Ketaki schreef:tja, ik had heel makkelijk gezegd, ik ken die persoon niet.
probleem is dus voor hem.
![]()
zo, wat een vriendelijkheid.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maartje1990 schreef:Ketaki: ik ben het met je eens hoor, dat als jij dat niet wilt, de conducteur dat dan niet bepaald. Maar hoe zie jij het andersom dan? Als een random iemand je dat gevraagd heeft en je hebt daarin toegestemd en de conducteur die komt daarachter?

Maartje1990 schreef:Ketaki: ik ben het met je eens hoor, dat als jij dat niet wilt, de conducteur dat dan niet bepaald. Maar hoe zie jij het andersom dan? Als een random iemand je dat gevraagd heeft en je hebt daarin toegestemd en de conducteur die komt daarachter?

(of ie wel of geen boete/waarschuwing heeft). lor1_1984 schreef:Ik betaal zelf ook €50,- per jaar voor mijn abonnement en heb het niet al te breed, dus waarom zou ik een ander daar dan kosteloos van laten profiteren?

) Maar goed ’t wordt dan wel een hele andere discussie zo
.

Rebeccaa schreef:Nah, beetje raar dat je dan niet gewoon zegt dat je geen ov hebt of kortingskaart.
Ketaki schreef:Ess_Ramona schreef:O ja herkenbaar.
Laatst kreeg ik half t bevel van een conducteur. Ik had mijn studenten OV, en iemand had een 40% kaartje gekocht en kwam op t station achter dat zn studentenpas thuis lag (yeah right). Dus mocht ie kiezen, of met mij voor 40% korting, of boete
.
Ik kende die jongen totaal niet.
tja, ik had heel makkelijk gezegd, ik ken die persoon niet.
probleem is dus voor hem.
![]()

Nanne schreef:ZeSteigert schreef:Dat vind ik nou echt flauw.
Wat is daar nou lol aan?
Tja.. Ik vind het flauw dat men een kaartje met korting koopt zonder zelf een kortingsproduct te hebben en er dan maar van uit gaat dat je met een ander mee kan reizen die wel zelfs een kortingsproduct heeft..

ZeSteigert schreef:Dat vind ik nou echt flauw.
Wat is daar nou lol aan?
Nanne schreef:ZeSteigert schreef:Dat vind ik nou echt flauw.
Wat is daar nou lol aan?
Tja.. Ik vind het flauw dat men een kaartje met korting koopt zonder zelf een kortingsproduct te hebben en er dan maar van uit gaat dat je met een ander mee kan reizen die wel zelfs een kortingsproduct heeft..
Maar daar maak je gewoon een lolletje en hier moet iemand nog geld betalen en dat is echt niet grappig meer.