgen maken over de kwaliteit van je prestaties hoor.
Ik roep zelf ook wel eens dingen als: "Oh ja, rij je porsche maar in mijn garage!" "Zo, jij mag je schip wel eens in mijn haven varen" of "Zal ik je braadworst eens bakken" . Werkt gegarandeerd als je met rust gelaten wil worden. Wat ook een tijd sterk heeft gewerkt, maar ik weet niet of het nog bestaat en helaas enkel voor Belgische bokkers, is samen 's avonds kanaal 41 van Telenet opzetten. Dat was/is een "erotisch kanaal", zelden zo hard gelachen. Spontaan de geluiden of "gesprekken" nabootsen die er in voorkomen is ook een ideaal antizin middel.
Ayasha schreef:ranzige praat en grof doen over vrouwen accepteer ik niet. Gelukkig doet mijn man dat ook niet. Hij heeft eens een keer tegen vrienden, heel in het begin, een opmerking gemaakt over mijn lengte, dat dat handig was want alles lag dicht bij elkaar. Daarop heb ik gewoon gezegd dat ik het niet leuk vond dat hij zo over me sprak en zeker niet tegen vrienden en dat de goesting zo meteen over was bij mij dus dat ie vanavond al vast kon kin kloppen. Dat is ook meteen de laatste keer geweest dat ie iets dergelijks gedaan heeft.Ik ben een vrouw, geen speeltje. Ik wens ook naar anderen toe als een vrouw besproken te worden en ik zou het fijn vinden als dat respectvol kon en niet alsof ik één of ander popje voor het weekend ben.