Ayasha schreef:weet je wat ik dan zo mooi vind? "WE" hebben gewonnen...
We hebben helemaal niks gewonnen, Het team heeft gewonnen. Enige wat jij aan het doen was, was bezopen in je zetel liggen brullen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Oreade_ schreef:Hier in België was er op TV dat de voetballers van ons landje zeer vroeg moesten opstaan:
7uur a half 8.![]()
Heel vroeg hé! Vooral omdat op dat uur al miljoenen mensen gewoon aan het werken zijn of op weg zijn naar hun werk....
hoi schreef:Op zich viel het wel mee bij mij, behalve dat mijn vader weleens schreeuwt als der een goal werd gemaakt.![]()
Maar ik ben bang dat Nederland weer gaat winnen want Australie schijnt nou eenmaal niet het voetballand te zijn
Morganlefay schreef:Waar ik het meest tegenop zie dat als we winnen er een paar zoveel alcohol naar binnen werken dat het matten wordt op grote schaal.
en reken maar dat ze dan met hun lamme hasses de weg op gaan...al dan niet gewapend met vlaggen etc...ik zie er al tegen op laten ze please volgende wedstrijden gewoon verliezen
mensen gaan steeds idioter doen helaas
zelf in het dorpje zelf is er weinig oranje te zien! Ik woon dan buiten het dorp, maar had wel verwacht iets te merken eigenlijk, aangezien er alleen wat weilanden en akkers tussen ons en hte dorp zitten. Eventueel gefeest krijg je dan dus wel mee, maar dat is er gewoon niet geweest!
kimmie261 schreef:ik snap het ook echt niet ,dat een stomme sport als voetbal ( wat niet eens knap is ofzo,vind bv turners of hardlopers fysiek veel knapper als een beetje achter een balletje aanhossen met zijn allen en jankend op de grond liggen als iemand 6 meter naast je poot schopt) werkelijk een massa mensen zo hysterisch kan krijgen...
gaat mijn verstand dan ook echt ver te buiten...
dat voetballogo op een paardenforum snap ik dan ook helemaal niet...waarom dat wel,en laatst met WK hockey-en helemaal niet???
CarinaR schreef:Halleluja... Kust t topic.
Boycotten, afschaffen, weg ermee.
Nee, zowel mn man als ik hebben helemaal niet met de voetbalhysteria.
Vreselijk.
Heb dan ook geen seconde er van gezien.
Hockey vrouwen zijn wereld kampioen....
In de aanloop daarvan wordt er toch ook niet zo gek over gedaan.

M_D_H schreef:Alleen tijdens de speeldagen van oranje?
Vriendlief loopt al in oranje sinds het WK begonnen is
Vrijdag toen het warm was trok hij zijn shirt uit... heb hem meteen gevraagd of hij niet even een zonnebankje kon gebruiken, dan zag hij tenminste ook oranje er uit zonder shirt

Veulen84 schreef:unihorses schreef:nou super leuk zeg... nu al handen kwijt door vuurwerk dat is toch niet normaal. het is gewoon illegaal punt.
( hier is de hele straat oranje... groot spandoek in de tuin VOOR mijn vlag met tas niemand ziet dat ik geslaagd ben)
[ Afbeelding ]
Ik zou een schaar pakken...