Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak heb jij seks met je partner per week?

Meer dan 3 keer per week.
373 (29%)
Ongeveer 2 keer per week.
340 (26%)
Een keer per week.
239 (18%)
Ongeveer 2 keer per maand.
164 (12%)
Minder dan 2 keer per maand.
158 (12%)

Totaal aantal stemmen: 1274

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:54

My_Lady schreef:
Haha geweldig. Wat ook zo'n verschrikkelijke opmerking is. Ik heb nog een lekkere worst voor je bah bah

of hem een naam geven....dan haak ik echt af hoor... :7

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:54

Hahaha, ik lach me echt helemaal een kriek om alle opmerkingen die hier langs komen. Heerlijk! _O-
Ik heb dan ook soms iets te veel last van mijn beeld-denk-kwaliteiten. :') :D

Hier zelf nog geen kinderen hoor, maar kinderen kunnen daar inderdaad zo heerlijk droog over zijn.
Het zou inderdaad normaal moeten zijn dat ze weten dat papa en mama soms avonturen in bed hebben. :+
Maar dat ze het daar dan ook op bijvoorbeeld verjaardagen over gaan hebben is een beetje te veel van het goede.
Neefje van mijn vriendin maakte pas een opmerking te midden van wat visite, dat papa (of mama, weet ik even niet meer) soms zo hijgt in zijn slaap. _O- Gegarandeerd twee rode hoofden in de kring. :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:55

geerke schreef:
My_Lady schreef:
Haha geweldig. Wat ook zo'n verschrikkelijke opmerking is. Ik heb nog een lekkere worst voor je bah bah

of hem een naam geven....dan haak ik echt af hoor... :7

Oh ja :)) Daar kan ik ook niet tegen.
Wat is mijn vriend dan eigenlijk normaal en braafjes. Weet dat hij de meest gore praat met collega's heeft trouwens. Chauffeurs onder elkaar, wat daar soms op de groepsapp voorbij komt :n

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:57

gore praat heb ik eigenlijk geen last mee. Doe dan net zo hard mee.
Dat is zo ongeveer het humor-gehalte in onze relatie. :=

Wij zijn 9 jaar samen en ontdekken steeds beter wat de ander leuk vind. Heerlijk vind ik dat,en het gevoel dat er nog steeds veel te ontdekken valt en het alleen nog maar beter kan worden.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:58

SAKKIA schreef:
Wat is mijn vriend dan eigenlijk normaal en braafjes. Weet dat hij de meest gore praat met collega's heeft trouwens. Chauffeurs onder elkaar, wat daar soms op de groepsapp voorbij komt :n

Mannen onder elkaar, praat me er niet van. :)) Ik werk met bijna alleen maar mannen,
nou wat er inderdaad soms langs komt. Doe inmiddels soms zelf aardig mee, ze beschouwen me beetje als one of the guys geloof ik,
maar voor mij zijn er ook grenzen hoor. :') Ach, heb dat soms liever dan dat geklets en gekibbel tussen vrouwen onderling. :+

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 11:01

Mijn vriend is voor de rest een schat hoor. Doet alles voor me en is erg zorgzaam. Maar in dat soort dingen is hij een hork.

Op zijn werk zal het nog wel erger zijn qua opmerkingen. Die mannen bij elkaar. Daar zeggen collega's ik als ik thuis ben mijn vrouw uit elkaar trekken.

Misschien dat hij daar die opmerkingen van heeft :+

Qimm

Re: Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 11:04

Hmmm bij ons generen de heren zich om de uitspraken van de dames :=

Grapjasjes12Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 11:09

darwin schreef:
Ik hoor ooit uitspraken voorbij komen (Iniet van mijn man hoor) dat ik denk: hoe verzin je het !
Wil je een keer aan mijn vleeslolly likken _O-

Omg, daarvan ga je toch linea recta over je nek? :r

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 11:11

Qimm schreef:
Hmmm bij ons generen de heren zich om de uitspraken van de dames :=

Ik ben net een vent af en toe, kan best lomp uit de hoek komen. Daar weten veel kerels zich dan weer geen raad mee. :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 11:13

Herkenbaar :P

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 11:23

Tot ze het door hebben, dan berg je maar. :))

Scheelt dat ik een vriendin heb en geen kerel, maar die ranzige praat persoonlijk zou ook te ver gaan hoor. :')
Nou heb je natuurlijk ook weer verschil tussen, laat ik het noemen 'stout' ofzo, en echt ranzig. :Y)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 11:27

Ranzige praat, van dat platte prutsmuts, dat vind ik meer humor. Niet geschikt voor in bed, want dan zou ik m'n lover waarschijnlijk per abuis een golden shower geven van 't lachen. :D

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 11:31

Om even OT te blijven :')

Tsja hoevaak seks:

Volgens mijn vriend te weinig, volgens mij teveel. :D

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 11:40

pretty schreef:

Haha hier net zo _O- .

Waar ik het wel van op mijn heupen krijg is dat hij ook momenten heeft dat hij denkt dat ik net als hem op tien seconden volledig klaar voor de strijd ben :Y) . Of midden in de nacht als je doodmoe bent en duidelijk een NEE! geblaft hebt "Maar...jij moet toch niets doen, je moet gewoon liggen." -O-
Ehm, als ik gewoon kan blijven doorslapen terwijl jij je ding doet dan zou ik me toch zorgen maken over de kwaliteit van je prestaties hoor >;) .

Ik roep zelf ook wel eens dingen als: "Oh ja, rij je porsche maar in mijn garage!" "Zo, jij mag je schip wel eens in mijn haven varen" of "Zal ik je braadworst eens bakken" . Werkt gegarandeerd als je met rust gelaten wil worden. Wat ook een tijd sterk heeft gewerkt, maar ik weet niet of het nog bestaat en helaas enkel voor Belgische bokkers, is samen 's avonds kanaal 41 van Telenet opzetten. Dat was/is een "erotisch kanaal", zelden zo hard gelachen. Spontaan de geluiden of "gesprekken" nabootsen die er in voorkomen is ook een ideaal antizin middel :+ .

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 11:40

Precies genoeg! :D

Lig echt stek om de opmerkingen die hier worden rond gesmeten. :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 12:54

ranzige praat en grof doen over vrouwen accepteer ik niet. Gelukkig doet mijn man dat ook niet. Hij heeft eens een keer tegen vrienden, heel in het begin, een opmerking gemaakt over mijn lengte, dat dat handig was want alles lag dicht bij elkaar. Daarop heb ik gewoon gezegd dat ik het niet leuk vond dat hij zo over me sprak en zeker niet tegen vrienden en dat de goesting zo meteen over was bij mij dus dat ie vanavond al vast kon kin kloppen. Dat is ook meteen de laatste keer geweest dat ie iets dergelijks gedaan heeft. :) Ik ben een vrouw, geen speeltje. Ik wens ook naar anderen toe als een vrouw besproken te worden en ik zou het fijn vinden als dat respectvol kon en niet alsof ik één of ander popje voor het weekend ben.

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 12:59

Kwanyin schreef:
pretty schreef:

Haha hier net zo _O- .

Waar ik het wel van op mijn heupen krijg is dat hij ook momenten heeft dat hij denkt dat ik net als hem op tien seconden volledig klaar voor de strijd ben :Y) . Of midden in de nacht als je doodmoe bent en duidelijk een NEE! geblaft hebt "Maar...jij moet toch niets doen, je moet gewoon liggen." -O-
Ehm, als ik gewoon kan blijven doorslapen terwijl jij je ding doet dan zou ik me toch zorgen maken over de kwaliteit van je prestaties hoor >;) .

Ik roep zelf ook wel eens dingen als: "Oh ja, rij je porsche maar in mijn garage!" "Zo, jij mag je schip wel eens in mijn haven varen" of "Zal ik je braadworst eens bakken" . Werkt gegarandeerd als je met rust gelaten wil worden. Wat ook een tijd sterk heeft gewerkt, maar ik weet niet of het nog bestaat en helaas enkel voor Belgische bokkers, is samen 's avonds kanaal 41 van Telenet opzetten. Dat was/is een "erotisch kanaal", zelden zo hard gelachen. Spontaan de geluiden of "gesprekken" nabootsen die er in voorkomen is ook een ideaal antizin middel :+ .

Heel herkenbaar allemaal en klinkt typisch Belgisch. :')
Kanaal 41 van Telenet zit helaas niet bij het normale pakket anders hadden we dat wel al gevonden. :D

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 13:00

Ach, ik ben niet vies van een worst hoor O:)

Afbeelding

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 13:01

Heerlijk,vooral als ze nog een beetje sappig zijn zo. :~

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 13:13

dat het sap zo langs je mondhoek naar beneden drijft....... :) :) :)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 13:17

Ayasha schreef:
ranzige praat en grof doen over vrouwen accepteer ik niet. Gelukkig doet mijn man dat ook niet. Hij heeft eens een keer tegen vrienden, heel in het begin, een opmerking gemaakt over mijn lengte, dat dat handig was want alles lag dicht bij elkaar. Daarop heb ik gewoon gezegd dat ik het niet leuk vond dat hij zo over me sprak en zeker niet tegen vrienden en dat de goesting zo meteen over was bij mij dus dat ie vanavond al vast kon kin kloppen. Dat is ook meteen de laatste keer geweest dat ie iets dergelijks gedaan heeft. :) Ik ben een vrouw, geen speeltje. Ik wens ook naar anderen toe als een vrouw besproken te worden en ik zou het fijn vinden als dat respectvol kon en niet alsof ik één of ander popje voor het weekend ben.

Ik vind het nog wel wat anders als m'n vriend denigrerend over me praat, dat zou ik ook echt niet accepteren. :n

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 13:22

Manlief hier is wel een beetje een "uitzondering" door omstandigheden. Hij bedoelt het echt allemaal niet slecht, ik denk dat ik één van de liefste mannen die er rond lopen heb. Maar hier en daar heeft ie wat "bijsturing" nodig in de zin van "wat voor mij kan en wat niet" zeg maar. :) Hij heeft het sinds ook nooit meer gezegd overigens. Zei toen netjes "sorry schat zo was het niet bedoelt" en heeft het gelaten. :)
Maar dergelijke praat zou ik dus niet accepteren. :) Daar gaat mijn goesting gewoon meteen van over. :+ het idé dat ik als speelgoedje gezien word op zo'n moment. nee bedankt. Koop dan maar een pop.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 13:29

Oh ik kan dat wel hebben, ben zelf ook van de dubbelzinnigheid. Het leven ís immers 1 groot spelletje.
Maar denigrerend gepraat moet ik ook niet hebben. Het ligt eraan wie en hoe.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 13:36

Mijn vriend Is helemaal in to de auto's. Dan zegt hij dat het tijd Is om olie te verversen en door te smeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 13:41

Je moet dit topic dus NIET lezen als je net wat aan het drinken bent :Y)

Mijn kerel, voor zover ik weet, durft wel eens een opmerking maken over vrouwen maar wat ik tot nu toe gehoord heb in zijn bijzijn valt dat héél goed mee. En over ons seksleven? Daarover zwijgt ie als een graf, met uitzondering eens meedelen dat hij absoluut niks tekort komt, heel erg blij is met me en dat het qua frequentie ook helemaal goed zit.

Hier heeft zijn dingie wel een "naam", maar da's ooit eerder als grap gekomen en we gebruiken die alleen al lachend tussen ons 2, dus ook nooit in het openbaar ofzo. "zal ik je xxx-je eens lekker verwennen" ga je me dan ook nooit horen zeggen (hij ook niet haha) want dat is dan weer stapje te ver.

Ondanks zijn minpunten mag ik eigenlijk écht niet klagen. Na een fikse dip in onze relatie paar maanden terug hebben we elkaar een goeie schop onder de kont gegeven. Alles werd beetje te vanzelfsprekend maar geen van beide dierf er wat van zeggen. Goed gesprek gehad, alles uitgepraat en nu draagt ie me weer op handen :) En ik hem ook trouwens.