Help elkaar het WK door...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 13:07

Ayasha schreef:
weet je wat ik dan zo mooi vind? "WE" hebben gewonnen...

We hebben helemaal niks gewonnen, Het team heeft gewonnen. Enige wat jij aan het doen was, was bezopen in je zetel liggen brullen.

_O- :')

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 13:13

Ik hoop juist dat NL de finale haalt... Dan ga ik heerlijk buitenrijden, middenop de weg, zonder ergens rekening mee te hoeven houden _/-\o_

Veulen84

Re: Help elkaar het WK door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 13:31

Hier gingen ze ook door tot 3 uur... Idioten.

7,2 miljoen mensen hebben er naar gekeken. Dat betekend nog steeds 8,8 niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 13:44

Mijn bovenbuurman was 6 uur nog wakker :=

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 17:22

Op zich viel het wel mee bij mij, behalve dat mijn vader weleens schreeuwt als der een goal werd gemaakt. :+

Maar ik ben bang dat Nederland weer gaat winnen want Australie schijnt nou eenmaal niet het voetballand te zijn :+

Oreade_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 17:56

Hier in België was er op TV dat de voetballers van ons landje zeer vroeg moesten opstaan:
7uur a half 8. :+

Heel vroeg hé! Vooral omdat op dat uur al miljoenen mensen gewoon aan het werken zijn of op weg zijn naar hun werk....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 18:20

Oreade_ schreef:
Hier in België was er op TV dat de voetballers van ons landje zeer vroeg moesten opstaan:
7uur a half 8. :+

Heel vroeg hé! Vooral omdat op dat uur al miljoenen mensen gewoon aan het werken zijn of op weg zijn naar hun werk....

dutskes toch. Wedstrijddagen zijn voor mij zes uur, half zeven en ik word niet zo dik betaald. :')

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 18:28

hoi schreef:
Op zich viel het wel mee bij mij, behalve dat mijn vader weleens schreeuwt als der een goal werd gemaakt. :+

Maar ik ben bang dat Nederland weer gaat winnen want Australie schijnt nou eenmaal niet het voetballand te zijn :+

nederland heeft nog nooit gewonndn van australie. :P

Maar even serieus: de wedstrijd is om 11 elf klaar, tot 12 uur onrustig e.d. maar wls de buren om vier uur nog tekeergaan, kun je gewoon de politie bellen voor overlast.  en nu nket die dooddoeners dat de politie toch nooit iets doet. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 18:32

Waar ik het meest tegenop zie dat als we winnen er een paar zoveel alcohol naar binnen werken dat het matten wordt op grote schaal.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 19:07

Halleluja... Kust t topic.

Boycotten, afschaffen, weg ermee.
Nee, zowel mn man als ik hebben helemaal niet met de voetbalhysteria.
Vreselijk.
Heb dan ook geen seconde er van gezien.

Hockey vrouwen zijn wereld kampioen....
In de aanloop daarvan wordt er toch ook niet zo gek over gedaan.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 19:13

Morganlefay schreef:
Waar ik het meest tegenop zie dat als we winnen er een paar zoveel alcohol naar binnen werken dat het matten wordt op grote schaal.

dat zeker en ik haat dronken mensen nog t ergst... -O- en reken maar dat ze dan met hun lamme hasses de weg op gaan...al dan niet gewapend met vlaggen etc...ik zie er al tegen op laten ze please volgende wedstrijden gewoon verliezen
en reken maar dat die voetbal oranje hysterie steeds erger word hoe meer ze winnen -O- mensen gaan steeds idioter doen helaas
en er word steeds meer prelaria verkocht in de winkels daar word je echt dood ziek van...

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 19:20

Ik ben zo blij met het WK....... iedere avond een goede KRO detective op tv! Vanavond om 21 uur op Ned 2 een nieuwe aflevering van 'Waking the dead'!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 19:21

Sammyoo schreef:
Ik ben zo blij met het WK....... iedere avond een goede KRO detective op tv! Vanavond om 21 uur op Ned 2 een nieuwe aflevering van 'Waking the dead'!

daar kan ik dus niet naar kijken :') krijg er nachtmerries van

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 19:29

Het is echt een wonder hier, ik heb er gister niks van gemerkt! Ik wist al dat ik hier op mn plek zat, maar nu weet ik het echt zeker :-) zelf in het dorpje zelf is er weinig oranje te zien! Ik woon dan buiten het dorp, maar had wel verwacht iets te merken eigenlijk, aangezien er alleen wat weilanden en akkers tussen ons en hte dorp zitten. Eventueel gefeest krijg je dan dus wel mee, maar dat is er gewoon niet geweest!
Anti wk feestjes dus maar hier houden? *\o/*

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 19:29

Nooit gewonnen van Australie, ik denk wel dat ze Australie wel zouden kunnen verslaan :=
Chili betwijfel ik.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 19:31

Als Spanje lukt moet chili ook lukken...
En Australië ook...

Oh, en by the way, ik ben voor anti WK feestjes!!

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 19:33

kimmie261 schreef:
ik snap het ook echt niet ,dat een stomme sport als voetbal ( wat niet eens knap is ofzo,vind bv turners of hardlopers fysiek veel knapper als een beetje achter een balletje aanhossen met zijn allen en jankend op de grond liggen als iemand 6 meter naast je poot schopt) werkelijk een massa mensen zo hysterisch kan krijgen...

gaat mijn verstand dan ook echt ver te buiten...

dat voetballogo op een paardenforum snap ik dan ook helemaal niet...waarom dat wel,en laatst met WK hockey-en helemaal niet???

omdat paarden geen duim hebben; die kunnen dus niet die stick vasthouden :P :+

sorry kon het niet laten.

Ben het wel eens het wel erg eenzijdig is; dat leven en laten leven motto tijdens wk/ek voetbal (lees= excuus om zoveel mogelijk herrie te produceren). Moet je idd eens doen bij een weg of ander belangrijk toernooi in de paardensport; groep mensen bij elkaar optrommelen, groot scherm in de tuin en bij elke goede score tieren, toeter blazen en vuurwerk afsteken...denk dat idd politie snel bij je op de stoep staat.
Zelf ook helemaal niks met voetbal dus ben al die voetbalzooi op tv nu onderhand wel eens zat. Gaat al weken zo en we moeten nog 4 weken...of nu ja; zolang Ned nog in het toernooi zit. Als ze eruit liggen zal de hamsterreclames, juichpak/pet spotjes etc etc snel van de buis zijn.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 19:38

CarinaR schreef:
Halleluja... Kust t topic.

Boycotten, afschaffen, weg ermee.
Nee, zowel mn man als ik hebben helemaal niet met de voetbalhysteria.
Vreselijk.
Heb dan ook geen seconde er van gezien.

Hockey vrouwen zijn wereld kampioen....
In de aanloop daarvan wordt er toch ook niet zo gek over gedaan.

Jaloers! Jij hebt gewoon een man die geen voetbalfan is! Ik heb helaas wel zo'n malloot in het oranje rondlopen tijdens de speeldagen van Oranje :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 19:41

Alleen tijdens de speeldagen van oranje?
Vriendlief loopt al in oranje sinds het WK begonnen is :')

Vrijdag toen het warm was trok hij zijn shirt uit... heb hem meteen gevraagd of hij niet even een zonnebankje kon gebruiken, dan zag hij tenminste ook oranje er uit zonder shirt :+

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 19:43

Gelukkig zijn er meer mannen zonder voetbalgezeur, maar ze zijn wel zeldzaam geloof ik. Mijn kerel heeft dus ook echt niks met voetbal. Toevallig mn ex ook niet, ik zoek ze er op uit geloof ik hahaha

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 19:47

M_D_H schreef:
Alleen tijdens de speeldagen van oranje?
Vriendlief loopt al in oranje sinds het WK begonnen is :')

Vrijdag toen het warm was trok hij zijn shirt uit... heb hem meteen gevraagd of hij niet even een zonnebankje kon gebruiken, dan zag hij tenminste ook oranje er uit zonder shirt :+

Hahaha ja alleen tijdens speeldagen, anders brengt het volgend hem ongeluk :')
Heb helaas ook alleen maar voetbalminnende vriendinnen :')

Oreade_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 19:56

Ik heb gisteren DRIE KWARTIER naar de voetbal moeten kijken DRIE KWARTIER!!!!!
Tot vriendlief zag dat ik het echt wel beu zat en we naar een film gingen kijken.
Heel de film heeft hij op GSM zitten kijken voor de voetbal uitslagen en heeft hij zitten zeuren dat hij de film al zoveel maal gezien heeft pfff...

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:14

Mijn partner heeft ook niks met voetbal hoewel we beiden de wk wedstrijden wel kijken. Lekker thuis met een dekentje en een kop thee/ koffie op de bank.
Geen gejoel, geen gegil en geen gejuich, gewoon lekker samen kijken.

Wij hebben achter ons een studentenhuis zitten (vier verdiepingen in Amsterdam) en we hadden een hoop herrie en ellende verwacht, maar helemaal niks! We konden gewoon normaal slapen vannacht, het was zelfs rustiger dan anders...

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 21:42

mijn vriend heeft ook niets met voetbal..heerlijk hoor is dat :j

zijn hier net even naar nederland gereden en wel geteld 1 duitse auto met 1 duitslandvlaggetje gezien,waar komt toch die achterlijkheid vandaan bij nederlanders dat ze als een soort malloten erbij moeten lopen??

en dat élke 2 jaar weer,zijn mensen het dan nooit zat dat stomme gedoe,1 jaar oke,2 jaar nou ja,3de jaar is de grap er toch vanaf zou je zeggen??

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 22:07

Veulen84 schreef:
unihorses schreef:
nou super leuk zeg... nu al handen kwijt door vuurwerk dat is toch niet normaal. het is gewoon illegaal punt.
( hier is de hele straat oranje... groot spandoek in de tuin VOOR mijn vlag met tas niemand ziet dat ik geslaagd ben :( )

[ Afbeelding ]

Ik zou een schaar pakken...

nou bijna :P
voor de nieuwsgierigen ons huis:
http://nl.tinypic.com/r/1ptjs6/8